9

Pies się skrada

Dog in the fog powoli się skrada, na razie nie wiem jak bardzo zmieni swoje oblicze. Mam nadzieję, że zmieni również smak, pamiętam że niezbyt mi podchodziło to piwo. W każdym razie nowa odsłona piwa szykowana jest na dzień dziecka (!), tak przynajmniej jest ustawiony licznik na stronie, odmierzający czas do premiery. Na razie w sieci pojawił się spot – nie jestem pewien czy bardziej śmieszny czy bardziej kontrowersyjny – taki viral trochę na siłę (chociaż fajnie zagrany i skręcony) – w dalszym ciągu PZL? Hasło „Nie odbierajmy życia zbyt poważnie” – piękne :-), chociaż pewnie gdyby w dzień dziecka pojawił się ten spot w telewizji, Sowińska przerzuciłaby się pewnie z Teletubisiów na piwo :-).

Przypomnę, że poprzednia kampania wprowadzająca Dog in the fog na rynek miała kilka ciekawych akcji, m.in niewidzialne psy na ulicach miast (szumnie nazywane flash mobami).
Tak wyglądały spacery ze smyczami w różnych miastach.

Kampanii Dog in the fog udało się w zeszłym roku zdobyć nagrodę w konkursie Effie, gdzie oceniane są nie tyle kreacje ile efektywność działań marketingowych – piwo zdobyło srebro w kategorii napoje alkoholowe. Opracowanie tej kampanii zgłoszone do konkursu do ściągnięcia (PDF – 160kb)tutaj trochę więcej opisów.

I dla przypomnienia dwa spoty z Dog in the Fog:

Comments 9

  1. Post
    Author
  2. ta przez tą nową stronę Doga nie mam faceta w nocy – bo właśnie …pracuje :/

  3. Post
    Author
  4. Pewnie uznacie mnie za zboczeńca, ale mi to piwo całkiem smakuje. Tyle tylko że jak się wypije więcej niz jedno, to istotnie zaczyna mdlić :/

  5. nie znam piwa które by było zadedykowane do wszystkich…
    Teściowiec jak zdąża do ogrodu chodź nie jest piwoszem to prosi o dwa Dogi ze skelpu, reklama frywolna ale przypomina mi klimat „u Cioci na imieninach” ten cały festiwal kawałów – jeden prze drugiego… młodzi ludzie tak się nie bawią.
    Wnioskuje ztąd że grupa jest ciut starsza od nas (od mnie) i nie typowi piwosze – wręcz ludzie co nie przepadają za konwencjonalnym smakiem piwa.

  6. hm…
    odważna – ale rewelacyjna – przełamuje sztywne bariery Polskiego poczucia humoru – może w końcu jako naród nie będziemy odbierać życia zbyt poważnie 😉 oby tak było… a dla Dog in the Fog – brawo za kampanię

  7. http://wiadomosci.onet.pl/1548833,327,item.html

    TVN 24 odmawia emisji kontrowersyjnego spotu
    Telewizja TVN 24 odmówiła emisji najnowszej kampanii piwa Dog in the Fog. Spot przedstawia, z przymrużeniem oka, egzekucję na krześle elektrycznym – informuje Presserwis.
    TVN 24 jako powód nieprzyjęcia reklamy do emisji podaje, że jest to kanał informacyjny, w którym prowadzone są debaty publiczne.

    „Jednym z tematów takiej debaty jest też kara śmierci. Bylibyśmy niewiarygodni, gdyby przez przypadek, w tym samym czasie była u nas emitowana ta reklama” – pisze w oświadczeniu stacja. Cezary Filew, creative w agencji reklamowej PZL, która stworzyła tę reklamę, twierdzi, że w agencji spodziewano się, iż temat, który dotąd nie był poruszany w polskich reklamach, może wywołać kontrowersje.

    – Taki czarny, angielski humor pasuje do marki. Nie chcieliśmy nikogo urazić, chodziło o rozśmieszenie widzów – dodaje.

    Reklama jest emitowana w TVN, TVP 1 i TVP 2.

Skomentuj RAFi Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *