3

Pro-KREACJA (organizacyjnie i z konkursem)

Trochę zaniedbałem ostatnio bloga (dzisiaj znowu dostałem dwa mailowe upomnienia z pytaniem „co jest grane?”). Oczywiście mediafun ma się dobrze… baa, nawet ciężko pracuje (ja to nazywam kumulacją klientów), a ponieważ utrzymuję się z dtp i grafiki to dopóki nie znajdę sposobu na rozciągnięcie doby – czasem muszę zmienić priorytety. Ale spokojna głowa, mediafun czuwa, łapie co lepsze i gorsze reklamy :-).

Czas kumulacji – mam nadzieję – dobiega końca i zacznę powoli się odkopywać z zaległych spraw. Zresztą kilka z nich dotyczy mediafuna, powoli wypadałoby przygotowywać TUBE02, na głowie mam mediafun magazyn, dodatek i dyskusje, kręci się konkurs EFFIE i jeszcze kilka innych spraw.

Pierwsze i najważniejsze – to konkursy. Czyli moja heroiczna misja 🙂 zwiększenia czytelnictwa magazynów branżowych. Często to powtarzam, więc pozwolę sobie i tutaj – zadziwia mnie fakt, że w naszym kraju, gdzie tylu ludzi prowadzi działalność gospodarczą, w każdym większym mieście jest uczelnia z wydziałem zarządzania i marketingu, czytelnictwo magazynów branżowych jest takie niskie. Nakłady druku ŻADNEGO magazynu branżowego nie przekraczają 10 tys. egz. – realna sprzedaż egzemplarzowa jest o wiele niższa.

Stąd na mediafunie konkursy rozdawniczo-promocyjne :-), co mam nadzieję, nie tylko zwiększy sprzedaż pism branżowych (to obchodzi mnie mniej i nie ma w tym żadnych finansowych udziałów), ale i podniesie poziom wiedzy na naszym wspólnym podwórku – tym jestem już mocniej zainteresowany – sam cały czas się uczę. Bardzo się cieszę, że moja inicjatywa spotkała się z dobrym przyjęciem przez Was – czytelników, jak i z pozytywną reakcją magazynów branżowych. Zapraszam też Was, czytających magazyny branżowe do ich krytykowania, oceniania, komentowania – każdy robi błędy, a konstruktywna krytyka zawsze jest cenną informacją dla wydawcy.

Najnowszy numer Pro-KREACJI był już dostępny na TUBIE01 (szybko się rozszedł), a ponieważ jest to dwumiesięcznik, więc do następnego wydania zostało jeszcze trochę czasu.
Poniżej cały numer do przejrzenia:

Z bieżącego numeru, jako interesujący tekst wybrałem artykuł o inteligentnych opakowaniach. Praktyczne zastosowanie nowoczesnych technologii przy produkcji opakowań to nie tylko modny gadżet, ale praktyczna informacja dla klientów. Specjalna etykieta na kodzie kreskowym, która zmienia barwę po upływie terminu ważności produktu – aż dziwne, że dopiero teraz wchodzi taki patent. Kilka innych interesujących obserwacji na temat inteligentnych opakowań znajdziecie w artykule z Pro-KREACJI – pdf z tekstem do pobrania.

Mam jak zwykle pięć egzemplarzy do rozdania. I jak zwykle szybki konkurs mailowy.
Co trzeba zrobić? Wystarczy wysłać maila z „prokreacja” w temacie na adres maciekMAUPAmediafun.pl. Na maile czekam do jutra (sobota godz. 12). Kto chce może dołączyć adres pocztowy (będzie szybciej), ewentualnie zgłoszę się do zwycięzców o uzupełnienie danych. W ciągu kilku dni zwycięzcy dostaną przesyłkę od redakcji Pro-KREACJI.

Dlaczego konkursy trwają tak krótko? Ponieważ przychodzi i tak sporo zgłoszeń (ok. 60-80) a im więcej zgłoszeń, tym więcej przegranych… i mi jest bardziej smutno. Pracuję nad zwiększeniem liczby konkursów oraz nagród. Śledzenie nowych wpisów i szybki refleks przy konkursach ułatwia RSS oraz powiadamiacz o nowych wpisach, na bocznym pasku bloga (wystarczy podać maila i potwierdzić).

Informacja służbowo-techniczna. Szanuję swoją jak i Waszą prywatność, więc adresy i Wasze maile są wykorzystane tylko jednorazowo na potrzeby tego konkursu – nie zbieram, nie odstępuję tych danych żadnym innym firmom (oprócz tych na potrzeby wysyłki oczywiście).

Ponieważ na konkursy przychodzi coraz więcej maili (a i konkursów będzie coraz więcej), przepraszam, że nie wszystkim potwierdzam zgłoszenia – mail u mnie dobrze działa, wszystkie trafiają do puli. Jak nazwał mnie Artur Kurasiński jestem one-man-army. Największym problemem one-man-army jest krótka doba :-).


  • aga

    o, ja juz czekam na tube02.

  • ps. jak byś potrzebował pomocy przy TUBIE – masz mojego maila 😉

  • A Ty chcesz się brać za kolejne prodżekty 😉

    Musisz zwiększyć ilość współpracujących "murzynów" :]