8

Potrzeba śledzi

Jak zwykle w duecie… prawdopodobnie spoty wystartowały w tym samym dniu. Najnowsza reklama TESCO „śledzie i proszek” – w dobrej formie. Takie lubię.

Lekki powiew świeżości (scenografia) w spocie Plus GSM z kabaretem Mumio… ale już nie kręci tak jak kiedyś…

  • Fajna ta reklama Plusa, tyle ze wlasnie oni sie juz chyba od jakiegos czasu nazywaj Plus a nie PLus GSM.

  • edghaar

    co tam śledzie i elektryk – najważniejsze że wróciła genialna reklama benecolu „ci ludzie są jak zły cholesterol…”

  • paweł

    zero trochę z fazą pomylone… piękne

  • Roberttto

    Najlepsza reklama ostatnich tygodni, to oczywiście reklama firmy IKEA… 🙂

    Kto robi reklamę dla Vizira? Nie czasem agencja interaktywna IGK z Łodzi?

  • Mumio trzyma poziom. „Zero z fazą pomylone”, wcześniejsze „dusza ucieka z opon, dusza ucieka” w warsztacie samochodowym.. Także „Kopytko” i „Pomarańczowe jest alegorią…” działo się podczas rozmowy z malarzem pokojowym w tle. Tak trzymać.

  • Ale najlepsze z nowych plusa jest to z „No ja nie wiem, to pani jest potrzebą konsumenta”… 😉 Tylko nigdzie tego znaleźć jakoś nie mogę… 🙁

  • „Mnie się nikt nie zwierza, ja nie wiem…” :))) REWELACJA!