7

O czym szumią wierzby czyli jak badać i monitorować social media (konferecja live)

Wspominałem jakiś czas temu o fajnym narzędziu do mierzenie (w czasie rzeczywistym) opinii o markach i produktach w sieci. Narzędzie to Attentio Brand Dashboard (miałem okazję bawić się wersją demo) to całkiem niezły system- zwłaszcza, że przedstawia w wynikach podział na opinie dziennikarzy, blogerów, forumowiczów, monitoruje w czasie rzeczywistym blogi i mikroblogi. Najfajniejszą rzeczą, jest fakt, że podczas przedstawiania wyników pokazuje relacje jakie następują między tematami a badaną marką (np. cena, design, ekologia). Tak w wielkim skrócie… bo właśnie trwa prezentacja, na Polski rynek Attentio wprowadza firma Digital Media Consulting – jestem bardzo ciekawy jak im wyjdzie implementacja tego narzędzia na Polski rynek i uwzględnienie polskich serwisów mikroblogowych (a przede wszystkim ogarnięcie złożonej struktury języka polskiego).
Jeżeli nic nie siądzie na łączach to w oknie poniżej powinna odpalić się transmisja video (a po zakończeniu streamingu i po wstępnej obróbce materiał będzie dostępny on-line).

Live Broadcast by Ustream.TV

Aktualizacja 8.10.2009
Tutaj są dostępne wszystkie nagrania materiały z konferencji.

Comments 7

  1. Zastanawia mnie jeszcze czy to narzędzie dla dużych marek, jak w prezentacji? iphone motoroala i banki, czy będzie abonament dostępny dla MŚP

    Analizując sposób ominięcia pytania o cenie i późniejsze informacji o możliwościach dostosowania oferty pod klienta, mam wrażenie że to tylko dla dużych graczy.

  2. Pingback: Attentio Brand Dashboard - monitoring mediów społecznościowych : Blog.Mediafun.pl

Skomentuj Łukasz Zaleśny Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *