73

Po sponsorach ich poznacie

Do imprez typu Miss Polski czy Miss Polonia (nigdy nie odróżniałem) pozostał mi jeszcze sentyment z czasów, kiedy do wyboru były jedynie dwa kanały telewizyjne. Lata mijały, a te konkursy jak były paździerzowe tak i pozostały. Nawet tradycyjna nagroda pozostała – zagraniczny samochód (chociaż nie mogę sobie przypomnieć, czy kiedyś był do wygrania Polonez?). Znakiem naszych czasów jest fakt, że ewentualna zwyciężczyni może pojawić się w reklamie (chyba dziewczyna z Opola wisiała na billboardach firmy od książek teleadresowych).

O misskach niewiele się słyszy, podejrzewam że o wiele więcej działają i robią lokalnie, dla regionu, z którego pochodzą…

Jak będzie w tym roku? Pewnie tak samo jak zwykle (dziś transmisja na Polsacie)… ale wybory Miss Polski stały się przyczynkiem do tego wpisu, który będzie traktował trochę o sytuacjach kryzysowych.

Kampania reklamowa promująca konkurs jest raczej niewielka, trochę spotów na Polsacie, billboardów nie widziałem. Strona internetowa konkursu… koszmarna, miałem wątpliwości czy wszedłem na konkurs dotyczący tego roku, niestety, trafiłem dobrze… Całą sytuację ratuje trochę kanał konkursu na youtube … przynajmniej wiem, że jestem w roku 2008.

Strona www.misspolska.eu pojawia się wynikach wyszukiwania (dla frazy „miss polski 2008”), ale na wszelki wypadek, adres pojawia się jako pierwszy w linkach sponsorowanych – brawo!

Tyle jeśli chodzi o Miss Polski i internet. Co mnie skłoniło do napisania tego postu? Jeden z głównych sponsorów firma – Powermed. Co prawda firma na swojej stronie chwali się, że jest głównym sponsorem konkursu, ale na stronie głównej Miss Polski jakby o Powermed zapomniano (nie pojawia się w sekcji loga sponsorów).

Słyszeliście kiedyś o Powermed? Nie…, a to szkoda, bo Powermed poleca „specjalnie dla nas, Gwiazda Telewizji”. Ale po kolei…

Co robi internauta, konsument (prosument?) kiedy słyszy nazwę firmy, która mu nic nie mówi? Oczywiście wpisuje ją w Google… i tutaj Powermed leży na całej linii.

Adres strony banalnie prosty – powermed.pl nie pojawia się ani na pierwszej ani na drugiej stronie wyników wyszukiwania! Niestety (dla firmy) na tych stronach pojawiają się linki do dyskusji na temat Powermed, a jedynym tematem, który się w nich przewija jest „przestrzegam przed firmą”, „uwaga oszuści”, „nie daj się nabić w odkurzacz” – dla Powermedu – klęska.

Jaki jest sens wydawać pieniądze na kampanię, skoro tak istotna kwestia jak internet została zawalona? Nie wnikam w to czy te negatywne opinie są prawdziwe, czy nie… mówię o pierwszym wrażeniu potencjalnie zainteresowanego konsumenta.

Ok, pierwsze wrażenie może jest mylne, postanowiłem pójść dalej o zobaczyć czym firma handluje. Na stronie, wow…. już specjalnie dla mnie Gwiazda Telewizji! Po 20 sekundowym odliczaniu (czas nie jest spowodowany ładowaniem filmu, po prostu przez zaplanowane 20 sekund buduje się napięcie) pojawia się Kevin Aiston, który przez 3 sekundy zachwala Powermed…. nadal nie wiem o co chodzi, ale niestrudzony szukam dalej.

Z opisu strony wynika, że firma ma do zaoferowania trzy tajemnicze urządzenia:
Powermed, Intelligent Brush oraz Hydromate, tajemniczy opis pominę… szukam dalej, może jakieś zdjęcia, oferta….

Nic z tego, z ofertą firmy może zapoznać się tylko klient (!?):

Z doświadczeń lat poprzednich, gdy strona www.powermed.pl była stroną otwartą dla wszystkich, pamiętamy setki listów e-mail, a w nich dziesiątki pytań, na które osoby zainteresowane chciały znać odpowiedzi. Dlatego też na zebraniu zarządu firmy zdecydowaliśmy, że korzystniej dla osób zainteresowanych, jak i dla nas będzie udostępnienie strony tylko dla naszych klientów, jednakże osobom, które zechciały by zapoznać się z naszą ofertą chętnie w tym pomożemy…

Ok, wysłałem jakiś czas temu maila z prośbą o dostęp do strony… cisza… po tygodniu następnego… dostałem odpowiedź, że nie ma szans, trzeba skontaktować się telefonicznie:

Przepraszamy lecz treść stron przeznaczona jest dla klientów naszej firmy. W przypadku chęci zapoznania się z aktualną ofertą prosimy o kontakt telefoniczny.
Pozdrawiamy Firma EKO – LIVE

Dzwonię… również nie ma szans na zapoznanie się z ofertą… jedynie na umówionym spotkaniu z konsultantem… Ok, trudno, taka polityka firmy, jej prawo nie pokazywać produktu byle komu, ale w świetle tego co znajduję na google, na razie wszystko idzie na niekorzyść Powermed… A ja chciałem zobaczyć tylko ten inteligentny odkurzacz, a nie przez 2 godziny gościć u siebie konsultanta…

Jestem ciekaw też jak zachowuje się konsultant, kiedy podczas prezentacji jeden z domowników odpala net i wyświetlają mu się wyniki wyszukiwania? Co istotne, opinie z netu dotyczą nie jakości funkcjonowania sprzętu, ale głównie praktyk firmy, sposobów na przekonywanie klientów oraz (najważniejsze) obsługi klienta (skandalicznej, jeśli wierzyć komentującym), kiedy ten już zakupi towar…. hmm, koszmar dla konsultanta.

Takie zawalenie spraw związanych z internetem może świadczyć o dwóch sprawach:
– firma nie potrafi skutecznie dbać o swój wizerunek w sieci. Chociaż z dyskusji na innych forach wynika, że monitoruje sieć i tych, którzy obrażają firmę straszy pozwami do sądu lub likwiduje niewygodne wątki. Ok, ale czy to jedyny sposób?
– target firmy to „prosty Kazio” lub ludzie starsi, nie potrafią korzystać z internetu, ci co się nabierają na darmowe wycieczki do Lichenia połączone z prezentacją garów. Dobór gwiazdy „Europa da się lubić” też na to wskazuje.

W przeciwnym razie firma bardziej dbałaby o swój wizerunek w sieci… a jest to zdecydowanie tańsze niż zapłacenie Kevinowi Aistonowi i ufundowanie samochodu dla missek.

Jaki jest najtańszy i najszybszy sposób aby zareagować, kiedy pierwsza strona wyników jest zachlapana błotem? Wystarczy wykupić link sponsorowany w wynikach wyszukiwania, w przypadku Powermed prawa strona jest cała wolna. Jest również szansa że link do strony firmy może pojawić się w reklamach kontekstowych podczas dyskusji o Powermed. Poza tym taka akcja może ruszyć od razu i przynajmniej część osób szukając informacji o firmie trafi na stronę główną.

Uruchomienie kampanii na Google Adwords to również skuteczny sposób na sytuacje kryzysowe, kiedy „cały internet” huczy od plotek… Adwordsa można uruchomić błyskawicznie i na bieżąco kontrolować… i pojawiać się przede wszystkim tam gdzie toczą się dyskuje (i pojawiają się reklamy kontekstowe, oczywiście)

Ale co z tego, skoro z moich doświadczeń wynika, że jedyną formą, aby przekonać mnie, że firma działa rzetelnie i oferuje dobre produkty jest przysłanie mi do domu na kilka godzin konsultanta?

W przypadku Powermed widzę wyraźnie jak łatwo można zapłacić sporo pieniędzy, tylko po to, żeby część potencjalnych klientów przekonała się, że Powermed nie jest taki fajny jak zachwala go Kevin Aiston.

A może się mylę? I moja ścieżka poszukiwania informacji o firmie (wcześniej o niej słyszałem, ale do działania skłonił mnie spot na Polsacie) w Waszym przypadku byłaby inna? Czy wyniki też będą inne? A może ktoś gościł konsultanta u siebie i może coś więcej napisać o samej formie prezentacji jak i o produktach? Jeśli tak, to zapraszam do komentowania.

Comments 73

  1. Post
    Author
  2. Post
    Author

    a żeby nie było tak tragicznie, to tutaj link do samych pozytywnych opinii o Powermed, podobają Wam się? szczególnie te pisane 31 lipca… jakaś kampanię robiło to forum, że ludzie od 14 do 15:40 tyle opinii zostawili? 🙂

    http://www.opinia.info.pl/index.php?id_forum=4&PH
    Tyle różnych osób i wszystkie jak jeden mąź piszą POWERMED wielkimi literami… ehh, opinie w sieci 🙂

  3. Dla mnie tworzenie strony z „treścią przeznaczoną jedynie dla klientów to jakiś kosmos”. Z jednej strony – ok, można założyć tak jak piszesz, że towaru nie może oglądać „bele kto”. Ale jakoś ciężko mi racjonalnie wytłumaczyć takie działanie z marketingowego punktu widzenia. 🙂 Łatwiej zapytać: po co w takim razie im strona? No ale to już, jak wspomniałeś, strategia firmy etc 😉

    Ja gościłem dwa razy konsultanta (tzn. nie ja osobiście – domownicy, a ja słuchałem jednym uchem). Nie mam może jakiś bogatych doświadczeń, ale tyle co byłem świadkiem – postawa prosumencka, zrobienie rozeznania w opiniach nt. oferowanego towaru w ogóle kłóci się z taką wizytą konsultanta. Bo jeszcze klient mógłby wiedzieć więcej i dopytywać. Dwukrotnie też Ci „prezenterzy” wykazali głębokie poirytowanie postawą „jeszcze się zastanowię, a tymczasem dziękuję”. Myślę, że strona internetowa działa czasami na niekorzyść, lepiej „samemu” wszystko powiedzieć – co i jak, tak na słowo, od fachowca 😉

  4. ojej no Panowie jeden rozdzial cialdiniego i tyle nie ironizujcie tylko powiedzcie ludowi prostemu w czym rzecz

    jak juz wpuscisz gnoja do domu to zrobi wszytsko bys z wdziecznosci odal mu pensje za chinskie gowno

  5. „Odkurzacze na mokro” to chyba standardowy produkt firm akwizytorskich 🙂

    Kupić za 1000 sprzedać na 4000. Serwisuje firma zewnętrzna.

    Zupełnie dziwi mnie ta tajemniczość itd, przecież działa to na niekorzyść firmy!

  6. standard, naprawdę standard …

    Osoby takie reprezentują tzw biznes w białych skarpetkach. Wystarczy sobie przypomnieć jak to było pare/parenaście lat temu – każdy co miał trochę gotówki mógł robić biznes. Poprostu na wielu rynkach nikogo nie było, nisz było mnóstwo.
    Nie trzeba było mieć wykształcenia, nie trzeba było się słuchać doradców – wystarczyło trochę gotówki, samozaparcia i tyle.

    Miałem tyle pecha, że przez pare lat trafiałem na takich „biznesmenów”, zawsze za każdym razem próbowałem tłumaczyć, że należy to zrobić w ten sposób, w tym kierunku. Niestety Klient miał własną wizję. To nic, że nie miał bladego pojęcia o rynku, to nic, że nie wiedział nic o standardach. To nic, że on spędzał w internecie 2 godziny dziennie a ja 12, z jeszcze jedną różnicą: ja żyłem dzięki netowi. Zatem pojęcie o internecie i dostępnych w nim sposobach budowania wizerunku marki musiałem mieć, chcąc czy nie chcąc większe pojęcie.

    Czarę goryczy przelał ostatni przypadek, kiedy duża instytucja finansowa, realizując totalny „shit”, za duże pieniądze – przegrała je. Odradzałem, mówiłem, pisałem – nic, mieli swoją wizję. Jak tylko zarząd dowiedział się o wynikach kampanii doszedł do wniosku, że ich Klienci nie korzystają z internetu. Tak, tak! Nie wpadli na wniosek, że dyr. marketingu realizuje coś o czym nie ma bladego pojęcia, właściwie mając zerowe kompetencje do tego. I tu jest ta prawidłowość – łatwiej jest się zamknąć, węszyć wszędzie układ, niż przyznać się do błędu.

    Jeszcze jedna prawidłowość która zawsze mnie rozbraja 🙂 Ostatnio na mój „wywód” o SEO/SEM i wyszukiwarkach mój Klient powiedział: tak, tak, podoba nam się to, ale wie Pan nasz Klient nie korzysta z wyszukiwarek. Pomimo, że pokazałem im, że na ich frazę według boksów onetu, dziennie jest kilkaset wyszukiwań 😉 Idąc dalej, tłumaczyłem, że pewne elementy na sajcie lepiej zrobić tak a nie inaczej, zgodnie z standardem, niestety Klient musiał poczuć się wyjątkowo 🙂 i to jest to 🙂 Są Klienci którzy muszą się czuć wyjątkowo, oni są inni, są wyjątkowi. A jak coś im nie wyjdzie to tak jak PiS – obrażą się 😉

  7. MLM i 200 postów z jednego IP? Nic tylko pogratulować wyczucia.

    To nie ten target klienta. Osoby ew. które kupią taki sprzet raczej nie korzystają z Internetu, ale raczej z telezakupów i wycieczek do marketów za 10 PLN 🙂

  8. OŚWIADCZENIE – NIEUCZCIWA KONKURENCJA . Szanowni internauci , w związku z bardzo dobrą ofertą naszych produktów na rynku polskim pod względem asortymentowym, jak i cenowym, od pewnego czasu zauważyliśmy ostre ataki „NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” na forach internetowych. Jesteśmy świadomi, że nasza oferta skalkulowana przez nas przede wszystkim z pełną korzyścią dla klienta (maksymalne wyposażenie za optymalną cenę) stała się powodem nieuczciwej walki, w której to nasza firma jest bezpodstawnie oczerniania i pokazywana w złym świetle. Jesteśmy w posiadaniu dowodów, iż prawdopodobnie prawie wszystkie negatywne opinie to wymysły „NIEUCZCIWEJ KONURENCJI”
    Internet pozwala na wyrażanie wszystkich opinii, niestety również tych nieprawdziwych chowając się za pseudonimem .
    Dbając o prestiż firmy chcemy maksymalnie podnieść jakość swoich usług i w związku z tym prosimy wszystkie sugestie, uwagi , pytania etc. kierować bezpośrednio do nas .
    Oferujemy Państwu pomoc w każdej sprawie i gwarantujemy rozpatrzenie wszystkich uwag, wniosków i sugestii.
    Dział Obsługi Klienta Produktu „Powermed”
    tel/fax 033 / 499 69 00
    tel/fax 033 / 499 42 00
    tel/fax 033 / 499 42 05
    tel/fax 033 / 499 42 06
    tel/fax 033 / 499 42 07
    tel/fax 033 / 822 05 03
    biuro@powermed.pl

  9. O ciekawe, oświadczenie 😉

    Ja w ogóle jestem bardzo podejrzliwy, jeśli chodzi o brak strony (ew. strony zawierającej sam korporacyjny bełkot). Mam jakąś wewnętrzną alergię na tego typu działania marketingowe. Na mnie one kompletnie nie działają, tylko powodują zniechęcenie do takiej firmy. Nie lubię też jak do mnie dzwonią i wysyłają smsy z ofertą. Jeśli chciałbym coś kupić, to pewnie sam potrafił bym znaleźć dany produkt. Ja wiem, że nie jestem generalnie w ich targecie, ale naprawdę smutno mi się robi, kiedy młody człowiek ma zazwyczaj wybór, albo pojechać „robić” na zachód, albo pracować w Callcenter, albo w marketingu bezpośrednim. Naprawdę mnie to martwi, wszystkie te oferty pracy, albo takie typu Amway, albo Tele2 😐 trzymam się od tego z daleka.

    ps. właśnie dzwonił do mnie miły pan z Tele2 i jak zwykle powiedziałem mu, że rodziców w domu nie ma, bo są na wakacjach i wrócą za 3 tygodnie ;), ciekawe ile lat jeszcze będę musiał…

  10. DaGrosso: „albo pracować w Callcenter, albo w marketingu bezpośrednim”

    Albo pracować w banku w dziale „wciskania kart kredytowych” 🙂

  11. Post
    Author

    @Axelus: ciężko mi powiedzieć czy to oficjalne stanowisko czy nie, bo przecież każdy może sobie wkleić tutaj taką odpowiedź. Ale ponieważ nie dostałem żadnej innej odpowiedzi, ani żadnego maila od Powermed w stosunku do tego postu to zostawiam ten komentarz jak jest, chociaż nijak nie odnosi się ono to treści mojego wpisu.
    IP wskazuje: Bielsko-Biała, tam mieści się centrala firmy.

  12. Witamy…Jest to oficjalne stanowisko:
    OŚWIADCZENIE – NIEUCZCIWA KONKURENCJA . Szanowni internauci , w związku z bardzo dobrą ofertą naszych produktów na rynku polskim pod względem asortymentowym, jak i cenowym, od pewnego czasu zauważyliśmy ostre ataki „NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” na forach internetowych. Jesteśmy świadomi, że nasza oferta skalkulowana przez nas przede wszystkim z pełną korzyścią dla klienta (maksymalne wyposażenie za optymalną cenę) stała się powodem nieuczciwej walki, w której to nasza firma jest bezpodstawnie oczerniania i pokazywana w złym świetle. Jesteśmy w posiadaniu dowodów, iż prawdopodobnie prawie wszystkie negatywne opinie to wymysły „NIEUCZCIWEJ KONURENCJI”
    Internet pozwala na wyrażanie wszystkich opinii, niestety również tych nieprawdziwych chowając się za pseudonimem .
    Dbając o prestiż firmy chcemy maksymalnie podnieść jakość swoich usług i w związku z tym prosimy wszystkie sugestie, uwagi , pytania etc. kierować bezpośrednio do nas .
    Oferujemy Państwu pomoc w każdej sprawie i gwarantujemy rozpatrzenie wszystkich uwag, wniosków i sugestii.
    Dział Obsługi Klienta Produktu „Powermed”
    tel/fax 033 / 499 69 00
    tel/fax 033 / 499 42 00
    tel/fax 033 / 499 42 05
    tel/fax 033 / 499 42 06
    tel/fax 033 / 499 42 07
    tel/fax 033 / 822 05 03
    biuro@powermed.pl
    http://www.powermed.pl

  13. W ogóle to co za pokrętna logika. Przestali udostępniać stronę nie-klientom, bo dostawali dużo maili z pytaniami? A ja naiwna myślałam, że po to się robi firmowe strony www, żeby właśnie odpowiadać na pytania potencjalnych klientów…

  14. Po prostu zgroza… Widocznie Twoje uwagi o nietargetowaniu sieci wynikają po prostu z nieznajomości tego medium, a rzekłbym nawet mocniej, ale skoro pozywają, to nie będę się wychylał 🙂

  15. Jedną z firm w tzw. sieci POWERMED jest EKO-MEDIC z Poznania.

    Zamawiając ten sprzęt na firmę nie ma się prawa zwrotu. Firma EKO-MEDIC nie przyjmuje zwrotu tego sprzętu nawet na drugi dzień po prezentacji, mimo że sprzęt jest nie używany przez klienta.
    Podbicie pieczątki firmowej na zamówieniu tego sprzętu powoduje, że firma EKO-MEDIC na siłę chce uszczęśliwić zamawiającego i blokuje totalnie zwrot.

    Osoby poszkodowane przez EKO-MEDIC proszę o kontakt na mail. czanski@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam
    Tomasz Dobrzański z Milicza

  16. powermed polska:
    OŚWIADCZENIE – NIEUCZCIWA KONKURENCJA . Szanowni internauci…
    [ciach]

    następne, takie same komentarze będę traktował jako spam, nic nie wnoszą do dyskusji, wystarczy raz wkleić,
    mediafun

  17. zaproś go i zrób video ale koniecznie niech chodzi twoim krokiem z tym odkurzaczem. Ja chce to zobaczyć proszę poświęć się Maciek.

  18. Opinie w necie to w przypadku tej firmy rzeczywiście wynik działania zmasowanych ataków konkurencji. Porównajcie sobie posty na różnych forach. Dodawane sa na zasadzie: kopiuj – wklej. Konkurencja sprzedaje to samo co Powemed 3xdrożej i szlag ich trafia, że tracą klienów. Swoją drogą to ciekawe jak łatwo rozpętać na forach, stronkach tanią kampanię oszczerstw, którą bez mrugnięcia okiem łykną nawet „specjalisci” od mediów.

    Strona i polityka firmy mogłaby byc ciekawsza, to prawda. Ale to tylko Wasze spojrzenie. Strona, wizerunek, reklama to tylko środki pomocnicze. Na szczęście decyduje produkt. A skoro Powemeda stac na sponosoring Miss Polski, to znaczy, że produkt się sam broni i nieźle sprzedaje. I nie mówcie proszę, że konsultanci stosują triki socjotechniczny, by sprzedać produkt, bo wtedy traktujecie klientów jako „ciemny lud”. Nikt nie wyłozy grosza na coś, co mu sie nie podoba czy nie przyda.

    Byc może „specjalistom” od kampanii reklamowych i wizerunku wydaje się, że bez tych narzedzi w sprzedaży ani rusz. Opakowanie rzeczywiście jest ważne, ale przecież od Big Maca w w kolorowym pudełku lepsze są domowe kanapki w szarym papierze…

  19. ja widziałem prezentację tego sprzętu, jestem zdumiony działaniem, chociaż jestem sceptycznie nastawiony do takich rzeczy. Ludzie podoba Wam się inteligentny odkurzacz to go kupcie jak nie to nie! Ludzka niekonsekwencja nie zna granic.

  20. Bury „od Big Maca w w kolorowym pudełku lepsze są domowe kanapki w szarym papierze… ”

    Swięta prawda 🙂

  21. Axelus – białe pieczywo i „szynka” z biedronki szkodzi równie jak big mac, a ja wolę big maca jak już mam wybierać z tych dwojga. Zachęcam cię do zapoznania się z tym urządzeniem wtedy najlepiej jest wyrażać opinię – będziesz wiarygodny. Ja nie jeżdżę Mercedesem S więc nie opowiadam o jego standardzie, chociaż bym mógł, bo przecież słyszałem, że takie auto jest.

  22. łukaszbg – odkurzacz jest pewnie super, ale polityka marketingowa rodem z początku lat 90tych tej firmy odstrasza całkiem.

    A co do odkurzacza, oni go tylko dystryuują sam znałem jednego akwizytora, który cieszył jak wcisnął ludziom taki sprzęt z 400 % przebitką:) Dla mnie to jest branża porównywalna z kredytami argentyńskim czyli Szef, Sekretarka, fax i kilku łosi-akwizytorów 🙂

  23. lubicie kogos czy nie ale podawajcie prawdziwe informacje http://www.mispolski.pl , http://www.missland.pl głowny sponsor – powermed . z mojego punktu obserwuje medialna nagonke na powermed. komus bardzo na tym zalezy . na kilku forach podobny watek , podobny sposob dzialania , podobne opisy sytuacji. np. facet ogladal miss polski ktore i tak go nie bardzo interesuja a rozpisuje sie sporo na temat jednego sponsora firmy powermed , choc innych firm sponsorskich jest kilka. dodatkowo kilka informacji jest przeklamanych (uwazam ze celowo) chocby to ze sugerowane jest iz urzadzenie produkowane jest w chinach , a sprawdzilem i produkowane odbywa sie w firmie gisowatt we wloszech . dla mnie sytuacja przedstawia sie nastepujaco – ktos wydal duzo pieniedzy aby oczerniac firme powermed. komus bardzo na tym zalezy . a jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o $$$

  24. Firma Powermed powinna nauczyć sie wpisywac na forach „wiarygodne ” pozytywne komentarze , a w tym linku co podałes od razu widac , ze ktos sie napracował , zeby to tak wygladało , brak błedów , literówek , i drukowane litery dla podkreslenia znaczenia słów … hahhaah

  25. ja też jestem zdania że tj jakaś oszołomska nagonka na tego powermeda – nie mam tego cudeńka, ale oglądałem jak to działa gdyby mnie było stać to bym sobie kupił
    niki napisał prawidłowo niby piszecie o wyborach miss nie wiem czy wszystkiego były ze 2 zdania i zaraz potem dac po d .. sposorowi , ciekawe dlaczego tylko jednemu ?

  26. ale teraz to juz nie jest smieszne okazuje sie ,ze wszystkie te certyfikaty mozna o kant dupska rozbic ,a sprzet jest sprzedawany za 4500 tys)))))

    „DALI SIĘ NABRAĆ NA ODKURZACZ

    Sprzedawcy mówili, że odkurzacze są antyalergiczne, a ich zakup jest refundowany. Były to kłamstwa. Oszustwami zainteresowali się policjanci zajmujący się zwalczaniem przestępczości gospodarczej. Teraz poszukują osób, które dały się nabrać.
    – Funkcjonariusze prowadzą postępowanie w sprawie oszustw dokonywanych, przez jedną z firm, zajmujących się sprzedażą bezpośrednią odkurzaczy z systemem filtrującym oraz mat masujących – mówi Zbigniew Paszkiewicz z Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu. – Podczas pokazów, potencjalnych klientów informowano o antyalergicznym działaniu urządzeń. Przedstawiano im też certyfikaty mające o tym świadczyć i stanowić podstawę do ubiegania się o uzyskanie refundacji części kosztów zakupu. Sprzedawcy zapewniali, że przez dziesięć dni można testować odkurzacze i maty, a jeśli towar nie

    spełni oczekiwań, będzie można go zwrócić.
    Policjanci ustalili, że oferowane urządzenia nie posiadają przypisywanych im właściwości. Załączane do nich certyfikaty nie stanowią podstawy do ubiegania się o refundację. Na dodatek, zwrot towarów nie jest możliwy, bo z firmą nie można się skontaktować. Wszczęto więc postępowanie.
    – Osoby, które kupiły opisane urządzenia i które czują się pokrzywdzone proszone są o kontakt – mówi Zbigniew Paszkiewicz. – W tej sprawie można się zgłaszać do siedziby Sekcji do Walki z Przestępczością Gospodarczą, która mieści się w komisariacie przy Al. Marcinkowskiego 31. Z funkcjonariuszami można też skontaktować się telefonicznie, wystarczy zadzwonić pod numer 061 841 31 90. Można też wysłać e-mail na adres sekcjapg@poznan.policja.gov.pl.”

  27. Post
    Author

    @danah: a jesteś pewien, że chodzi o firmę Powermed, bo ja spotkałem się przynajmniej z jeszcze jedną stroną, gdzie był podobny zestaw – odkurzacz, mata i coś tam jeszcze.

  28. Faktycznie, sprzedaż bezpośrednią takich zestawów prowadzi nie tylko powermed. Dokładam artykuł z Głosu Wielkopolskiego (29.09.2008) na drugą szalkę tej wagi:

    „Bliski koniec bezkarności w sieci
    – W internecie panuje wolna amerykanka – twierdzi Marek Kubiczek, właściciel firmy PowerMed, trudniącej się sprzedażą zaawansowanych technologicznie produktów AGD. – Jestem nazywany oszustem, naciągaczem, złodziejem, a organy ścigania nie robią nic, by mnie chronić – dodaje.

    Problemy Marka Kubiczka zaczęły się nieco ponad rok temu. Na forach internetowych zaczęły się pojawiać informacje o nieuczciwych praktykach stosowanych przez jego firmę.

    – Kiedy znajdowałem na forach takie sygnały, prosiłem autorów o kontakt. Chciałem wyjaśnić sprawę i naprawić ewentualne błędy. Nikt się ze mną nie skontaktował – opowiada.

    Niezadowoleni milkli, by za parę dni pojawić się na kolejnym forum. Kubiczek zignorowałby to, gdyby nie okazało się, że tego rodzaju plotki docierały do jego potencjalnych klientów. Ci na wszelki wypadek rezygnowali z transakcji. Kubiczek zwrócił się do policji, a gdy to nie odniosło skutku, do prokuratury. Prokuratura Warszawa Ochota, którą reprezentująca Kubiczka kancelaria Euro Lex poinformowała o naruszeniu przez anonimowego autora komentarza jego dóbr osobistych, uznała, że nie ma powodu wszczynać postępowania. Z kolei wrocławska prokuratura zawiadomiona o próbie wymuszenia przyjęcia bezzasadnej reklamacji, przez umieszczanie na forum obraźliwych treści nie dopatrzyła się w tym przekroczenia prawa.

    – Uzasadnienia, które dostawaliśmy były kuriozalne – twierdzi Dariusz Kotłowski z kancelarii EuroLex reprezentującej Kubiczka. – Począwszy od tego, że niemożliwe jest ustalenie sprawców, podczas, gdy informatyk pracujący dla PowerMed określił, gdzie znajduje się komputer, z którego publikowano obraźliwe komentarze, skończywszy na tym, że dobra osobiste prowadzących działalność gospodarczą nie podlegają takiej samej ochronie jak innych osób.”

  29. „informatyk pracujący dla PowerMed określił, gdzie znajduje się komputer, z którego publikowano obraźliwe komentarze”

    Bardzo ciekawe w jaki sposób, a przede wszystkim czy jest to legalne???
    Pytanie do Media Fun: czy masz obowiązek podawać komukolwiek (poza organami ścigania) numer IP?

    KAŻDY KIJ MA DWA KOŃCE!
    Skoro sposób sprzedaży powermeda jest zgodny z prawem to i wypowiedzi internautów też mogą takie być! 🙂

  30. Post
    Author

    @gość: podejrzewam, że chodzi o forum w jakiś sposób związane z powermed – może opinia.info – tam są same pozytywy i firma je nadzorująca to wykonawca strony powermed. Więc ten „informatyk pracujący dla powermed” to może być ten sam gość, więc nie problem ustalić IP komentującego. Rzadko się zdarza, żeby na żądanie jakiejś firmy administrator forum podawał IP użytkowników. Ewentualnie na podstawie uzasadnionego powiadomienia o przestępstwie czy naruszeniu czyichś dóbr administrator powinien zablokować sporną treść, ale absolutnie nie ma żadnego obowiązku podawania czyichś IP osobom trzecim. Prokuratura i policja to już zupełnie inna sprawa.

    Odpowiadając na Twoje pytanie, ja oczywiście nie mam ani obowiązku ani ochoty podawać komuś Waszych IP. Sporadycznie zdarzyło mi się usuwać jakieś wyjątkowo wulgarne albo obraźliwie komentarze. Co ciekawe, wśród zablokowanych IP jest również firma Powermed, która swego czasu spamowała mojego bloga tymi samymi oświadczeniami. Teraz każda wypowiedź do Powermed trafia do moderacji, jeśli jest to znowu do oświadczenie to się na blogu nie pojawi.

  31. gdyby babcia miała wąsy i laskę to by była … Gdybać sobie moi mili możecie a do prawdy przynajmniej w tym medium jakim jest internet nie dojdziecie 😀 mało kto wie że konkurencja niczego się nie boi i w internecie wszytskie chwyty dozwolone … po co więc opinie typu „wpuść oszołoma” … ten oszołom również zarabia pieniądze a żadna praca nie hańbi. Co do certyfikatów o które można sobie kant dupy rozbić to rozbijmy sobie te dupy o gro producentów posiadających np ISO9001. wyrzućmy pralki lodówki samochody i inne certyfikowane przedmioty na złom po przeca można je o kant dupy rozbić.
    Nagonka nagonką gryzipiórków gryzie fakt iż stety lub niestety firma się rozwija a dodatkowo rozporowadza sprzęt który Waszym zdaniem produkowany w chinach ma oznakowanie made in italy.
    Pozatym Polak to taka istota której nie dogodzisz … bo jak któryś z nas Polaków widzi sukces rodaka to nie da rady się powstrzymać i nie napluć mu do zupy… Ot i polska rzeczywistość a teraz zadajcie sobie pytanie kim dla was jest rodak a nie jakaś tam firma … notabene urzywam ich sprzętu od 9 lat i jestem zadowolony … Polecam równiez firmę RAINBOW może na ich temat równiez coś ciekawego powiecie a przecież powermed i rainbow to konkurencja :p pozdrawiam

  32. Ja również posiadam ich sprzęt od dobrych kilku lat i świetnie mi słuzy od tego czasu. A co do Rainbowa to mialem stycznosc z tym sprzetem, jest droższy i mniej praktyczny od Powermeda…

  33. witam
    moi drodzy czy nie widzicie ze jest to nowy twór aby wyciągnąć od ludzi pieniądze(duże)za odkurzacz który nie jest tego wart.Co do maty ozonowej mam duze wątpliwości czy jest tam ozon.Prezenterzy są szkoleni aby i Wam wyprać mózg.Dystrybutorzy tego urządzenia utrzymują biura i pracowników ,dla siebie nie skąpiąc -za pieniądze ze sprzedaży odkurzaczy.Mają duże pieniądze z różnicy wartości odkurzacza a sprzedaży.Przy umawiamiu się na prezentację jest mówione,że jest to tylko reklama.Prezenter poci się aby napalili się oglądacze-dlatego mówią aby przy pokazie było małżeństwo razem-od razu nagle można kupić i od ręki załatwić kredyt.Prezenter nie ma stałej pensji on na marże od sprzedaży.Poza tym musi utrzymać Prezesa i innych pracowników biurowych.NIE DAJ SIE WYKORZYSTAC.Pracowałam tam
    i co nieco widziałam.Jeżeli prezenter mało sprzedaje jest wyrzucany i przyjmowani są nowi.Cała rozmowa telemarketierki jest tak opracowana aby przyszła ofiara zgodziła się na pokaz,a to jest połowa sukcesu-druga to prezenter musi Ci wyprać mózg.Wiedz o tym,że po pokazie bedziesz musiał podać numery znajomych do których zadzwoni prac.powermeda i będzie ich namawiał na „darmową reklamę”.Przy numerach są robione notatki o tych osobach-czy pracują,są bogaci do bezrobotnych się nie dzwoni.BADZ UWAZNY NIE DAJ SIE NABIC W BUTELKE.

    1. irTo wszystko prawda. Miałam taką prezentację i rzeczywiście musiałam podać określoną liczbę osób u których mogłaby odbyć się prezentacja. Poinformowałam przedstawiciela firmy, że tego nie zrobię, ponieważ moi znajomi mogą sobie tego nie życzyć. Wówczas Pan, który prowadził prezentację powiedział mi, że jeśli nie podam mu 12 nazwisk to on nie dostanie od firmy zwrotu kosztu przejazdu, a na prezentację przyjechał z innego miasta, więc podałam mu te nazwiska. Od razu zaczął wypytywać mnie czym ci ludzie się zajmują, a kiedy powiedziałam mu, że takich informacji mu nie udzielę to powiedział, że mam wskazać te osoby, które stać na zakup odkurzacza, a pozostałe odrazu wykreślił z listy. Na tym się nie skończyło. Wiele by pisać.

      1. Przedstawiciel poinformował mnie, że jeśli któraś z podanych przeze mnie osób kupi odkurzacz to ja dostanę w prezencie zestaw noży. Ktoś z firmy zadzwonił do moich znajomych, których wcześniej przedstawiciel wykreślił z listy jako tych, którzy nie kupią odkurzacza i wyobraźcie sobie oni ten odkurzacz kupili. Ci znajomi zadzwonili do mnie, powiedzieli, że kupili odkurzacz i że teraz ja dostanę noże, więc ja zadzwoniłam do firmy z prośbą, aby te noże dostali w prezencie ci moi znajomi, którzy odkurzacz kupili, a nie ja. Usłyszałam wówczas, że tych noży nie dostanie nikt, ponieważ moi znajomi nie zostali przeze mnie wskazani jako ci którzy potencjalnie mogą odkurzacz kupić.

        1. A tak na marginesie przedstawiciel firmy był poirytowany tym, że nie wyrażam chęci zakupu odkurzacza. W ogóle ktoś z firmy wydzwaniał do mnie wielokrotnie z pretensjami, że moi znajomi nie odbierają telefonów lub nie chcą się umówić na prezentację. Oczywiście poinformowałam wszystkich, że będzie dzwonił przedstawiciel firmy i stosując różne chwyty (poinformowałam ich jakie) będzie próbował umówić się na prezentację.

  34. LOL
    Strona wysoko w przegladarce, to i akwizytorzy sie tu przescigaja w komentach.

    Pan od kanapki i big maca najlepszy 😀

  35. jestem z Bielska, znam Powermed, widziałem też ich produkty, znam też rynek sprzedaży bezpośredniej – to najbardziej komentowany system sprzedaży i zawsze budził duże kontrowersje ze względu na to że pracowało w nim wielu kombinatorów. Ale halooo! To już nie te czasy. Teraz wszystko jest określone w prawie, jak znasz swoje prawa konsumenta to możesz sie w nich poruszać. Przede wszystkim nie musisz kupować jak ci coś nie pasi 😉 A Powermed jest spoko bo to coraz bardziej świadoma firma i coraz lepszy sponsor – Misski, Wośp, Szpitale, a obecnie nawet drużyna Podbeskidzie! Tu w Bielsku kochamy Powermed!

  36. bardzo miło.W takim razie prosze polecic tam pracę swoim przyjaciołom i rownież Pani życzę powodzenia i dużo sukcesów W FIRMIE MARZEŃ.Mam nadzieję że nie trafi Pani na tzw.kombinatorów (pani zdaniem) którzy często pracują za darmo aby zarobić na utrzymanie swoje i rodziny.
    z poważaniem antypower

  37. Witam! Tak na marginesie słyszał ktoś o cudownym NATYCHMIASTOWYM działaniu jakiegoś urządzenia???!!! Nic nie da się stwierdzić od razu!!! Ludzie zastanówcie się czy rehabilitacja działa od razu czy na wyniki trzeba poczekać?!! Tak samo jest z POWERMED to nie cudowne urządzenie które daje wyniki odrazu tylko na efekty trzeba trochę poczekać, pozatym nie jest urządzeniem medycznym tylko spełniającym funkcje medyczne a to różnica! Jak was czytam to zastanawiam się czy jesteście tacy ciemni czy tylko udajecie!!! ta głupota świadczy tylko o was!

  38. za 300 pln na ceneo można kupić mpm-a typ:hydra mod 03, funkcjonalny łatwy w obsłudze, tani skutek taki sam, wszystko zostaje w wodzie, możliwość aromatyzowania powietrza, itd bez hydromaty i innego dziadostwa, za to za normalną cenę i też ma funkcje medyczną …

  39. Powermed budzi tyle kontrowersji ponieważ sprzedają towar warty góra 1000pln za 5000 pln (jak to nazwać, sami oceńcie) ja mam mpm, byłem na pokazie powermeda i robię mpm za 300pln to samo co pan na pokazie powermedem za 5000pln! Super świeże powietrze, miałem wcześniej zwykły workowy odkurzacz i zawsze po odkurzaniu musiałem wietrzyć pokój bo czułem kurz. Jak ktoś ma problemy z alergią to polecam gorąco. Leje trochę więcej wody niż przewiduje instrukcja (2,0l) bo to za mało, optymalnie (z praktyki to 2,5 do 2,8l). Jak ktoś koniecznie chce powermeda to polecam wycieczkę do Rumuni tam można zakupić go jako gisowatta za 700-800 pln. Dlaczego wycieczka do Rumunii? Bo nie chcą wysyłać za granicę, trzeba jechać i kupić na miejscu. Miałem wodnika za 700pln (bardzo skomplikowany w obsłudze) i inne. MPM jak do tej pory najlepszy, nie znam tylko jego trwałości bo używam dopiero od czterech miesięcy ale dają dwa lata gwarancji, więc chyba będzie dobrze. POLECAM!

  40. Przede wszystkim trzeba powiedzieć, że nie istnieje firma Powermed. Twór, który nazywa siebie „centralą” to w rzeczywistości PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE „EKO-LIVE” SPÓŁKA JAWNA J.M. KUBICZEK, A.R. KAŁUŻA 43-300 BIELSKO-BIAŁA SZYBOWCOWA 16
    REGON: 070945275
    To co oni na swojej stronie internetowej nazywają oddziałami regionalnymi to w rzeczywistości samodzielne podmioty gospodarcze (firmy jednoosobowe, spółki jawne, rzadziej spółki z o.o.) o przeróżnych nazwach i tak naprawdę trudno się gdziekolwiek doszukać ich nazw, adresów, NIP czy REGON. Są tylko numery telefonów pod którymi można zamówić prezentację.
    Udało mi się jedynie ustalić, że w Toruniu jest to Progress w Rybniku ANKUR (REGON ani NIP-u nie nie znalazłam)a w Poznaniu EKO-MEDIC SP. Z O.O. 60-177 POZNAŃ JANA SKRZETUSKIEGO 7
    KRS: 0000333797 (według wpisu firma budowlana!)
    Czyli totalne ściemnianie.
    Wszystkie te firmy i firemki chętnie posługują się szyldem „Firma Powermed” co moim zdaniem nosi znamiona oszustwa.
    Przeciwko firmie z Poznania (wtedy to jeszcze nazywała sie ona Eko-Medik Aldona Swoboda, Stanisław Swoboda S.j.)toczyło się postępowanie w sprawie o wprowadzanie w błąd klientów, zostało umorzone, na umorzenie złożone zostało odwołanie. Dalszego ciągu sprawy nie znam.
    Poza tym o tej firmie jest głośno, bo wytacza sprawy sądowe swoim klientem.

  41. ale jaja!!! skąd macie tyle jadu w sobie? co Wam ludzie przeszkadza? gdzie tu podstęp? Nie potraficie odróżnić MARKI PRODUKTU od przedsiębiorstwa np. Empik School (marka) to tak na prawdę firma Learning Systems Poland Sp.z o.o., LECH to Kampania Piwowarska, a ALLEGRO to firma QXL Poland. Jeśli są to zarejestrowane znaki handlowe to każdy przedsiębiorca ma prawo się nimi posługiwać jak godłem swojej firmy i ze względów sprzedażowych nie musi podawać do publicznej wiadomości nazwy przedsiębiorstwa bo nic mu to nie daje ale woli żeby się mówiło o MARCE bo to sprzyja sprzedaży. A to ile co kosztuje to już inna sprawa – bo tak samo można skrytykować niemieckiego Mercedesa, że za te same funkcje i wyposażenie z innym logiem można zapłacić kilka razy mniej np. za luksusową rumuńską Dacię :DD

  42. Odpowiem krótko: Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807)
    Art. 21. Jeżeli przedsiębiorca oferuje towary lub usługi w sprzedaży bezpośredniej lub sprzedaży na odległość za pośrednictwem środków masowego przekazu, sieci teleinformatycznych lub druków bezadresowych, jest on obowiązany do podania w ofercie co najmniej następujących danych: 1) firmy przedsiębiorcy; 2) numeru identyfikacji podatkowej (NIP); 3) siedziby i adresu przedsiębiorcy.

    A jeżeli chodzi o skojarzenia Powermeda i Mercedesa to chyba komentarz zbędny.
    Marca kupuje boss aby poprawić swoje image.
    Schorowany emeryt kupujący Powermeda naraża sie na dożywotnie kpiny ze strony najbliższych.

  43. ten cały powermed tj poprostu chiński odkurzacz i to kiepskiej jakości !!! dają dużo kasy na reklamę bo muszą schować jakość to made in china !!!
    Powermed made in PRC i ktoś napisał w internecie państwo rujnowania człowieka , a ta metka powermed made in PRC tj dla zmylenia przeciwnika Uważajcie!!!

  44. w jaki sposób można sprawdzić czy zakupiony odkurzacz Powermed nie jest podróbą przywiezioną z np. Rumuni
    bardzo proszę o podpowiedź w jaki sposób można się upewnić. Mam zastrzeżenia co do tego ideału., po miesiącu używania /2 razy robiłam jodowanie powietrza/ mój bidon zrobił się matowy,

  45. o co chodzi?
    kupiłam ten odkurzacz, jestem jak na razie zachwycona… więc o co chodzi? skąd ta nagonka na odkurzacze GISOWATT? zorientowanych proszę o wypowiedź. Bo ja nie wiem czy się cieszyć z super sprzętu cz usiąść mam i płakać.

  46. Pani bidon prawdopodobnie zrobił się matowy od wody droga pani. Jeżeli po jodowaniu sprzęt stoi zbyt długo nie czyszczony to tak będzie się działo, czy to przy jodowaniu, przy praniu dywanu czy innym użytkowaniu.
    Wiem, że ta dyskusja rozpoczęła się szmat czasu temu ale patrząc na te komentarze nie mogłem sie powstrzymać od wtrącenia kilku słów. Byłem przez jakiś czas przedstawicielem tej firmy, bądź trafniej byłoby napisać prezenterem.
    Nie mam firmie ani jej produktom nic do zarzucenia, miałem z nimi do czynienia na co dzień. Nie znam prezentera który sam by nie użytkował tych produktów. Prawda jest taka, że jeżeli choć trochę tajemniczości wkrada się zawsze pojawią się jakieś teorie spiskowe. W końcu dojdziecie do tego że tak naprawdę to kosmici chcący zawładnąć naszym globem. 😉 Litości drodzy państwo.

  47. Witam wszystkich frustratów. Witam kolegę z wpisu powyżej. Na pewno znamy się z firmy, też zajmowałem się tym sprzętem. Kilka słów na temat firmy dystrybuującej GISOWATT. Jest to autentyczny włoski sprzęt, jeżeli ktoś nie wierzy, to niech poszuka na włoskiej stronie. Zainteresowanym mogę przesłać foto sprzętu 10-cio i 20-sto letniego który pracuje do dzisiaj. Mało tego – można dostać części zamienne. Stylistyka jest bardzo podobna mimo upływu lat (nie montują np. zwijacza przewodu). To jest jak logo znanych firm, np. mercedes czy bmw też nie zmieniają przedniej atrapy i znaczcka. Zaznaczam że z firmą rozstałem sie, nie kocham jej, ale jak czytam te bzdury… Jeśli ktoś trafił na niekompetentnego prezentera to może być pewny, że gość długo się nie utrzyma. Ja mam kontakt z wieloma moimi klientamii prawie wszyscy są zadowoleni. Piszę "prawie' bo zawsze zanajdzie się frustrat. Na koniec chce zdementować pogłoski o lewej kasie pod stołem itd. Nie jest w tej firmie słodko, ale nikt nikogo na siłę ni zmusza do niczego.

  48. Napisano tu wiele o Powermed, ale bez konkretów co powiecie na moje znalezisko na temat Powermed, zdaje się że w tym Powermed naprawdę jest dużo dziwnych sprawek: http://lionpolska.pl/index.php?page=uwaga
    "Informujemy, że strona Internetowa, dziadostwocompl jest celowym działaniem, godzącym w dobre imię naszej Firmy. Została ona przygotowana i jest celowo pozycjonowana w internecie na zlecenie Marka K. i Rafała K. z Bielska Białej. Osoby te są współwłaścicielami firmy zajmującej się dystrybucją i sprzedażą urządzeń łudząco przypominających Lion, jednakże produkcji chińskiej, co z góry dyskwalifikuje tę firmę jako naszą konkurencję.
    Wobec szkalujących nas treści, które stanowią tylko i wyłącznie fałszywe pomówienia i oszczerstwa, skierowaliśmy sprawę do właściwej miejscowo Prokuratury i w tym zakresie trwa postępowanie.

  49. i dalej …
    Podobne działania tej firmy przeciwko nam miały miejsce przed Sądem Okręgowym w Poznaniu, gdzie firma z Bielska Białej, pod potrzeby postępowania, preparowała dokumenty mające rzekomo potwierdzić jej stanowisko. Na takie działanie nie dał nabrać się Sąd, który zawiadomił Prokuraturę o fałszerstwie dokumentów i innych działaniach tych osób. Sposób działalności firmy z Bielska Białej sprawdził również Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Katowicach, nakładając na tę firmę bardzo wysokie kary finansowe za naruszanie zbiorowych interesów konsumentów. Na naszej stronie internetowej już w 2009 r. złożyliśmy stosowne oświadczenie przedstawiające nasze stanowisko, które ponownie prezentujemy poniżej.
    Jednocześnie, po raz kolejny informujemy, iż w styczniu br. wprowadziliśmy do sprzedaży nowy produkt. Tym samym twierdzenia bielskiej firmy, jakoby zmieniliśmy tylko nazwę urządzenia, są również fałszywe.

  50. i dalej … teraz dam ważniejsze fragmenty bo całość nie wchodzi: (…) Ponadto informujemy, że w dniu 06-11-2009 r. rozwiązana została przez nas umowa z dotychczasowym Generalnym Dystrybutorem w Polsce firmą ; „Eko-Live" Jolanta Marek Kubiczek, Adriana Rafał Kałuża Sp.J., ul. Szybowcowa 16, 43-300 Bielsko- Biała w przedmiocie sprzedaży urządzenia „GSW 19" produkowanego przez „Gisowatt" S.P.A -Italia, który do dnia rozwiązania umów występował pod nazwą handlową „Powermed". Rozwiązanie umowy dystrybutorskiej przez tut. Spółkę nastąpiło z uwagi na zmianę asortymentu oferowanego pod nazwą handlową „Powermed", na produkt Chińskiej Republiki Ludowej, który nie był i nie jest w zainteresowaniu podmiotowym i przedmiotowym działalności tut. Spółki oraz z uwagi na różnice w zakresie sposobu prowadzenia polityki sprzedaży.

  51. (…) Pragniemy zauważyć, że wszelkiego rodzaju podawanie nieprawdziwych informacji, podszywanie się pod nasz podmiot, tworząc i dokonując różnego rodzaju wpisy i działania, których zamiarem jest wprowadzenie naszych klientów w przeświadczenie sprzeczne ze stanem faktycznym, a także prezentowanie opinii negatywnych, świadczą jedynie o braku rzetelności kupieckiej oraz o poziomie i sposobie postępowania osób, których najwyraźniej pragnieniem jest zaspokojenie własnych ambicji, dalekich od zasad konkurencji i zasad etycznych.

  52. W/w osoby nigdy nie zakwestionowały prawdziwości treści prezentowanego powyżej oświadczenia, albowiem zdają oni sobie sprawę z tego, iż jest to oświadczenie prawdziwe. (…)
    Jesteśmy do Państwa dyspozycji."
    i najlepsze podpisali się : Aldona Swoboda, Stanisław Swoboda

    Ale jazda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wszyscy którzy pracowali w Powermed pamiętamy kiedy Swobody zrobili krótkie cięcie i powiedzieli chińszczyźnie NIE !!! Jak wynika z tego tekstu powyżej Marek Kubiczek i Rafał Kałuża walczą nie do końca fer !
    ps. nie ma już Eko-live Kubiczek Kałuża teraz jest Powermed World Union też piknie !

  53. są też w wydaniu Powermed takie firmy jak:
    Ramaco Poland Marek Kubiczek Bielsko Biała
    Ramaco Poland sc Marek Kubiczek Rafał Kałuża Bielsko Biała
    to jest dobre !
    Polska Grupa Kapitałowa Orzeł sc Marek Kubiczek Rafała Kałuża Bielsko Biała
    Ramaco Poland Rafał Kałuża Bielsko Biała
    2-ie osby a firm naliczyłem razem 6 ci sami właściciele i wszystkie mają siedzibę w jednym miejscu- Bielsko Biała Kamińskiego 19
    Panowie prezesi Powermed Marek Kubiczek i Rafał Kałuża są najprawdopodobniej niedowartościowani, a może coś kombinują tylko co, jak sądziecie ?

  54. Miałem przyjemność gościć jegomościa reprezentującego firmę (a raczej byyzenes) sprzedającą "cudowne" odkurzacze. Przyszedł, ale miał pecha chłopak, bo nie trafił na głupich. Oferował odkurzacz w cenie 5.000 zł! (słownie – pięć tysięcy złotych polskich! ludzie kochane! to ja mam za to dobre wczasy!). Dodatkowo powiedział, że w przypadku kupna od razu dołoży "gratisa" w postaci urządzenia do hydromasażu i jonizowania wody (coś w ten deseń bynajmniej). A żeby było śmieszniej gratis ten rzekomo wg akwizytora normalnie na rynku wart był 1.500 zł, ale, że miał gest, chciał go nam dać gratis do zakupionego odkurzacza na zachętę.

    Reasumując – no sory, ale wolę latać z ścierką i ścierać kurze, albo kupić nowy zwykły odkurzacz co ro, gdy stary zepsuje się, niż wyrzucać forsę w błoto.

  55. Powermed opinie ma różne zależy kto je pisze mam wrażenie że już niedługo nie będzie o czym pisać bo jak się okazuje Powermed ogłasza upadłość :
    http://prusy.home.pl/oszukany/forum/viewtopic.php

    gość który ujawnił tą informację o upadłości Powermed jak dla mnie jest bardzo dobrze poinformowany to z pewnością jest ktoś z najbliższego grona tych którzy kręcili tym całym powermedem

  56. Kto wie co nowego słychać w Powermedzie ? co nowego u właścieli Powemed ? Jak się mają Marek Kubiczek i Rafał Kałuża ?

  57. jest wiele firm, które są nieuczciwe i pewnie wielu z nas się z takimi spotkało. Warto więc czytać opinie o sklepach czy innych miejscach, z którymi planujemy rozpocząć współpracę 🙂

Skomentuj ;) Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *