Z cyklu „jak się promują polskie miasta” tym razem Poznań i to w dodatku świątecznie – z życzeniami dla Warszawy.
To chyba też świadczy o tym, że miasta wzięły się poważnie za swoją promocję i nie są to tylko działania przed sezonem letnim, ale akcje promocyjne rozpisane na cały rok. I nie przeszkadza nikomu fakt, że w zimie mogą promować się miasta związane z letnim wypoczynkiem. Istnieć w świadomości potencjalnych turystów przez cały rok – to gra warta świeczki. Tak ostatnio Mielno pojawiło się jako sponsor pogody w TVN24 – były też krótkie relacje z kąpieli Klubu Morsów w Bałtyku… ot drobna rzecz, a cieszy.
Comments 6
Dokladnie to samo [oczywiscie, dla Wroclawia] Poznan zyczy we Wroclawiu :}
w Krakowie Poznania jeszcze nie widzialem, ale mam nadzieje, ze to ze wzgledu na moje niedopatrzenie 😉
z reklamowki Mielna usunalbym slowo 'gmina’, wydaje sie niepotrzebne, chyba ze takie byly wymogi. wtedy wyzsza koniecznosc.
..to ja potwierdzam, że w Krakowie też plakacik wisi. Inna sprawa, że widziałem go w Nowej Hucie, więc tak średnio do krakusów jest kierowany 😉
potwierdzam potwierdzenie. widzialem w okolicach Kapelanki, wiec juz bardziej krakowsko 😉 moze wysle Poznaniakom smsa z zyczeniami?
Szczecin rowniez sie reklamuje, co zauwazylem dzisiaj. nie pozdrawia jednak Krakowian, a jedynie stwierdza, ze w Szczecinie zacieraja sie granice.
reklamy miast w innych miastach staly sie juz powszechne.
Pingback: Kochana Warszawo : Blog.Mediafun.pl