Jak zwykle w duecie… prawdopodobnie spoty wystartowały w tym samym dniu. Najnowsza reklama TESCO „śledzie i proszek” – w dobrej formie. Takie lubię.
Lekki powiew świeżości (scenografia) w spocie Plus GSM z kabaretem Mumio… ale już nie kręci tak jak kiedyś…
Comments 8
Fajna ta reklama Plusa, tyle ze wlasnie oni sie juz chyba od jakiegos czasu nazywaj Plus a nie PLus GSM.
co tam śledzie i elektryk – najważniejsze że wróciła genialna reklama benecolu „ci ludzie są jak zły cholesterol…”
zero trochę z fazą pomylone… piękne
Najlepsza reklama ostatnich tygodni, to oczywiście reklama firmy IKEA… 🙂
Kto robi reklamę dla Vizira? Nie czasem agencja interaktywna IGK z Łodzi?
Mumio trzyma poziom. „Zero z fazą pomylone”, wcześniejsze „dusza ucieka z opon, dusza ucieka” w warsztacie samochodowym.. Także „Kopytko” i „Pomarańczowe jest alegorią…” działo się podczas rozmowy z malarzem pokojowym w tle. Tak trzymać.
Ale najlepsze z nowych plusa jest to z „No ja nie wiem, to pani jest potrzebą konsumenta”… 😉 Tylko nigdzie tego znaleźć jakoś nie mogę… 🙁
Author
@marsjaninzmarsa: pewnie o to chodzi
<div><object width="480" height="414"><param name="movie" value="http://www.dailymotion.pl/swf/k4BQeTr9aoQGY2Yaam&related=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.dailymotion.pl/swf/k4BQeTr9aoQGY2Yaam&related=1" type="application/x-shockwave-flash" width="480" height="414" allowFullScreen="true" allowScriptAccess="always"></embed></object></div>
„Mnie się nikt nie zwierza, ja nie wiem…” :))) REWELACJA!