Dzisiejsza Gazeta.pl podaje, że we Francji startuje 24-godzinna stacja informacyjna – France24.
Plany są ambitne: France24 w pierwszym roku chce dotrzeć do 75 mln odbiorców w ponad 90 krajach. I tym samym stać się odpowiednikiem – francuskojęzycznym – najsłynniejszych telewizji informacyjnych świata, czyli CNN, BBC World oraz arabskiej al Dżaziry, która ostatnio uruchomiła swój nowy serwis międzynarodowy po angielsku.
Więcej na gazeta.pl oraz u źródła. Swoją drogą nie rozumiem dlaczego w niektórych newsach, gdzie jest to oczywiste gazeta.pl nie podaje linków.
Francuskiego ni w ząb nie rozumiem, reklamy do mnie trafiają, ale nie jest to 100 proc. tego jak potrafią reklamować się serwisy informacyjne. Tutaj pierwsze z brzegu propozycje BBC World – pierwsza i druga.
Comments 2
Dla mnie bomba.
W dzisiejszej „Wyborczej” jest druga wersja reklamy.