4

Search Marketing Week i całodniowe szkolenie z social media do wygrania!

Search Marketing Week to inicjatywa szkoleniowa, skupiona na kwestiach skutecznego prowadzenia działań reklamowych, marketingowych, sprzedażowych przeznaczona dla branży ecommerce. Od poniedziałku trwają już szkolenia, zakończyły się bloki poświęcone Google Adwords, e-mail marketingowi, sklepom internetowym. Dzisiaj (czyli w czwartek) odbywa się zaawansowana sekcja SEO i pozycjonowania, a w piątek na deser, organizatorzy zaplanowali cały dzień na social media… Sekcję, którą będę miał przyjemność prowadzić, co oznacza, że 8 godzin piątkowego dnia słuchacze szkolenia będą narażeni na wysłuchiwanie tego, co w tym temacie wiem. A będzie tego sporo, właściwie non-stop coś się zmienia i dopracowuję program, tak aby te 8 godzin były dla słuchaczy jak najbardziej efektywne, pełne konkretnych przykładów i praktycznych porad.

Wstępny program tego szkolenia przedstawia się następująco:

Czym jest Web 2.0?
Internauci jako twórcy.
Konsumenci jako prosumenci.
User Generated Content.
Social media (media społecznościowe) w Polsce i na świecie

Czym są media społecznościowe?
Ekosystem internetowy w dobie nowoczesnych mediów.
Zastosowanie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych – szanse i zagrożenia.
Nowe media, stare media i słaba kondycja dziennikarstwa – jak to wykorzystać.
Korzyści płynące z zastosowania mediów społecznościowych do komunikacji.
Działania promocyjne w mikroblogach (Twitter, Blip, Flaker).
Owczy pęd, czyli pomyśl zanim wejdziesz w social media.

Blogi i polska blogosfera
Specyfika polskiej blogosfery.
Blogerzy jako testerzy i ambasadorzy marki?
Reklama na blogach – display czy zaangażowanie?
Sposoby i dobre praktyki (case studys) wykorzystania potencjału blogofery w promocji i budowania wizerunki firmy?
Pułapki i zagrożenia czyli igranie z ogniem i blogerskimi humorami.

Czym jest mikrobloging?
Mikroblogowanie na świeci
Charakterystyka najpopularniejszych w Polsce serwisów mikroblogowych.
Specyfika Blipa
Zastosowania mikroblogów w Polsce – przykłady dobrych i złych praktyk.
Korzyści z zastosowania mikroblogowania firmowego.
Wskaźniki efektywnego wykorzystania mikroblogów w firmie.
Działania promocyjne w mikroblogach (Twitter, Blip, Flaker)

Działania promocyjne w serwisach społecznościowych na przykładzie Facebooka
Dlaczego Facebook? Statystyki Facebooka w Polsce i na świecie.
Przykłady skutecznych działań promocyjnych przeprowadzonych na Facebooku.
Dobre i złe praktyki obecności firm na Facebooku.
Korzyści z obecności firmy na Facebooku.
Wskaźniki efektywnego wykorzystania Facebooka w promocji firmy.

Inne serwisy, w których warto zaistnieć

I jeszcze parę niespodzianek…

Wszystkie szkolenia w ramach Search Marketing Week odbywają się w klimatyzowanych salach konferencyjnych w prestiżowym biurowcu przy rondzie ONZ (Biurowiec Rondo One) w samym centrum Warszawy, 300 metrów od Dworca Centralnego. Byłem, sprawdziłem, miejscówka jest całkiem ok.

Oczywiście w imieniu swoim i organizatorów (MaxROY.com) zapraszam serdecznie na piątek (21 maja) na to szkolenie, są jeszcze wolne miejsca – szczegóły tutaj.

Mam również jedną wejściówkę do rozdania na to szkolenie jak zwykle metodą szybkiego mediafunowego konkursu.

Na zgłoszenia czekam do czwartku (20 maja 2010) do godziny 15:00. Formularz należy wypełnić (prawdziwymi danymi) bo ksywki, nicki potem ciężko w jakikolwiek sposób zweryfikować, a tylko prawdziwe osoby, a nie wirtualne klony, będą mogły skorzystać z nagrody. Próby oszustwa, kombinowania i psucia zabawy innym będą od razu eliminowane bez litości i bez znieczulenia.

Jak zawsze przy tego typu konkursach, informuje, że nie mam potrzeby, nie zbieram, nie przetrzymuje ani tym bardziej nikomu nie udostępniam Waszych danych. Szanuję swoją i waszą prywatność. Dane z formularza służą tylko jednorazowo, do wyłonienia i weryfikacji zwycięzcy i tylko dane zwycięzcy, z oczywistych względów związanych z przekazaniem nagrody, będą udostępnione fundatorowi nagrody. Reszta zostanie natychmiast skasowana po zakończeniu konkursu.

W czwartek (20 maja) o godzinie 15:05 specjalny, Supertajny Algortym Wybierający Zwycięzców (SAWZ), który swoje tajne obliczenia przeprowadza w najgłębszym bunkrze ukrytym w szwajcarskich górach wskaże jednego szczęśliwca, który po szybkiej weryfikacji otrzyma nagrodę. Proste! Pamiętajcie tylko o poprawnym podaniu maila i nr telefonu na wszelki wypadek.

Czekam na zgłoszenia do godz. 15:00 w czwartek 20 maja.

Zdaję sobie sprawę, że jest bardzo mało czasu (ale nie dało się tego wcześniej załatwić), ale proszę o rozważne deklaracje przy zapisywaniu się i zgłaszaniu na konkurs – w końcu to cały dzień do zaplanowania, a szkoda byłoby blokować to miejsce dla innych chętnych. Powodzenia i do zobaczenia w piątek!

Comments 4

  1. Post
    Author

    Dziękuję wszystkim za udział w konkursie, wejściówkę odbiera Karolina z Gdańska… (potwierdzona telefonicznie),
    gratulacje i do zobaczenia na szkoleniu

  2. Przybyłam, szkolenie odbyłam, interesującą wiedzę zdobyłam. Dziękuję za szkolenie. Pozdrawiam

  3. Pingback: Płaczemy po SearchMarketingWeeku • Artykuły • SprawnyMarketing.pl

  4. Pingback: Search Marketing Week 2010 Coverage • MaxROY.com Blog

Skomentuj Karolina Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *