Rafał Betlejewski – copywriter, scenarzysta reklamowy, reżyser reklamowy, założyciel i współwłaściciel agencji Koledzy Strategia&Kreacja (m.in. kontrowersyjna kampania House Virginity). To również artysta, performer, działający w przestrzeni publicznej i inicjator wielu akcji związanych z tożsamością, językiem i komunikacją, m.in. Tęsknie za Tobą, Żydzie!, Kapliczka Telewizyjna, Pomponiada – protest przeciwko zimie czy „A ja, czy poszedłbym”?
Miałem okazję dzisiaj spotkać się z Rafałem i zamienić parę słów – w tym roku zdobył również specjalne wyróżnienie w Polskim Konkursie Reklamy za przełamywanie stereotypów w tworzeniu kampanii społecznych).
Comments 8
Bravo Panowie, najlepszy wywiad jaki kiedykolwiek widzialem !
To pogadaliście 😉
Jeden plan za mało przeskakiwany w montażu ale tak to bomba; kruca bomba 🙂
wg mnie są 2 klucze do tego wywiadu:
1. albo chcecie zdetronizować w warstwie scenariusza Walke o ogień
2. albo sprawdzacie czy teza Wittgensteina [oczym nie można mówić, trzeba milczeć:P]
tertium non datur:P
Niezłe ;D daje do myślenia 🙂 Swoją drogą, Maćku, muszę dodać, że Twój i Twojemu podobne blogi stały się dla mnie inspiracją do stworzenia własnego 😉 POZDRAWIAM.
Przaśne i zacne :]
Maciek, chyba w trakcie obróbki zgubiłeś dzwięk …;)
Ja wszystko słyszałam, np. hmhmhm, thaaa, yyyyy, i z tym się zgadzam.