Prasa branżowa i rozstrzygnięcia konkursów

Ostatnie wydarzenia, rozstrzygnięcia, konkursy i festiwale przyniosły sporo przykładów dobrej marketingowej czy kreacyjnej roboty. Jest z czego czerpać inspirację i podpatrzeć jak to robią najlepsi w kraju i na świecie. Prasa branżowa podsumowuje większość z ostatnich konkursów. „Media i Marketing” do najnowszego numeru dołożył podsumowanie Chimery 2006 z nagrodzonymi pracami, „Pro-KREACJA” podaje kilka dobrych pozycji książkowych oraz przykłady nowoczesnych opakowań, „Brief” podsumowuje Golden Drum i Effie, a „Visual Communication” sporo poświęca identyfikacji wizualnej, systemom oznaczeń oraz podsumowuje targi Visual Communication Europe 2006 w Paryżu – polecam zaopatrzyć się na weekend w odpowiednie lektury.

Aha, no i konkurs mediafunowy, który się skończył o północy 🙂 Dziękuję za wszystkie zgłoszenia – losowanie naprawdę się odbyło, ilość zgłoszeń co prawda mnie nie powaliła, powtarzały się jedynie Warszawa, Kraków i Wrocław, a zwycięzcy przysłali zgłoszenia z Piły i Poznania – otrzymają oni katalog Effie, najnowszy numer Briefu i jeszcze jakiś gadżet dla młodszego rodzeństwa dorzucę :-). Gratuluję zwycięzcom, aha, żeby jeszcze być w porządku wobec ustawy o ochronie danych itp. to żadne z przesłanych adresów, zgłoszeń nie będą przetrzymywane w żadnej bazie danych, nikomu nie będą udostępnianie ani wykorzystywane do żadnego innego celu niż przesłanie nagrody. Postaram się aby od czasu do czasu zawitał na bloga jakiś konkursik.