Paweł Tkaczyk podczas konferencji InternetBeta 2011 (jak zwykle w dobrej formie) pokusił się o prezentację o tym jak będzie wyglądał marketing w przyszłości – czyli o markach, opowieściach i opowiadaniu historii. Chociaż podejrzewam, że dla wielu ludzi obecnych na sali marketing i tworzenie opowieści to chleb powszedni, a raczej szukanie właśnie takich klientów, którzy zgodzą się na opowiadanie historii. Dlatego tym przyjemniej (i mam nadzieję z pożytkiem dla Was) jest udostępniać takie prezentacje – polecam zarezerwować sobie 30 minut z Pawłem Tkaczykiem.
3
Comments 3
Widzę, że moje wykształcenie inżyniersko, kulturoznawczo, latynoamerykanistyczno, zarządzające – to wykształcenie marketingowca przyszłości 🙂
dzięki za udostępnienie prezentacji.
I’m not sure why but this weblog is loading incredibly slow for me.
Is anyone else having this issue or is it a issue on my end?
I’ll check back later and see if the problem still exists.