2

O festiwalach reklamowych na BriefIndexie

Pewnie w duchu podsumowania ostatnich festiwali i konkursów reklamy (Kreatura, KTR, Cannes) oraz zapowiedzi nadchodzących (Golden Drum i Effie) odbędzie się najbliższe spotkanie BriefIndex. Oprócz prezentacji 15. fali badania BriefIndex będzie możliwość dyskusji o znaczeniu festiwali międzynarodowych i tych polskich, zwłaszcza że gośćmi specjalnymi spotkania będą organizatorzy Golden Drum (Portoroż) – Meta Dobnikar i Jure Aphih. Jak udało mi się dowiedzieć, również będzie możliwość obejrzenia polskich laureatów z zeszłorocznej edycji. A po całej prezentacji i części nieoficjalnej, jak zwykle na BriefIndexie w kuluarach i przy dobrym winie będzie można ponarzekać (lub nacieszyć się) kondycją polskiej reklamy na świecie. Mając na względzie wyniki z Cannes pewnie raczej to pierwsze.

Do tej pory spotkania BriefIndexowe były raczej zamknięte (zaproszenia wysyłane z „centrali”) ale tym razem (zwłaszcza, że temat kreacji jest interesujący) każdy kto ma ochotę, posłuchać lub zabrać głos w tej sprawie wystarczy że napisze maila do Małgorzaty Czarnoty (malgorzata.czarnota@brief.pl) z „mediafun” w temacie i prośbą o wpisanie na listę – otrzyma zaproszenie. Spotkanie odbędzie się 3 lipca o godz. 17 w Klubie Polskiej Rady Biznesu (Pałacyk Sobańskich, Warszawa, al. Ujazdowskie 13) – link do mapy.