Search Marketing Week to inicjatywa szkoleniowa, skupiona na kwestiach skutecznego prowadzenia działań reklamowych, marketingowych, sprzedażowych przeznaczona dla branży ecommerce. Od poniedziałku trwają już szkolenia, zakończyły się bloki poświęcone Google Adwords, e-mail marketingowi, sklepom internetowym. Dzisiaj (czyli w czwartek) odbywa się zaawansowana sekcja SEO i pozycjonowania, a w piątek na deser, organizatorzy zaplanowali cały dzień na social media… Sekcję, którą będę miał przyjemność prowadzić, co oznacza, że 8 godzin piątkowego dnia słuchacze szkolenia będą narażeni na wysłuchiwanie tego, co w tym temacie wiem. A będzie tego sporo, właściwie non-stop coś się zmienia i dopracowuję program, tak aby te 8 godzin były dla słuchaczy jak najbardziej efektywne, pełne konkretnych przykładów i praktycznych porad.
Wstępny program tego szkolenia przedstawia się następująco:
Czym jest Web 2.0?
Internauci jako twórcy.
Konsumenci jako prosumenci.
User Generated Content.
Social media (media społecznościowe) w Polsce i na świecie
Czym są media społecznościowe?
Ekosystem internetowy w dobie nowoczesnych mediów.
Zastosowanie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych – szanse i zagrożenia.
Nowe media, stare media i słaba kondycja dziennikarstwa – jak to wykorzystać.
Korzyści płynące z zastosowania mediów społecznościowych do komunikacji.
Działania promocyjne w mikroblogach (Twitter, Blip, Flaker).
Owczy pęd, czyli pomyśl zanim wejdziesz w social media.
Blogi i polska blogosfera
Specyfika polskiej blogosfery.
Blogerzy jako testerzy i ambasadorzy marki?
Reklama na blogach – display czy zaangażowanie?
Sposoby i dobre praktyki (case studys) wykorzystania potencjału blogofery w promocji i budowania wizerunki firmy?
Pułapki i zagrożenia czyli igranie z ogniem i blogerskimi humorami.
Czym jest mikrobloging?
Mikroblogowanie na świeci
Charakterystyka najpopularniejszych w Polsce serwisów mikroblogowych.
Specyfika Blipa
Zastosowania mikroblogów w Polsce – przykłady dobrych i złych praktyk.
Korzyści z zastosowania mikroblogowania firmowego.
Wskaźniki efektywnego wykorzystania mikroblogów w firmie.
Działania promocyjne w mikroblogach (Twitter, Blip, Flaker)
Działania promocyjne w serwisach społecznościowych na przykładzie Facebooka
Dlaczego Facebook? Statystyki Facebooka w Polsce i na świecie.
Przykłady skutecznych działań promocyjnych przeprowadzonych na Facebooku.
Dobre i złe praktyki obecności firm na Facebooku.
Korzyści z obecności firmy na Facebooku.
Wskaźniki efektywnego wykorzystania Facebooka w promocji firmy.
Inne serwisy, w których warto zaistnieć
I jeszcze parę niespodzianek…
Wszystkie szkolenia w ramach Search Marketing Week odbywają się w klimatyzowanych salach konferencyjnych w prestiżowym biurowcu przy rondzie ONZ (Biurowiec Rondo One) w samym centrum Warszawy, 300 metrów od Dworca Centralnego. Byłem, sprawdziłem, miejscówka jest całkiem ok.
Oczywiście w imieniu swoim i organizatorów (MaxROY.com) zapraszam serdecznie na piątek (21 maja) na to szkolenie, są jeszcze wolne miejsca – szczegóły tutaj.
Mam również jedną wejściówkę do rozdania na to szkolenie jak zwykle metodą szybkiego mediafunowego konkursu.
Na zgłoszenia czekam do czwartku (20 maja 2010) do godziny 15:00. Formularz należy wypełnić (prawdziwymi danymi) bo ksywki, nicki potem ciężko w jakikolwiek sposób zweryfikować, a tylko prawdziwe osoby, a nie wirtualne klony, będą mogły skorzystać z nagrody. Próby oszustwa, kombinowania i psucia zabawy innym będą od razu eliminowane bez litości i bez znieczulenia.
Jak zawsze przy tego typu konkursach, informuje, że nie mam potrzeby, nie zbieram, nie przetrzymuje ani tym bardziej nikomu nie udostępniam Waszych danych. Szanuję swoją i waszą prywatność. Dane z formularza służą tylko jednorazowo, do wyłonienia i weryfikacji zwycięzcy i tylko dane zwycięzcy, z oczywistych względów związanych z przekazaniem nagrody, będą udostępnione fundatorowi nagrody. Reszta zostanie natychmiast skasowana po zakończeniu konkursu.
W czwartek (20 maja) o godzinie 15:05 specjalny, Supertajny Algortym Wybierający Zwycięzców (SAWZ), który swoje tajne obliczenia przeprowadza w najgłębszym bunkrze ukrytym w szwajcarskich górach wskaże jednego szczęśliwca, który po szybkiej weryfikacji otrzyma nagrodę. Proste! Pamiętajcie tylko o poprawnym podaniu maila i nr telefonu na wszelki wypadek.
Czekam na zgłoszenia do godz. 15:00 w czwartek 20 maja.
Zdaję sobie sprawę, że jest bardzo mało czasu (ale nie dało się tego wcześniej załatwić), ale proszę o rozważne deklaracje przy zapisywaniu się i zgłaszaniu na konkurs – w końcu to cały dzień do zaplanowania, a szkoda byłoby blokować to miejsce dla innych chętnych. Powodzenia i do zobaczenia w piątek!
Comments 4
Author
Dziękuję wszystkim za udział w konkursie, wejściówkę odbiera Karolina z Gdańska… (potwierdzona telefonicznie),
gratulacje i do zobaczenia na szkoleniu
Przybyłam, szkolenie odbyłam, interesującą wiedzę zdobyłam. Dziękuję za szkolenie. Pozdrawiam
Pingback: Płaczemy po SearchMarketingWeeku • Artykuły • SprawnyMarketing.pl
Pingback: Search Marketing Week 2010 Coverage • MaxROY.com Blog