22

Śląskie rusza w Polskę

O kilku najważniejszych sprawach związanych z nową kampanią województwa śląskiego rozmawiałem z Mateuszem Zmyślonym z Eskadry (agencji odpowiedzialnej za kampanię). Niespodziewanie pojawiło się kilka ciekawych wątków, m.in. marketing szeptany oraz badania neuromarketingowe, przez chwilę zagrożona była również kamera 🙂 takie są uroki bycia jednoosobowym kombajnem multimedialnym :-).

Widzę, że wspomniany w rozmowie konkurs www.pozytywnienakreceni.pl jeszcze nie jest odpalony, ale projekty billboardów są już dostępne i wkrótce pojawią się na ulicach i portalach (tutaj jest bardziej szczegółowy mediaplan oraz opis kampanii).

  • Ale strona pozytywnienakreceni.pl to chyba jakiś żart?

    • @Dominik Koza: na konferencji pokazywali zrzuty z tej strony + jakies filmy z youtube…, ale chyba jeszcze nie działa

  • Pinokio

    Sorry, ale takie promocje robilo sie na poczatku lat 90. Jaki jest tego cel. Czy po obejzeniu tych plakatow ludzie beda przyjeżdżać i inwestować na Slasku? Kto za takie wypociny płaci?

  • Takie promocje robi się do tej pory. Nawet ja, nie obserwujący ultra wnikliwie rynku reklam, widzę co jakiś czas reklamówki miast. Kompletnie nie rozumiem takie krytykanckiego nastawienia. 😉

  • tolo

    śląskie… myślałem, że o piwo chodzi

  • Edu

    A mnie się podoba. Fajne plakaty i niezła stronka. Jasno i na temat.

    Nie wiem, czy zwróciliście uwagę na kampanię outdoorową Lublina – to był dopiero dramat…

  • mina

    Edu | marca 22, 2009 | Odpowiedz

    A mnie się podoba. Fajne plakaty i niezła stronka. Jasno i na temat.

    niezła stronka??? no kamon!

  • Nawet jak się kupuje zdjęcia z różnych stocków, czy ręki – są sposoby na ujednolicenie materiału… i Eskadra kiedyś na to wpadnie… o ile dotrwa do tego momentu, bo nawet tacy zleceniodawcy, jak „urzędy” kiedyś dorosną i raczej szybciej niż później (nie mam specjalnie nadziei, ale mocno w to wierzę lol)

  • Troche krytycznym okiem do tego podeszla „Wyborcza” http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35063,6409176,Kopalniany_kombajn_bedzie_reklamowac_Slaskie.html

    Choc z ta strona to naprawde jest cos nietak. Nawet nie wiem, z ktorej strony nalezy ja ugryzc.

  • Horsztyn

    wypowiedź profesora na końcu materiału żenuje poziomem merytorycznym; Rafale Mateuszu, umyj się wreszcie i uczesz FRONTMANie)

  • Tomek

    Ciekawy film na temat kampanii:

    http://www.tvs.pl/informacje/9616/

    Mnie się podoba pozytywna energia bijąca z tej kreacji.

  • laik

    Patrzyliście może na mediaplan? zastanawia mnie do jakiego targetu skierowana jest prasa? Chyba nie do młodzieżowego bo z tego co widże to 90% kreacje skierowna jest właśnie do młodych ludzi.

    Z resztą radio też jest bardzo ogólne ( może poprostu chodzi o zasięg i nic więcej)

  • laik

    Lekka edycja poprzedniego postu, Napewno nie do młodzieżowego, a z tego co widzę … 🙂

  • Autor visuali

    Dziękuję za miłe słowa odnośnie wykonanych przeze mnie layoutów 🙂

    Maciej Goździelewski
    Były art director Eskadry.

  • Strasznie nudne i nieprawdziwe, stockowe zdjęcia. Film dobrze zrobiony technicznie, fajny koncept, ale dla mnie – wygląda troszkę jak teledysk z połowy lat 90tych.

    Billboardy?
    Babka na pierwszym zdjęciu to chyba niemiecka turystka? Ach ten czar sztucznego garnituru zębów!

    A na końcu kolejny kwiatek – czyli CYCKI. Korpus kobiety z ucięta głową. Nienawidzę tego.

  • Alexisss

    Internetowy plebiscyt polskicg seriali codziennych Emmy2009, głosuj na http://www.emmy2009.republika.pl zobacz też stronę na pl.wikipedia.org/wiki/Emmy

  • Mi się podobają te piersi…

  • Kamilll

    Julievna, totalnie nie zgadzam się z Twoją oceną. Dlaczego stereotypem śląskiego emeryta ma być szczerbata baba z biedaszybu z chustą w łowickie pasy?

    A cycki akurat prima sort 😛

  • karem

    żyje ten blog jeszcze?

  • Kamill – biust jest fajny, szkoda, że bezosobowy…
    Co do emerytki – nie mam nic przeciwko eleganckim starszym paniom – jestem za. Ale ta na plakacie reprezentuje wybitnie „stockowy” charakter urody. Po prostu nie przepadam za fotkami, które rażą sztuczną radością.
    Na marginesie – uśmiałam się serdecznie widząc oczami wyobraźni babę z biedaszybu z chustą w łowickie pasy 😛

  • Pingback: breathing in fumes()

  • Adam

    Eskadra zarabia na niewiedzy biur promocji miast. Od dawna i póki co to się nie zmienia. Kampania tragiczna. Zero wyróżnienia się. Zero wyraźnego wizerunku. O wszystkim i o niczym. Autorze layotów – Twoja praca jest denna!