9

The Division czyli youtuberzy w słabych reklamach (vlog z IEM)

Wizyta na Intel Extreme Masters 2016 w Katowicach to dobra okazja aby porozmawiać o reklamach z udziałem YouTuberów. Trochę dostało się Dywizji Youtuberów czyli spotowi reklamowemu do gry The Division z udziałem youtuberów: Skkf, Abstrachuje i AdBuster. Po pierwszym dniu zniknęły nawet „łapki w górę i łapki w dół” – powód był prosty, zbyt dużo negatywnych ocen zbierał ten spot. Zastanawiam się dlaczego poszło tak słabo, co można by zrobić lepiej i podaję przykłady innych słabych realizacji na polskim YouTube.

A to wymienione we vlogu inne kampanie.

Tom Clancy’s The Division – Dywizja YouTuberów [Abstrachuje, Skkf, Adbuster]

Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY. Allegro

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Official – Siege The Day – TV Spot ft. Idris Elba [US]

https://youtu.be/554XiLSZZeA

Pieczony Łosoś gotowanie z Intel Real Sense

Miejska dżungla – [ Szparagi ]

https://youtu.be/WqPe3LgWXuY

Podróże w Dobrym Stylu – Garnitury Szyte na miarę

https://youtu.be/eDPlRjdPxQI

Człowiek Warga dla Orange.

 

Comments 9

  1. No sorry, ale już stare produkcje Z.F. Skurcz były ciekawsze w odbiorze niż ta Dywizja YouTuberów… 😉 Aktorstwo, montaż, praca kamery – nie ma tu nic porywającego, a gwoździem do trumny są kwestie czytane pod koniec. Słabo. 😉

  2. Nawet nie wiedziałem o tej akcji. U Adbustera widziałem fragment tego filmiku, ale jakoś nie skumałem i nawet nie wiedziałem że był to fragment tej reklamy 😀

  3. Reklama The Division w tym wykonaniu jest faktycznie słaba. Może byłaby lepsza, gdyby zamiast Adbustera i reszty świty wzięli w niej udział YouTuberzy, którzy to zajmują się grami. Na przykład taki duet Rock i Rojo są znani z stricte fpsowych produkcji. Co do reszty filmów, to jak dla mnie Twardowsky od Allegro nie jest złą produkcją, wręcz przeciwnie, bardzo dobrą. Wiadomo jednak są gusta i guściki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *