Bardzo interesująca zapowiada się kilka najbliższych dni dla osób, które związane są z szeroko rozumianą rozrywką w sieci. I nie mam na myśli tylko gier on-line, ale również sprawy związane z modelami biznesowymi, grami interaktywnymi, filmem i muzyką. Ci z Was, którzy interesują się social gamingiem (dziwne słowo) czy advertgamingiem (jeszcze dziwniejsze, w polskim tekście) i jak za pomocą tych narzędzi trafić do konsumenta, z pewnością będą zainteresowani tym, co się będzie działo jutro na ul. Czerskiej w siedzibie Agory (Warszawa).
EntertainmentStandard to już druga konferencja z tego cyklu organizowana przez Internet Standard. Mamy tradycyjnie dwa dni konferencyjne, podczas których będą odbywały się prezentacje, case study, oraz panele dyskusyjne.
Pełny program konferencji dostępny jest tutaj, a lista zaproszonych prelegentów tu.
Jeśli ktoś z Was jeszcze nie wie czy się wybrać to mam jedną wejściówkę do rozdania. Konferencja rozpoczyna się już jutro, więc czasu pozostało niewiele, dlatego konkurs będzie prosty i szybki.
KONKURS
Dzisiaj między godziną 15:00 a 15:05 pojawi się pytanie w komentarzu pod tym wpisem. Osoba, która jako pierwsza napisze poprawną odpowiedź otrzymuje wejściówkę o wartości 1190 zł.
Pytanie nie będzie trudne, i będzie związane z treściami, które znajdują się na stronie informującej o konferencji – warto więc sobie przejrzeć stronę główną i strony związane z programem i prelegentami… Spotykamy się na blogu ok. godz. 15 i jutro na EntertainmentStandard. Powodzenia.
I jeszcze cytat od organizatora:
Podczas konferencji wybitni eksperci zaproszeni przez Internet Standard przedstawią najważniejsze trendy w rozrywce internetowej i co ważniejsze podpowiedzą jak można na nich zarabiać? Jakiej rozrywki w sieci szukają Polacy? Social gaming czy advergaming – jak za pomocą gier dotrzeć do konsumenta? W jaki sposób odróżnić prawdziwe tendencje zmieniające rozrywkę w Internecie od krótkotrwałej mody? Na jakie rozwiązania i formaty rozrywkowe powinien postawić wydawca, który chce zachować tożsamość i spójność własnej marki? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedz na najnowszej konferencji EntertainmentStandard.
Misją EntertainmentStandard jest nie tylko propagowanie wiedzy na temat segmentu rozrywkowego w sieci w Polsce i na świecie, ale również możliwość wymiany doświadczeń między twórcami treści a ich wydawcami. Pokazując najważniejszych twórców kontentu, jak i największe serwisy rozrywkowe odpowiemy na pytania w jaką stronę zmierza rozrywka w Internecie i jak w przyszłości może wyglądać jej monetyzacja. Konferencja skierowana jest do osób w firmach, które odpowiadają za rozwój segmentów rozrywkowych zarówno od strony biznesowej i kontentowej.
Uczestnicy:
– kadra zarządzająca firm działających w obszarze szeroko pojętej rozrywki,
– osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach związanych z rozrywką,
– decydenci odpowiadający w firmach i organizacjach za projekty rozrywkowe,
– kadra odpowiedzialna za strategię firmy w obszarze rozrywki,
– osoby chcące wiedzieć więcej na temat technologii wspierających projekty rozrywkowe oraz monetyzację takich projektów,
– pracownicy technologii portali, serwisów internetowych, sklepów, wydawnictw,
– osoby zainteresowane rozrywka przez Internet,
– szefowie działów rozrywki, biznes developmentu, działów wsparcia biznesu rozrywkowego.
Comments 19
Author
Jednym z prelegentów podczas konferencji EntertainmentStandard będzie Jacek Nowak. Jaką platformę cyfrowej rozrywki rozwija Jacek (pojawił się z nią m.in w programie Dragon's Den)? Wystarczy podać nazwę.
Webventure
Author
źle
Webventure
R1NG.pl – Bartek S
Author
Brawo, Bartek byłeś pierwszy, na sekundę przed Łukaszem, wejściówka jest Twoja. Dzięki za udział w konkursie.
Dzieki i do zobaczenia, tak?
Author
tak jest, do zobaczenia jutro
ring1.pl
R1ing
Oracle
lol
R1NG
r1ng.pl 😛
Author
Dzięki, to było szybkie rozstrzygnięcie, i prawie trzeba było fotokomórki, podziękujcie swoim klawiszom F5 🙂 Bartek otrzymuje wejściówkę.
komentarze via wtyczka FB nie grają? 🙂
Author
grają, grają, ale przegrały z Bartkiem, był najszybszy…
OK, gratulacje 🙂
moje paluchy są szybsze niż FB