19

Psst! Nie mówcie nikomu, wejściówka na dwudniową konferencję EntertainmentStandard do wzięcia – dzisiaj punkt 15:00!

Bardzo interesująca zapowiada się kilka najbliższych dni dla osób, które związane są z szeroko rozumianą rozrywką w sieci. I nie mam na myśli tylko gier on-line, ale również sprawy związane z modelami biznesowymi, grami interaktywnymi, filmem i muzyką. Ci z Was, którzy interesują się social gamingiem (dziwne słowo) czy advertgamingiem (jeszcze dziwniejsze, w polskim tekście) i jak za pomocą tych narzędzi trafić do konsumenta, z pewnością będą zainteresowani tym, co się będzie działo jutro na ul. Czerskiej w siedzibie Agory (Warszawa).

EntertainmentStandard to już druga konferencja z tego cyklu organizowana przez Internet Standard. Mamy tradycyjnie dwa dni konferencyjne, podczas których będą odbywały się prezentacje, case study, oraz panele dyskusyjne.

Pełny program konferencji dostępny jest tutaj, a lista zaproszonych prelegentów tu.

Jeśli ktoś z Was jeszcze nie wie czy się wybrać to mam jedną wejściówkę do rozdania. Konferencja rozpoczyna się już jutro, więc czasu pozostało niewiele, dlatego konkurs będzie prosty i szybki.

KONKURS
Dzisiaj między godziną 15:00 a 15:05 pojawi się pytanie w komentarzu pod tym wpisem. Osoba, która jako pierwsza napisze poprawną odpowiedź otrzymuje wejściówkę o wartości 1190 zł.
Pytanie nie będzie trudne, i będzie związane z treściami, które znajdują się na stronie informującej o konferencji – warto więc sobie przejrzeć stronę główną i strony związane z programemprelegentami… Spotykamy się na blogu ok. godz. 15 i jutro na EntertainmentStandard. Powodzenia.

I jeszcze cytat od organizatora:

Podczas konferencji wybitni eksperci zaproszeni przez Internet Standard przedstawią najważniejsze trendy w rozrywce internetowej i co ważniejsze podpowiedzą jak można na nich zarabiać? Jakiej rozrywki w sieci szukają Polacy? Social gaming czy advergaming – jak za pomocą gier dotrzeć do konsumenta? W jaki sposób odróżnić prawdziwe tendencje zmieniające rozrywkę w Internecie od krótkotrwałej mody? Na jakie rozwiązania i formaty rozrywkowe powinien postawić wydawca, który chce zachować tożsamość i spójność własnej marki? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedz na najnowszej konferencji EntertainmentStandard.

Misją EntertainmentStandard jest nie tylko propagowanie wiedzy na temat segmentu rozrywkowego w sieci w Polsce i na świecie, ale również możliwość wymiany doświadczeń między twórcami treści a ich wydawcami. Pokazując najważniejszych twórców kontentu, jak i największe serwisy rozrywkowe odpowiemy na pytania w jaką stronę zmierza rozrywka w Internecie i jak w przyszłości może wyglądać jej monetyzacja. Konferencja skierowana jest do osób w firmach, które odpowiadają za rozwój segmentów rozrywkowych zarówno od strony biznesowej i kontentowej.

Uczestnicy:
– kadra zarządzająca firm działających w obszarze szeroko pojętej rozrywki,
– osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach związanych z rozrywką,
– decydenci odpowiadający w firmach i organizacjach za projekty rozrywkowe,
– kadra odpowiedzialna za strategię firmy w obszarze rozrywki,
– osoby chcące wiedzieć więcej na temat technologii wspierających projekty rozrywkowe oraz monetyzację takich projektów,
– pracownicy technologii portali, serwisów internetowych, sklepów, wydawnictw,
– osoby zainteresowane rozrywka przez Internet,
– szefowie działów rozrywki, biznes developmentu, działów wsparcia biznesu rozrywkowego.

Comments 19

  1. Post
    Author

    Jednym z prelegentów podczas konferencji EntertainmentStandard będzie Jacek Nowak. Jaką platformę cyfrowej rozrywki rozwija Jacek (pojawił się z nią m.in w programie Dragon's Den)? Wystarczy podać nazwę.

    1. Post
      Author
    1. Post
      Author

      Brawo, Bartek byłeś pierwszy, na sekundę przed Łukaszem, wejściówka jest Twoja. Dzięki za udział w konkursie.

        1. Post
          Author
  2. Post
    Author

    Dzięki, to było szybkie rozstrzygnięcie, i prawie trzeba było fotokomórki, podziękujcie swoim klawiszom F5 🙂 Bartek otrzymuje wejściówkę.

    1. Post
      Author

Skomentuj mediafun Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *