8

Potrzeba śledzi

Jak zwykle w duecie… prawdopodobnie spoty wystartowały w tym samym dniu. Najnowsza reklama TESCO „śledzie i proszek” – w dobrej formie. Takie lubię.

Lekki powiew świeżości (scenografia) w spocie Plus GSM z kabaretem Mumio… ale już nie kręci tak jak kiedyś…

Comments 8

  1. co tam śledzie i elektryk – najważniejsze że wróciła genialna reklama benecolu „ci ludzie są jak zły cholesterol…”

  2. Najlepsza reklama ostatnich tygodni, to oczywiście reklama firmy IKEA… 🙂

    Kto robi reklamę dla Vizira? Nie czasem agencja interaktywna IGK z Łodzi?

  3. Mumio trzyma poziom. „Zero z fazą pomylone”, wcześniejsze „dusza ucieka z opon, dusza ucieka” w warsztacie samochodowym.. Także „Kopytko” i „Pomarańczowe jest alegorią…” działo się podczas rozmowy z malarzem pokojowym w tle. Tak trzymać.

  4. Ale najlepsze z nowych plusa jest to z „No ja nie wiem, to pani jest potrzebą konsumenta”… 😉 Tylko nigdzie tego znaleźć jakoś nie mogę… 🙁

    1. Post
      Author

      @marsjaninzmarsa: pewnie o to chodzi

      <div><object width="480" height="414"><param name="movie" value="http://www.dailymotion.pl/swf/k4BQeTr9aoQGY2Yaam&related=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.dailymotion.pl/swf/k4BQeTr9aoQGY2Yaam&related=1&quot; type="application/x-shockwave-flash" width="480" height="414" allowFullScreen="true" allowScriptAccess="always"></embed></object></div>

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *