Wrzuciłem ten spot na dailymotion parę dni temu i na śmierć o nim zapomniałem. A robi wrażenie… Audi RS6, podobno najpotężniejszy ze stajni Audi (podkręćcie basy w głośnikach). To pewnie nie przez przypadek kojarzy się ze sportowcami i olimpiadą… jeszcze te kółka w logo Audi. Chociaż z nadchodzącymi igrzyskami w Pekinie, koncern ma niewiele wspólnego, to jeszcze te niektóre kadry, oświetlenie, jakieś ujęcie przypominające mi filmy Leni Riefenstahl. Nie wiem jaki był zamysł twórców, bo mieliśmy już reklamy z ludzi, dłoni, sznurków i inne „human touche”, dla mnie spot Audi to na pewno olimpijskie mistrzostwo.
7
Comments 7
Uwielbiam reklamy Audi. Nie wiem kto ostatnio za nimi stoi (TBWA?), ale to mistrzostwo świata. szczególnie lubię ten film z kluczykami Alfa Romeo, Mercedesa, BMW i chyba Volvo, które tworzą logo Audi.
Ten spot zrealizowała
agencja Bartle Bogle Hegarty,
post-produkcją zajeła się firma Ridleya Scotta – The Mill.
Nie mogę się pozbyc wrażenia, że patent z ludzkimi ciałami użyty jakiś czas temu w spocie Forda, przyświecał kreatywnym z BBH:
http://www.datasky.pl/?p=109#respond
też przemiły temat
Przerażający przerost formy nad treścią (a właściwie – nad brakiem treści), przysłaniający brak pomysłu. Do zapomnienia w 5 sekund po obejrzeniu.
Wiesz co, ładne, ale to dolne stany średnie jak dla Audi – za długo o niczym… ale sekwencja z ludzkimi tłokami, gdyby ją wyzyskać, wyciąć, byłaby świetną reklamówką…
BTW. skoro mam podkręcić basy, to to jest argument przeciw niż za jakością realizacji, skądinąd świetną tutaj, nie uważasz? 😉
Zgadzam z Mareksym tzn. gdyby bardziej wyeksponować sekwencję z ludzkimi tłokami to było dopiero coś. A tu mamy fajną reklamę, ale zupełnie nie poczulem pracy silnika na pełnych obrotach tylko taką hmm próbę uruchamiania samochodu w zimie:)
Gwoli ścisłości: najpotężniejsze (nie najmocniejsze) Audi to nowa wersja silnikowa Q7 – 6.0l V12 TDI. 1000Nm momentu w bardzo szerokim zakresie obrotów… Chlip. 😉
Spot jest klasą ponadczasową, samą w sobie, tak jak marka Audi.