Jak wszystko dobrze pójdzie, to w oknie poniżej powinien pojawić się stream z konferencji.
Aktualizacja: materiały wideo są już gotowe:
Badanie „Młodzi i Media”, poświęcone sposobom konsumpcji mediów przez młode pokolenie, to temat, któremu poświęcone będzie najbliższe seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Spotkanie „Połączeni/podłączeni” będzie oficjalną premierą raportu projektu badawczego „Młodzi i meda” i odbędzie się 24 lutego 2010 r. w siedzibie Gazeta.pl.
Plan konferencji:
11.00 – 11.15 Powitanie gości
Łukasz Lipiński, Gazeta Wyborcza
11.15 – 11.20 Wprowadzenie
Edwin Bendyk, tygodnik „Polityka”
Dr Mirosław Filiciak, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
11.20 – 11.50 „Połączeni, podłączeni: młodzi i media”: nowe media a bycie razem, miłość, pasje, szkoła w życiu młodych ludzi – prezentacja raportu
Dr Mirosław Filiciak, kierownik projektu, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Mateusz Halawa, członek zespołu badawczego, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
11.50 – 12.00 Pokaz filmu z badania
12.00 – 12.50 „Młodzi i media” – co wiemy z innych badań? Panel dyskusyjny z wprowadzeniami
Moderacja:
Mirosław Filiciak, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Mateusz Halawa, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Edwin Bendyk, „Polityka”
Dr Alek Tarkowski, Creative Commons
Paweł Wujec, Grupa Gazeta.pl
Dr Dominik Batorski, Uniwersytet Warszawski
12.50 – 13.10 Kawa
13.10 – 14.10 Jak zmiany powodowane przez popularyzację nowych technologii komunikowania przekładają się na funkcjonowanie społeczeństwa, kultury i biznesu?
Moderacja:
Edwin Bendyk, „Polityka”
Prof. Wiesław Godzic, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Prof. Barbara Fatyga, Uniwersytet Warszawski
Andrzej Chrzanowski, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Michał Merczyński, Narodowy Instytut Audiwizualny
Katarzyna Pąk, Ericsson
Dr Mirosław Filiciak, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
14.10 – 14.30 Dyskusja/Pytania publiczności
Comments 3
słychac słychać 🙂
a działa całkiem ok
wielkie dzięki za przekaz 🙂
slychac co mowicie 🙂
🙂