Ponad 5,5 tysiąca przygotowanych stron magazynu, kilkanaście większych publikacji oraz wiele innych mniejszych, projekty, dodatki, raporty itp – wszystko sygnowane logo „Brief”, przygotowywane w oparach wiedzy o marketingu i reklamie oraz we współpracy z niezłym zespołem. Tak wygląda w skrócie plon mojej pracy z magazynem „Brief”. Kilka z tych rzeczy możecie obejrzeć w dziale portfolio.
4,5 roku to w sumie kawał czasu, przez który bardzo dużo się nauczyłem i poznałem od drugiej strony jak się kręci parę zębatek w marketingowo-reklamowej machinie wydawniczej.
Przyszła teraz kolej na inne projekty, część z nich związana z MediaFun, mam nadzieję, że ku uciesze tych, którzy na bloga czasem zaglądają :-), część to dalsza współpraca i rozwój w kierunku tego co lubię robić, czyli projektowaniu magazynów, biuletynów firmowych itp.
A ponieważ jestem fanem mediów – mediafanem, obiecuję, że będę dalej trzymał rękę na pulsie i od czasu do czasu będziecie mogli przeczytać moje wypociny tu i tam.
Najnowszy numer (przygotowany już przez nową ekipę) magazynu „Brief” jest już dostępny w EMPiK-ach, u mnie jak zwykle wersja do przekartkowania:
Comments 1
Powodzenia