Pisałem niedawno o TESCO, ale to było jeszcze przed emisją „soczystej reklamy”. Żeby nie było, że zostałem fanem reklam TESCO (chociaż jak szanowna dyrekcja sobie życzy, to numer konta mogę podać), ale reklama „soczyste” musi się u mnie pojawić, po prostu musi… bo dobra jest i tyle:
A żeby nie było tak dobrze, to jeszcze to samo TESCO, tylko że z Harrym Potterem – utrzymane w konwencji serii, ale niestety słabe i bez pomysłu (nic specjalnego, nawet nie zachęcam do oglądania, typowa informacja).
Comments 6
first ad is so czysta 😉
A ja przyznam się, że gdy wczoraj usłyszałem tą reklamę w radio („soczyste”) to nie wiem dlaczego miałem dziwne skojarzenie z jakimś tanim kwartalnikiem z dowcipami.
– „Zobacz synku, pająk je biedronkę”
– „a co to jest dronka, tato?”
Coś w tym stylu. Ale może nie jestem targetem.
Pingback: So clean… « Hardcore dla myślących
jeszcze mieli jedna reklame z tesco – o tym ze brakuje maggi a potem ze jak magia to harry potter (czy cos podobnego)
Nie mogę!!!:D
Jak Dżem z Biedronki 😀
Się roześmiałem 😀
Takie zabawy brzmieniem słów są świetne!
I fajnie wchodzą w naszą pamieć można tez w skrócie powiedzieć
Szkoda że tak rzadko agencje to wykorzystują.
Soczysty plus dla Tesco.!