3

Po byku kolej na tygrysa

Jak trafnie zauważyliście wcześniej , pojawienie się tygrysa w kampanii „PZU Oswajamy emOCje” było tylko kwestią czasu. Rozpoczęła się właśnie emisja tygrysiej wersji reklamy. Chyba tygrys gorzej prezentuje się od byka – szczególnie w locie wygląda trochę nienaturalnie, ale w sumie skąd ja mam wiedzieć jak wygląda latający tygrys… na białych myszach to się bardziej znam :-). Więcej zwierząt w tej kampanii raczej nie należy się spodziewać, ciekawe usłyszymy o niej na jakimś konkursie reklamy. Pomijając jakieś wyróżnienia techniczne myślę, że nie.

O ile dobrze kojarzę wzrokowo, to w reklamie występuje prowadzący swego czasu na TV4 teleturniej „Daję słowo” – Paweł Orleański. W jego filmografii podoba mi się rok 2002 – rola w Wiedźminie jako elf dobity przez Geralda :-). Chyba przegapiłem również rolę w „Samym Życiu” – jako Marcin, analityk kredytowy, którego Anita Kubiak radziła się jak uzyskać kredyt na leczenie jej choroby nowotworowej – to był chyba product placement eurobanku, ciekawe czy tak interesujący jak ten ostatnio złapany przeze mnie w „Pierwszej Miłości”.

Byk dla przypomnienia:

  • Ja jednego tylko nie rozumiem, skoro wina byla po stronie tego Pana co prowadził (swoja drogą zdaje sie prowadzi program daje słowo) to dlaczego mowił o oc… przeciez wtedy liczy sie AC, chyba ze sie myle…

  • tygrys wyglada i rusza się raczej jak pluszak na sznurkach… blee 😉

  • Robert

    Moim zdaniem reklama jest calkiem niezla. Niby tygrys porusza się sztucznie, ale przeciez tu nie o to chodzi. Raczej sam pomysl jest wazny, no i jak na pzu jest to kampania dosyc odwazna. Nie jest to w zasadzie jedyna reklama, jaka w kampanii oswaja emocje przygotowalo pzu, polecam zajrzec na: http://www.oswoicemocje.pl