17

Reklamowy recykling konkurencji

Tej reklamy w telewizji na pewno nie zobaczycie… bo nieoficjalna. I pewnie Play się do niej nie przyzna, wygląda na przeróbkę internautów, ale ja tam myślę, że to Play. Świetny pomysł na wykorzystanie reklamówki konkurencji (nie wiem czy pani Cugier-Kotka była tutaj inspiracją?), może trochę wykonanie gorsze, ale efekt mnie rozbawił. 1:0 dla PLAY. Ciekawe czy będzie odpowiedź? Reklamy PLAY też można nieźle kreatywnie przerobić. W pospolite ruszenie internautów jak to było w przypadku filmów „prawie jak…” raczej nie wierzę, ale riposty będę wypatrywał 🙂

Comments 17

  1. Żadna taka przeróbka nie zmieni faktu, że to jest genialna reklama, która buduje pozytywny wizerunek Simplusa. I nie wiem jakby się Play starał, to na razie nie wymyślił niczego sensownego, co by mogło to przebić.

  2. hehe, przerobka swietna 🙂

    j.peter -> wg mnie glownym tergetem playa sa dzieciaki od gimanzjum po studia. dla ludzi >=30tki, ktorzy gdzies tam z tylu glowy maja przywiazanie do telefonow-ceigel centertela, pewnie jest jakies przywiazanie jest. Dzieciaki klikaja w internecie i spradzaja kto da im wiecej pogadac i zaoferuje fajniejszy telefon.

    Z drugiej strony wg mnie Play robi duzy blad, ze nie slabo jesli w ogole reklamuje uslugi dla firm… ale to inna bajka.

    pozdro dla wszystkich

  3. Jak dla mnie przeróbka kiepska i wygląda faktycznie jakby była robiona przez Play. Przyznam się, że Play zaczyna mnie już nudzić tymi reklamami, a zwłaszcza ostatnia seria z frankensteinem. Obrali sobie świetny haczyk, zrobili szum, ale staje się to już nudne.

  4. do szarogesy

    play do firm trafia po prostu przez składanie oferty, która rozkłada dotyczasowe opcje! po prostu jest taniej.

  5. nie jest to żadna spontaniczna przeróbka internautów, ale po prostu zatrudniono Gości z Kosmosu. Kto nie wie co zacz, niech zajrzy na Youtube i wpisze „goście z kosmosu”. Voila.

  6. nie wiem jak wam ale mi się podobała ta reklama i się z niej nieźle uśmiałem

  7. hmmm….zawiodłem się, strasznie słabe, tak można przerobić niemal każdą reklamę, bo pomysłu w tym nie było co potwierdza wersję że to robota ludzi od play. ich ostatnia kampania wygląda jakby niezły pomysł został storpedowany przez zarząd play. np. z bucem lee – zaczyna się i myślisz że będzie śmiesznie i fajnie, a tu klops. frankesztajna nawet nie komentuje. jakieś takie denne są te reklamy…

    PS – nie, nie pracuje dla plusa.
    PSS – dla orange i ery też nie.
    PSSS – ani dla wRodzinie.
    PSSSS – ciekawe jak oni się będą reklamować 🙂

  8. hm. o co chodzi z tą przebitką pod samiutki koniec? 49 sekunda, na moment widać wnętrze jakiegoś biura

Skomentuj zuch Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *