Dawno Superak się chyba nie reklamował… a skoro Super Express się pojawia w blokach reklamowych, to pewnie zaraz i Fakt się pojawi. Niczym ostatnie spoty Interii, gazeta postawiła na delikatną zabawę z typografią… trend jakiś?
4
Dawno Superak się chyba nie reklamował… a skoro Super Express się pojawia w blokach reklamowych, to pewnie zaraz i Fakt się pojawi. Niczym ostatnie spoty Interii, gazeta postawiła na delikatną zabawę z typografią… trend jakiś?
Comments 4
Chyba trend – CU reklamuje się w podobny sposób (w tv i na plakatach na przystankach, nie widziałem jeszcze billboardu, ale pewnie bedzie)
Pism takich nie czytuję, ale reklama rzeczywiście ciekawa i 'trendy’.
hmm chyba jednak wieksze wrazenie zrobila na mnie wersja radiowa, ale to pewnie dlatego, ze dalem sie zlapac z zaskoczenia i myslalem, ze to zajawka jakiegos programu publicystycznego na esce rock 😉
Reklama nudnawa straszliwie, bo nie dość, że wiemy od połowy o czym będzie puenta, to jeszcze to hasło na koniec, które nie wiem czy tylko we mnie wzbudza od razu potrzebę zaprzeczenia?
Swoją drogą myślę, że faktycznie zrywanie z etykietką „kłamiącego medium” to było by fajne wyzwanie komunikacyjne dla którejś z agencji. Tylko kto się tego podejmie? Przecież łatwiej jest wciskać, że „mówimy jak jest” 🙂