24

Paweł Tkaczyk o startupach i ich markach (InternetBeta 2011)

Jak zwykle na konferencji InternetBeta można spotkać ciekawych rozmówców i prelegentów… z Pawłem Tkaczykiem spotykamy się już nie pierwszy raz, tym razem rozmawialiśmy o tym, co mogą zrobić małe firmy, startupy aby budować, łatwiej sprzedawać swój komunikat, promować swoją markę. Chyba moglibyśmy dyskutować o tym dłużej… ale na razie zrobiliśmy 10 minut materiału 🙂 – polecam.

Comments 24

  1. ciekawy wywiad – szkoda, że nie mogłem na żywo zobaczyć wcześniejszej prezentacji, o której wspominaliście, no ale video na osłodę też dało radę 😉

  2. He he, widzę że to, największy koszmar nocny Maćka to to, żeby zakwalifikować się do polskich pop-ebiznesmenów :):)

    1. Ale z innej beczki to wywiad świetny i jestem w końcu przekonany do kupienia zakamarków…

    2. Post
      Author
  3. Zastanawiam się jak ja mogę ze swoim sklepem wzbudzić większe emocje:)
    [dalsza część wpisu skasowana]

    1. Post
      Author

      Już wzbudziłeś, negatywne, dalszą część Twojego komentarza skasowałem, jeśli jesteś zainteresowany reklamą do do mnie napisz, nie spamuj.

  4. zastnawia mnie jako marnego uczesnika polskiego zycia gdzie i jak odbywala sie reklama tej ksiazki o ktorej wspominacie aby byla skuteczna

    Musze sie przyznac do kilku rzeczy:
    – mam adblocka – nie widzialem reklam na sieci juz kilka lat
    – mam gmaila – nie widzialem spam maila juz kilka lat choc zasysam na jedno konta gmailowe skrzynki z onetu wp i o2
    – nie posiadam satelity tylk ookolo 10 kanalow tv a i tak malo ogladam tv najczesciej tv historia i kultura
    – nieszkam raczej w polsce B 

    nigdy nie slyszalem o tej ksiazce, do mnie nigdy nie dotarla wiedza o istnieniu bo tam zablokowalem sie przed spamem ze ciezko przejsc 🙂 czy wiec ta ksiazka czasem nie dotarla tylko do waskiej grupy eblogerow i fascynatow sieci czy do szerokiego grona ludzi

    pozdrawiam

    1. Najważniejsze, że trafiła informacja do osób zainteresowanych podanymi tematami.
      Jak sam widzisz spam i reklama bezpośrednia to nie najlepszy sposób 😉

  5. "Problem" w tym, że ta książka jest kierowana do wąskiej grupy "eblogerów i fascynatów sieci". Nie wiem na co mojej babci informacja, że wyszła książka o marketingu.

  6. Świetna rozmowa… widać, że Panowie świetnie się bawili;-) nie ma to jak "branża internetowa", chyba jedynie tu na taki luz można sobie pozwolić. 😉

  7. "Jestem tam gdzie będzie krążek" W przypadku pana Tkaczyka znaczy to prawie tyle co- "Jestem wszędzie" 🙂
    Akcja promocyjna książki naprawdę mocna, jestem ciekaw jak przełożyło się to na sprzedaż.

  8. mam nadzieje ze dziala
    na mnie podzialalo to tak – poszedlem do ksiegarni i poprosilem o ksiazke
    pani przyniosla nie pamietam juz ale broszurke chyba 120 stron i powiedziala 40zl ja powiedzialem ze to chyba zart i podziekowalem, ale cieszy mnie ze w narodzie dzieje sie dobrze i na tam krotki opracowania ludzie maja 40zl

    tyle z marketingu 🙂 ale kiedys jak bedzie w adekwatnej cenie czyli 5-10zl na kindle to kupie

    1. Witam na pewno będzie na kindle w tej cenie ale za 2-3 lata -lekko już nieaktualna 🙂 W Polsce nie ma jeszcze nawyku co do "właściwego " wyceniania płatnego kontentu – obecnie mam zakupionych pare pozycji w tym temacie na kindle po angielsku – cenowo wychodziło około 40 złotych za pozycje – wiec jak je przczytam to zakupie " polskie spojrzenie " na ten temat – wywiad bardzo mi się podobał – tempo, treść i sposób realizacji Pozdrawiam autora blogu i książki

  9. Dobry wywiad. Szkoda, że mnie nie było w Rzeszowie.
    Musiałem obejrzeć dwa razy żeby mnie olśniło, że "amerykańska czwórka" Pawła to nie manifestacja pewności siebie tylko umiejętny product placement producenta butów. 😉

  10. Pingback: Alex Barszczewski podczas Startup Weekend Poznań : Blog.Mediafun.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *