10

Ryszard Rembiszewski – wygrywasz, przegrywasz

Gdyby nie fakt, że wcześniej Pan Lotto (Ryszard Rembiszewski) pajacował w reklamie jakiegoś trefnego konkursu esemesowego – wybór jego osoby reklamującej ubezpieczenie usług pogrzebowych (!) były całkiem trafny. Ale ponieważ jeszcze niedawno widziałem na ekranach takie spoty:

a teraz ta sama postać mówi mi o śmierci, bliskich i kosztach pogrzebu:

…to jakoś nie jestem przekonany.

Na pewno mam skrzywione spojrzenie, nie jestem w targecie no i przede wszystkim nie jestem graczem w totka – nie należę do tej grupy rodaków, którzy namiętnie od 30 lat wypełniają kupony z nadzieją na wygraną.

Ale muszę przyznać, że reklama zrobiła na mnie wrażenie… (zdziwiłem się również, że nie jest to reklama jakiegoś produktu z portfela PZU). Pan Lotto i PZU jakoś bardziej mi ze sobą pasuje niż Pan Lotto i 4Life Direct. Zwracam uwagę, że spot trwa całe dwie minuty (i taki jest emitowany w telewizji), spokojny, wyważony… prawie inforeklama – na pewno bardziej pasuje do rozważań o śmierci niż 30 sekundowa zbitka kadrów.

To nie pierwszy przypadek, kiedy osoby odchodzące z telewizji reklamują produkty lub usługi dla osób starszych… swego czasu podobny zabieg zastosował eurobank ze Stanisławą Ryster (tuż po decyzji o zakończeniu emisji Wielkiej Gry).

Comments 10

  1. Post
    Author
  2. Strasznie drewniana ta reklama „moich bliskich”. Rozumiem, że kierowana do trochę innego odbiorcy niż ja, ale w moich oczach – straszna padaka.

  3. Cholera, na ich stronie internetowej jest zakładka „ekologia”. Aż się przestraszyłem, że to będzie promocja kremacji, ale to tylko o papierze z recyclingu.

    Chociaż kto tam ich wie, z czego oni ten swój papier robią…

  4. Grupa docelowa to chyba Ci planujący szybko pogrzeb 😉 A tak już na poważnie to oczywiście te 150 tyś zł to pewnie w opcji najdroższego ubezpieczenia. Co ciekawe czyżby nie było żadnych gwiazdek? 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *