Podoba mi się ten rodzaj humoru, a właściwie dystansu do siebie, jaki prezentuje Mariusz Pudzianowski w kampanii społecznej „Pomaganie wzmacnia”. Proste hasło, layouty prasowe bez zbędnego kombinowania – jeśli tylko Centrum Wolontariatu znajdzie więcej chętnych do rozpowszechniania tej idei, to akcja ma szansę stać się tak popularna i pamiętana jak „Pij mleko, będziesz wielki”
Za produkcję i obecność w mediach wspólnie odpowiadają: Leo Burnett Warszawa (Martin Winther- dyrektor kreatywny) i Dom Mediowy Starcom. Kampania ruszyła w tym miesiącu i jest ogólnopolską kampanią społeczną Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu w Warszawie. Organizatorzy jak to zwykle w tych przypadkach bywa, szukają dobrych ludzi do pomocy, więc po szczegółowe informacje zapraszam na ich stronę.
[gv data=”http://www.youtube.com/v/L2wV49tkQts”][/gv] [gv data=”http://www.youtube.com/v/JIhO-OIVGQI”][/gv]
Comments 6
Bardzo mi sie podobaja plakaty: biale tlo, czyste i eleganckie, dobra typografia i lekka desaturacja kolorow – wyglada pro.
Filmy też niezłe 🙂
swietne reklamy 🙂
moim zdaniem ta kampania jest nietrafiona, mówi mi, że takie rzeczy to tylko pudzian potrafi, że pomaganie nie jest ma moje siły.
Dojenie krowy niewypał. Reszta ekstra, zwłaszcza foty na plakatach.
może to wina późnej pory, ale „przeczytało mi się”:
wspomoganie wzmacnia;)
podba mi się grafika plakatów – i pomysł zatrudnienia Pudziana też niezły – tylko to hasło… co wzmacnia?