Polski Konkurs Reklamy (dawniej konkurs KTR) zbliża się wielkimi krokami. Wraz z nim imprezy towarzyszące, wykłady, wystawy. Już parokrotnie wcześniej o tym pisałem, że podoba mi się, jak branżowe konkursy wychodzą poza zamknięte kręgi i są dostępne dla ludzi spoza branży (jeszcze można by ponarzekać na słone opłaty za warsztaty i wykłady). Również Effie (konkurs efektywnej reklamy) pojawiał się w ogólnodostępnych mediach – przecież reklama dotyka każdego z nas na każdym kroku.
Spot reklamujący Polski Konkurs Reklamy pojawił się w telewizji publicznej, jest emitowany również w kinach Silver Screen. Gala już 23 kwietnia, wcześniej będą odbywały się różne imprezy towarzyszące – szczegóły na stronach konkursu.
4
Comments 4
Mocna „inspiracja” reklamą pewnego piwa 🙂
albo reklamą playstation 🙂
Author
tak dokładnie – mi też się z reklamą playstation skojarzyło. Ale klimat i stroje retro bardzo przyjemne.
wyglada jak teledysk do mistrzostw europy w pilce noznej nagarny przez nelly furtado tam jest pilka maly chlopczyk i piramida z ludzi