Spektakularna iluminacja Największego Woodstockowicza Carlsberga [wpis reklamowy]

small2

Ponad 5 ton opakowań po piwie wysprzątanych przez uczestników Przystanku Woodstock i 20-metrowa postać stworzona z niemal 5 tysięcy skrzynek – to efekty inicjatyw marki Carlsberg prowadzonych podczas 19. edycji festiwalu z aktywnym udziałem 60 pracowników-wolontariuszy. Konstrukcja Największego Woodstockowicza Carlsberga powstała dzięki zaangażowaniu uczestników wydarzenia w przygotowane dla nich zadania i ekologiczną akcję „Daj śmieciom kosza”. W sobotni wieczór, rozświetlony Największy Woodstockowicz Carlsberga przemówił ludzkim głosem i podziękował festiwalowej publiczności.

19. edycja największego letniego festiwalu w Europie przechodzi do historii dzięki muzyce, legendarnym wykonawcom, takim jak Ugly Kid Joe, Leningrad czy Anthrax oraz pozytywnej atmosferze, która opanowała licznie przybyłą publiczność Przystanku Woodstock. Organizatorzy festiwalu szacują, że na jego terenie przebywało nawet 450 tysięcy osób. To właśnie atmosfera i zaangażowanie festiwalowiczów pozwoliły na powstanie 20-metrowej postaci Największego Woodstockowicza Carlsberga, która stanęła na festiwalowym wzgórzu, obok Akademii Sztuk Przepięknych. „Marka Carlsberg jest dumna, że już po raz trzeci była głównym sponsorem największego festiwalu muzycznego w Europie, który każdego roku przyciąga do Kostrzyna nad Odrą setki tysięcy fanów muzyki. A ponieważ największy festiwal zasługuje na spektakularną aktywację, w tym roku wspólnie z uczestnikami imprezy zbudowaliśmy olbrzymią konstrukcję. Każdemu etapowi jej tworzenia, towarzyszyło ciepłe przyjęcie i ogromny entuzjazm ze strony festiwalowiczów” – mówi Maciej Pichlak, Marketing Manager w Carlsberg Polska.

Ekspresowy postęp prac
Postęp budowy Największego Festiwalowicza Carlsberga zależał od udziału w zadaniach przeprowadzanych przez Ekipę Budowlaną Carlsberga lub w akcji „Daj śmieciom kosza”. Ogromne zainteresowanie inicjatywą sprawiło, że już w przeddzień festiwalu, powstało aż 21% konstrukcji. W kolejnych dniach postęp prac był jeszcze szybszy i w drugim dniu wydarzenia ukończono 66% budowy. Prace zakończono w sobotnie popołudnie, dzięki czemu już wieczorem publiczność Przystanku Woodstock mogła podziwiać spektakularną iluminację 20-metrowej postaci Największego Festiwalowicza Carslberga.

Eko-festiwal
Akcja „Daj śmieciom kosza” znana jest z poprzednich edycji Przystanku Woodstock. „Podczas tegorocznej akcji, uczestnicy festiwalu wysprzątali i przekazali do EKOstrefy, w której pracowali wolontariusze naszej firmy, ponad 5 ton kubków i puszek. Mamy nadzieję, że dzięki tej cyklicznej akcji, woodstockowicze będą sprzątać po sobie nie tylko podczas festiwalu, ale przy każdej sposobności” – mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska.

carlsberg

Posegregowane opakowania zostały przekazane Organizacji Odzysku Koba, która zadba o ich proekologiczne przetworzenie. Uczestnicy Przystanku Woodstock zebrane kubki i puszki wymieniali na nagrody, a za 200 opakowań przekazanych do EKOstrefy, mieli możliwość wsparcia budowy Największego Woodstockowicza Carlsberga.

Festiwalowe atrakcje
Zadania przygotowane przez markę Carlsberg, realizowane były przez Ekipę Budowlaną zachęcającą do udziału w konkursach i zabawach. W skład Ekipy wchodzili animatorzy i pracownicy Carlsberg Polska, którzy do Kostrzyna przyjechali w charakterze wolontariuszy. Każdorazowo, pojawieniu się samochodu Ekipy Budowlanej Carlsberga towarzyszyło ogromne zainteresowanie ze strony festiwalowej publiczności. Woodstockowicze chętnie brali udział w konkursach, a ich zwycięzcy otrzymywali voucher na personalizowaną skrzynkę-cegiełkę dokładaną w ich imieniu do konstrukcji Największego Woodstockowicza Carlsberga.

Drink responsibly
Carlsberg już po raz trzeci był głównym sponsorem Przystanku Woodstock. Na tę okazję powstała specjalnie dedykowana puszka, z grafiką uwzględniającą elementy charakterystyczne dla marki i dla festiwalu. Co ważne, dystrybucja piwa na terenie festiwalu odbywała się pod ścisłą kontrolą, którą wspierała Fundacja Zielona Przystań. Wszyscy sprzedawcy ukończyli szkolenia z odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu. Pracownicy-wolontariusze apelując o odpowiedzialną konsumpcję, rozdawali też fluorescencyjne opaski z napisem „Drink responsibly”

Tekst, który właśnie przeczytałeś jest wpisem reklamowym i jest umieszczony na blogu zgodnie z zasadami i warunkami, które opisałem w sekcji Reklama na blogu.