4

Superak

Dawno Superak się chyba nie reklamował… a skoro Super Express się pojawia w blokach reklamowych, to pewnie zaraz i Fakt się pojawi. Niczym ostatnie spoty Interii, gazeta postawiła na delikatną zabawę z typografią… trend jakiś?

Comments 4

  1. hmm chyba jednak wieksze wrazenie zrobila na mnie wersja radiowa, ale to pewnie dlatego, ze dalem sie zlapac z zaskoczenia i myslalem, ze to zajawka jakiegos programu publicystycznego na esce rock 😉

  2. Reklama nudnawa straszliwie, bo nie dość, że wiemy od połowy o czym będzie puenta, to jeszcze to hasło na koniec, które nie wiem czy tylko we mnie wzbudza od razu potrzebę zaprzeczenia?
    Swoją drogą myślę, że faktycznie zrywanie z etykietką „kłamiącego medium” to było by fajne wyzwanie komunikacyjne dla którejś z agencji. Tylko kto się tego podejmie? Przecież łatwiej jest wciskać, że „mówimy jak jest” 🙂

Skomentuj Pablo Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *