Od wczoraj w Cannes odbywa się międzynarodowe święto reklamy, czyli festiwal Cannes Lions 2008. Polska oczywiście ginie w natłoku zgłoszonych reklam. W tym roku zgłoszono nawet o 50 prac mniej niż rok temu (wg Brief), więc nagród zapowiada się też niewiele. Ale są już pierwsze informacje – przynajmniej kilku zgłoszeniom udało się dostać na shortlisty.
Kolegom z Koledzy Strategia&Kreacja nie udało się zdobyć nagrody w kategorii Promo Lions. Zgłosili pracę, za którą już w Polsce dostali wyróżnienie (nagrodę specjalną podczas Kreatur 2008) – „Paint Your Vote!”.
Znajdź więcej podobnych plików wideo na Spolecznosc Kreatury
Sukcesy Polaków w Cannes śledzą polskie media branżowe:
Press trochę przysypia (chyba dopiero dzisiaj ruszył serwis), Brief śledzi Lwy w sekcji Gorący Kartofel.
Najświeższe informacje (bo są na miejscu i pracują) ma ekipa Mediarun.pl (brawo, brawo!)– robią zdjęcia oraz na bieżąco wrzucają informacje do serwisu (i chyba wychodzi jakiś błąd w serwisie, bo tytuły artykułów już są, ale z dostaniem się do treści jeszcze jest problem). W takich przypadkach rozwiązania typu Blip byłyby idealne.
Telewizja Isobar TV przygotowuje relacje video z festiwalu, a na stronie Cannes Lions możemy śledzić nagrodzonych.
Comments 1
Maciek: z którymi artykułami są problemy?