4

Podniesiemy prawie wszystko

Z cyklu „wyszperane przez czytelników”, dwa przykłady z różnych branż. Najpierw „panie przodem” czyli reklama… podnośników (wózków widłowych) w specjalistycznej prasie branżowej „Logistyka a Jakość”. Prawie wszystkim paniom na pewno się spodoba :-). Czasy spotów „Zrembu zawsze na czasie” przed dobranocką już się skończyły…

A w Wałbrzychu, zapewne jakiś niespełniony copywriter postanowił doprecyzować hasło promocyjne TESCO.

  • A ja z innej beczki, przy okazji. Byłam niedawno w okolicy Hali Mirowskiej i zauważyłam końcówkę wykańczanego prostego domku IKEA, na przeciwko hali, po drugiej stronie Jana Pawła. Takie mini wnętrze kuchni chyba. Ciekawy sposób na reklamę, nie-billboardowy i nie-filmowy. Czy świeży, nie wiem, w tym rejonie bywam aż na pół roku i zazwyczaj nie patrzę w tamtym kierunku. Może to stara sprawa i tylko odnawiali „domek”?

  • p.s. Czy pisałeś o reklamach puszczanych testowo w metrze w pociagach? Wydaje mi się,że spoty są za krótkie, jadąc do centrum każdą reklamę ogląda się co najmniej 2 razy, jeśli nie 3 (z Kabat to i 4). Podoba mi się tylko ta reklama butów bez butów 🙂

  • i Prusakolepu? Wiesz, chyba wątpię w ten koniec, widząc do czego się posuwają ostatnio majory wchodząc na rynek zarezerwowany dotąd dla p. Józka (Józek produkował kupę, a poziom nakładów wprowadzanych przez sieciówki tam, gdzie ich nie trzeba, bo dobre są dla większych klientów, powoduje chyba, że kupa jest jeszcze większa)…
    A teraz podobnie jak lavinka niby off-topic – kampania Tesco jest w chuj 🙂 LOL.
    Jest bardzo dobra, śmieszy wciąż i wciąż, nie obniża poziomu jak się to czasem trafia Mumio. A skoro można jeszcze doprecyzować za pomocą gminu ;), tym bardziej jej chwała…

  • Ten copywriter powinien sobie jeszcze kupić słownik ortograficzny;)