Pracująco

No właśnie, niby wakacje, sezon urlopowy…wszyscy, łącznie z posłami zamiast smażyć tyłki na plażach i smarować plecy olejkiem zasuwają jakby to był wrzesień. Branża reklamowa, blogowa i łebdwazerowa również nie odpoczywa… a ja się martwiłem, że kalendarz lipcowy będę miał pusty.

Lipcowa Aula (tydzień temu) mocno się trzyma – więcej u Artura Kurasińskiego – polecam również komentarze pod wpisem kontynuujące tematy z Auli)

We wtorek miało miejsce inauguracyjne spotkanie blogerów i biznesu (Yulbiz Warszawa). Niestety dałem rade wytrzymać tylko na początku, organizm odmówił funkcjonowania w takim upale i aby nie robić zbiegowiska z powodu omdlenia musiałem ratować się ucieczką w chłodniejsze rejony. Na szczęście spotkania blogerów mają to do siebie, że do recenzji ze spotkań nie trzeba szczególnie namawiać. Podsumowania, wnioski i linki – na blogu Krzysztofa Urbanowicza. Następny Yulbiz Warszawa, 28 sierpnia – wpisany już do mediafunowego kalendarza.

Wczoraj odbyło się warszawskie inauguracyjne spotkanie SMAR-u… bardziej towarzysko zapoznawcze niż merytoryczne. W każdym razie patrząc na to, kto przyszedł, jakie firmy, widać że SMAR wzbudza duże zainteresowanie… nie tylko małych agencji reklamowych ale również mediów i organizacji branżowych (byli m.in. SAR, Brief, Press, Marekting&More, Media&Marekting… przepraszam, nie wszystkich dałem radę poznać i ze wszystkimi stuknąć się browarem)


SMAR nie ma jeszcze logo, trwa głosowanie, więc wrzucam chwilowo tylko to, które ma najwięcej głosów.


W ramach wakacyjnej ciszy (:-)), dzisiaj odbywa się jeszcze MediarunMix… cicho nie będzie, na pewno sympatycznie.

W sobotę Bootstrap 7.7 jak zwykle na Chłodnej 25 (mam nadzieję, że nazwa będzie prorocza).

A 25 lipca kolejna konferencja z cyklu Rewolucja w Komunikacji, tym razem tematem jest „User Generated Content czy User Generated Crap?”. Miałem przyjemność być na wszystkich poprzednich edycjach, również wakacyjną odsłonę traktuję jako obowiązkową. Pełny plan na blogu Fundacji InternetPR.

i ktoś jeszcze powie, że lipiec jest wypoczynkowym miesiącem? 🙂


Legenda:
(F) – wstęp bezpłatny, free
(Z) – wstęp z zaproszeniem lub wydarzenie płatne

Oczywiście organizatorów wydarzeń z pogranicza internetu, mediów, reklamy i edukacji (poza-warszawskich również… a nawet przede wszystkim) zapraszam do informowania mediafuna (maciekMALPAmediafun.pl)

Dla tych, którzy nie posiadają własnego kalendarza, dostępny jest w pełnej wersji pod adresem www.kalendarz.mediafun.pl. Na blogu dostępna jest mini wersja kalendarza prezentująca najbliższe wydarzenia. Oczywiście w dalszym ciągu będę informował również we wpisach na blogu o ważniejszych wydarzeniach. Mediafunowy Google kalendarz można łatwo zaimportować do własnych kalendarzy innych producentów (wystarczy że przyjmują format XML czy iCAL) – wystarczy skorzystać z ikonek i adresów poniżej:

image01 image02 image02