1

Reklama porównawcza czy reklama dla branży?

Bardzo lubię gdy… no właśnie cholera, coś ostatnio wszystko mi się podoba, pewnie to przez wiosnę. No i nareszcie pojawiają się pierwsze normalne warzywa, sałatę ostatnio wcinam jak królik… i pewnie dlatego taki jestem zadowolony i wszystko mi się podoba 🙂

ok, już wracam do tematu, będzie obrazkowo…
dzisiaj podoba mi się…

Reklamy od branży dla branży… czyli takie niecodziennie reklamy… dla zwykłego zjadacza chleba może nie do końca zrozumiałe, ale dla reklamożerców, mediafunów i festiwalowych bywalców bardzo czytelne. Najpierw świetny przykład z zagranicy. Coś na wzór reklamy porównawczej, ale nie do końca.
Oto layouty prasowe niezmywalnych markerów Sharpie (Permanent Marker)

Znajome? No pewnie, to są szkice znanych, nagradzanych reklam prasowych, no i wszystko staje się jasne, gdzie zaczyna się idea (i za pomocą jakiego narzędzia).
Udało mi się odszukać trzy oryginały z przedstawianej czwórki. Tego Mercedesa za cholerę nie mogę odszukać (chociaż widzę go w pamięci) – może ktoś się zlituję i ma gdzieś w archiwum?

Z polskiego podwórka znalazłem taki przykład reklamy skierowanej do branży – zresztą w magazynach branżowych często zdarzają się takie „specjalne” produkcje. Poniżej trzy przykłady Żywca – uważam, że dają radę. Plus za luz, że tak sobie zrymuję 🙂

Comments 1

Skomentuj Diana Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *