3

Otwarta wyborcza

wyborcza

Gazeta wyborcza ruszyła z nową kampanią na billboardach. Interesujący pomysł z tymi otwartymi ramionami, tylko hasło brzmi jakoś tak nijako: „Witamy Was codziennie z otwartymi ramionami”. Jakoś to się nie czyta, kojarzy mi się trochę z tablicą pana Anioła z Alternatywy 4, który wymyślił sobie przed blokiem „Witamy gospodarza domu serdecznie” (cytuję z pamięci, więc może być niedokładnie). Liternictwo na tych billboardach też mi się nie podoba, takie jakieś na kolanie wstawiane, interlinia za duża. Agora twierdzi, że właśnie teraz nadszedł czas na kampanię wizerunkową, bo dawno jej nie było… A mi się coś wydaję, że trzeba te wykupione miejsca po „Nowym Dniu” czymś teraz zapełnić.
wybircza2

  • Kampania wizerunkowa ma też przyciągnąć ludzi do nowej makiety 🙂

  • chyba się nie znam; bo nie widzę w tym pomyśle NIC INTERESUJĄCEGO.

    sztywna Panienka, źle sfotografowana, źle uczesana, źle trzyma gazetę… (jakby miała kłopoty ze wzrokiem…)

    smutna para czyta (zamiast sexu?;-)

    ps.

    wykupione? może.

    ale to jest "AMS" — ta sama grupa, ten sam właściciel…

  • Pingback: Mediafun sprzedany : Blog.Mediafun.pl()