O kilku najważniejszych sprawach związanych z nową kampanią województwa śląskiego rozmawiałem z Mateuszem Zmyślonym z Eskadry (agencji odpowiedzialnej za kampanię). Niespodziewanie pojawiło się kilka ciekawych wątków, m.in. marketing szeptany oraz badania neuromarketingowe, przez chwilę zagrożona była również kamera 🙂 takie są uroki bycia jednoosobowym kombajnem multimedialnym :-).
Widzę, że wspomniany w rozmowie konkurs www.pozytywnienakreceni.pl jeszcze nie jest odpalony, ale projekty billboardów są już dostępne i wkrótce pojawią się na ulicach i portalach (tutaj jest bardziej szczegółowy mediaplan oraz opis kampanii).
Comments 22
Ale strona pozytywnienakreceni.pl to chyba jakiś żart?
Author
@Dominik Koza: na konferencji pokazywali zrzuty z tej strony + jakies filmy z youtube…, ale chyba jeszcze nie działa
Sorry, ale takie promocje robilo sie na poczatku lat 90. Jaki jest tego cel. Czy po obejzeniu tych plakatow ludzie beda przyjeżdżać i inwestować na Slasku? Kto za takie wypociny płaci?
Takie promocje robi się do tej pory. Nawet ja, nie obserwujący ultra wnikliwie rynku reklam, widzę co jakiś czas reklamówki miast. Kompletnie nie rozumiem takie krytykanckiego nastawienia. 😉
śląskie… myślałem, że o piwo chodzi
A mnie się podoba. Fajne plakaty i niezła stronka. Jasno i na temat.
Nie wiem, czy zwróciliście uwagę na kampanię outdoorową Lublina – to był dopiero dramat…
Edu | marca 22, 2009 | Odpowiedz
A mnie się podoba. Fajne plakaty i niezła stronka. Jasno i na temat.
niezła stronka??? no kamon!
Nawet jak się kupuje zdjęcia z różnych stocków, czy ręki – są sposoby na ujednolicenie materiału… i Eskadra kiedyś na to wpadnie… o ile dotrwa do tego momentu, bo nawet tacy zleceniodawcy, jak „urzędy” kiedyś dorosną i raczej szybciej niż później (nie mam specjalnie nadziei, ale mocno w to wierzę lol)
Troche krytycznym okiem do tego podeszla „Wyborcza” http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35063,6409176,Kopalniany_kombajn_bedzie_reklamowac_Slaskie.html
Choc z ta strona to naprawde jest cos nietak. Nawet nie wiem, z ktorej strony nalezy ja ugryzc.
wypowiedź profesora na końcu materiału żenuje poziomem merytorycznym; Rafale Mateuszu, umyj się wreszcie i uczesz FRONTMANie)
Ciekawy film na temat kampanii:
http://www.tvs.pl/informacje/9616/
Mnie się podoba pozytywna energia bijąca z tej kreacji.
Patrzyliście może na mediaplan? zastanawia mnie do jakiego targetu skierowana jest prasa? Chyba nie do młodzieżowego bo z tego co widże to 90% kreacje skierowna jest właśnie do młodych ludzi.
Z resztą radio też jest bardzo ogólne ( może poprostu chodzi o zasięg i nic więcej)
Lekka edycja poprzedniego postu, Napewno nie do młodzieżowego, a z tego co widzę … 🙂
Dziękuję za miłe słowa odnośnie wykonanych przeze mnie layoutów 🙂
Maciej Goździelewski
Były art director Eskadry.
Strasznie nudne i nieprawdziwe, stockowe zdjęcia. Film dobrze zrobiony technicznie, fajny koncept, ale dla mnie – wygląda troszkę jak teledysk z połowy lat 90tych.
Billboardy?
Babka na pierwszym zdjęciu to chyba niemiecka turystka? Ach ten czar sztucznego garnituru zębów!
A na końcu kolejny kwiatek – czyli CYCKI. Korpus kobiety z ucięta głową. Nienawidzę tego.
Internetowy plebiscyt polskicg seriali codziennych Emmy2009, głosuj na http://www.emmy2009.republika.pl zobacz też stronę na pl.wikipedia.org/wiki/Emmy
Mi się podobają te piersi…
Julievna, totalnie nie zgadzam się z Twoją oceną. Dlaczego stereotypem śląskiego emeryta ma być szczerbata baba z biedaszybu z chustą w łowickie pasy?
A cycki akurat prima sort 😛
żyje ten blog jeszcze?
Kamill – biust jest fajny, szkoda, że bezosobowy…
Co do emerytki – nie mam nic przeciwko eleganckim starszym paniom – jestem za. Ale ta na plakacie reprezentuje wybitnie „stockowy” charakter urody. Po prostu nie przepadam za fotkami, które rażą sztuczną radością.
Na marginesie – uśmiałam się serdecznie widząc oczami wyobraźni babę z biedaszybu z chustą w łowickie pasy 😛
Pingback: breathing in fumes
Eskadra zarabia na niewiedzy biur promocji miast. Od dawna i póki co to się nie zmienia. Kampania tragiczna. Zero wyróżnienia się. Zero wyraźnego wizerunku. O wszystkim i o niczym. Autorze layotów – Twoja praca jest denna!