22

Śląskie rusza w Polskę

O kilku najważniejszych sprawach związanych z nową kampanią województwa śląskiego rozmawiałem z Mateuszem Zmyślonym z Eskadry (agencji odpowiedzialnej za kampanię). Niespodziewanie pojawiło się kilka ciekawych wątków, m.in. marketing szeptany oraz badania neuromarketingowe, przez chwilę zagrożona była również kamera 🙂 takie są uroki bycia jednoosobowym kombajnem multimedialnym :-).

Widzę, że wspomniany w rozmowie konkurs www.pozytywnienakreceni.pl jeszcze nie jest odpalony, ale projekty billboardów są już dostępne i wkrótce pojawią się na ulicach i portalach (tutaj jest bardziej szczegółowy mediaplan oraz opis kampanii).

Comments 22

    1. Post
      Author

      @Dominik Koza: na konferencji pokazywali zrzuty z tej strony + jakies filmy z youtube…, ale chyba jeszcze nie działa

  1. Sorry, ale takie promocje robilo sie na poczatku lat 90. Jaki jest tego cel. Czy po obejzeniu tych plakatow ludzie beda przyjeżdżać i inwestować na Slasku? Kto za takie wypociny płaci?

  2. Takie promocje robi się do tej pory. Nawet ja, nie obserwujący ultra wnikliwie rynku reklam, widzę co jakiś czas reklamówki miast. Kompletnie nie rozumiem takie krytykanckiego nastawienia. 😉

  3. A mnie się podoba. Fajne plakaty i niezła stronka. Jasno i na temat.

    Nie wiem, czy zwróciliście uwagę na kampanię outdoorową Lublina – to był dopiero dramat…

  4. Edu | marca 22, 2009 | Odpowiedz

    A mnie się podoba. Fajne plakaty i niezła stronka. Jasno i na temat.

    niezła stronka??? no kamon!

  5. Nawet jak się kupuje zdjęcia z różnych stocków, czy ręki – są sposoby na ujednolicenie materiału… i Eskadra kiedyś na to wpadnie… o ile dotrwa do tego momentu, bo nawet tacy zleceniodawcy, jak „urzędy” kiedyś dorosną i raczej szybciej niż później (nie mam specjalnie nadziei, ale mocno w to wierzę lol)

  6. wypowiedź profesora na końcu materiału żenuje poziomem merytorycznym; Rafale Mateuszu, umyj się wreszcie i uczesz FRONTMANie)

  7. Patrzyliście może na mediaplan? zastanawia mnie do jakiego targetu skierowana jest prasa? Chyba nie do młodzieżowego bo z tego co widże to 90% kreacje skierowna jest właśnie do młodych ludzi.

    Z resztą radio też jest bardzo ogólne ( może poprostu chodzi o zasięg i nic więcej)

  8. Lekka edycja poprzedniego postu, Napewno nie do młodzieżowego, a z tego co widzę … 🙂

  9. Dziękuję za miłe słowa odnośnie wykonanych przeze mnie layoutów 🙂

    Maciej Goździelewski
    Były art director Eskadry.

  10. Strasznie nudne i nieprawdziwe, stockowe zdjęcia. Film dobrze zrobiony technicznie, fajny koncept, ale dla mnie – wygląda troszkę jak teledysk z połowy lat 90tych.

    Billboardy?
    Babka na pierwszym zdjęciu to chyba niemiecka turystka? Ach ten czar sztucznego garnituru zębów!

    A na końcu kolejny kwiatek – czyli CYCKI. Korpus kobiety z ucięta głową. Nienawidzę tego.

  11. Julievna, totalnie nie zgadzam się z Twoją oceną. Dlaczego stereotypem śląskiego emeryta ma być szczerbata baba z biedaszybu z chustą w łowickie pasy?

    A cycki akurat prima sort 😛

  12. Kamill – biust jest fajny, szkoda, że bezosobowy…
    Co do emerytki – nie mam nic przeciwko eleganckim starszym paniom – jestem za. Ale ta na plakacie reprezentuje wybitnie „stockowy” charakter urody. Po prostu nie przepadam za fotkami, które rażą sztuczną radością.
    Na marginesie – uśmiałam się serdecznie widząc oczami wyobraźni babę z biedaszybu z chustą w łowickie pasy 😛

  13. Pingback: breathing in fumes

  14. Eskadra zarabia na niewiedzy biur promocji miast. Od dawna i póki co to się nie zmienia. Kampania tragiczna. Zero wyróżnienia się. Zero wyraźnego wizerunku. O wszystkim i o niczym. Autorze layotów – Twoja praca jest denna!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *