8

O! Będę gadał, zapraszam na wykład on-line – budowanie wizerunku w sieci

W najbliższy poniedziałek (19 lipca) w godzinach 18-20 zapraszam na wykład on-line. Będzie to pierwsza część czteroczęściowego kursu poświęconemu budowaniu wizerunku sieci z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Każdy chętny będzie mógł w nim uczestniczyć dzięki platformie Vidnet. Tutaj są wszystkie szczegóły rejestracji.

Pierwsza część – bardzo podstawowa, zapraszam wszystkich, którzy zaczynają swoją działalność w sieci, chcą zbudować wizerunek eksperta, wykorzystać dostępne narzędzia i są na początku budowania własnej marki. Sporo czasu poświęcę mikroprzedsiębiorcom i wszystkim działającym w różnego rodzaju systemach marketingu wielopoziomowego.

Można uczestniczyć tylko w jednym bloku szkolenia lub zapisać się od razu na wszystkie części.

A dokładny plan pierwszej części przedstawia się następująco:

Część 1. (19 lipca, godz. 18:00): Podstawowe zagadnienia związane z promocją własnego wizerunku w internecie, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Najważniejsze zagadnienia: świadomość i podział dzisiejszych mediów, pierwsze kroki w budowaniu własnej marki w sieci, narzędzia i pułapki związane z obecnością w mediach społecznościowych, najczęstsze błędy początkujących, strategia działalności w mediach społecznościowych, wybór pierwszych narzędzi i usług.
To rozszerzona do dwóch godzin wersja szkolenia z 5 lipca, w której wzięło udział ponad 100 osób. Będzie więcej czasu, będę mógł mówić wolniej 🙂 i będzie więcej przykładów 🙂
Tak to mniej więcej wygląda w postaci chmury tagów

Pozostałe części przedstawiają się następująco:
Część 2 (2 sierpnia, godz. 18:00): Najważniejsze narzędzia pracy nowoczesnego przedsiębiorcy
Budowanie własnego ekosystemu i efektywne wykorzystanie potencjału dostępnych narzędzi internetowych. Skuteczne metody i sposoby na szukanie inspiracji, agregowanie, porządkowanie, tworzenie i przechowywanie treści. Budowanie własnej marki i społeczności wokół niej, sposoby na interakcje z czytelnikami, czyli narzędzia i sposoby na to, aby Twoi czytelnicy zobaczyli, zachowali, ocenili, powtórzyli, skomentowali, kupili, polecili.

Część 3 (16 sierpnia, godz. 18:00): Blog – centrum ekosystemu nowoczesnego przedsiębiorcy
Po co, jak i gdzie założyć blog oraz jak efektywnie go prowadzić. Strategia bloga i budowanie wizerunku oraz pozycji eksperta czyli prawie wszystko o profesjonalnym blogowaniu.

Część 4 (30 sierpnia, godz. 18:00): Małe jest piękne czyli potęga mikroblogów
Mikroblogi jako idealne uzupełnienie aktywności nowoczesnego przedsiębiorcy. Jak efektywnie wykorzystać i włączyć potęgę mikroblogów w strategię działalności własnej marki. Jak zbudować społeczność, kontaktować się z czytelnikami, promować swoją działalność mając do dyspozycji 140-160 znaków.

Aha, i jeszcze jest niespodziewanka, podczas pierwszego wykładu jeden z uczestników otrzyma nowiutki, społecznościowy, oparty na systemie Adroid telefon LG Swif GT540 – ten sam, którym przez ostatnie 7 dni posługiwał się zamknięty w Kubiku LG Patryk OnLife.

Ot tyle, zaprszam, będzie interesująco, zarówno dla uczestników jak i dla mnie, ponieważ on-linowe kursy to jeszcze dla mnie nowość… ale jak się okazało, gadam tam samo szybko i tak samo dużo jak podczas spoktań na żywo :-).

Zapraszam wszystkich mikroprzedsiębiorców i networkerów oraz pasjonatów socjal media – spotykamy się w poniedziałek (19 lipca) na pierwsze, podstawowej części – o początkach budowania swojej marki w sieci.
Tutaj można zamówić szkolenie!

Comments 8

  1. Coś pieknego – wszyscy szydza z Piotra Majewskiego, a zacheta do kursu jest wzieta rodem z jego tasiemcowatych ofert, no i oczywiscie niesmiertelne "satysfakcja gwarantowana, albo zwrot pieniedzy!"

    ps. (sorry, winno byc wiecej wykrzykników -> !!!!!!!!!!)

    1. Post
      Author

      do ofert Piotra (rozumiem, że masz na myśli to co pojawia się na stronie vidnetu) to jeszcze daleko,
      Chociaż muszę podkreślić, że nie kwestionowałem nigdy skuteczności ofert Piotra – co zresztą on sam doskonale potrafi udowodnić, a raczej ich wymiar wizerunkowy, który mnie irytuje i odrzuca.
      Tekstami i promocją zajmuje się organizator szkoleń, czyli vidnet, moje wypociny i wkład w promocję szkolenia widzisz powyżej.

  2. Bartek. U nas "Tasiemcowe oferty" wyciągają grubo ponad 1 zł na 1 pageview biorąc pod uwagę te słabe i te dobre i te nasze i te nie nasze, ale na Ekademia.pl . Więc niech sobie szydzą – zwłaszcza Ci, którzy sprzedają reklamy z CPM po kilka / kilkanaście złotych, nasz CPM to ponad 1000 zł. ;-). Mamy jeszcze takie specjalne oferty z CPM = 4000 zł, ale to inna historia.

    Nie wiem czy Maciej pisał sam, czy ktoś mu to napisał, ale oferta jest spoko. Jest odwrócenie ryzyka, chociaż powinno być na końcu oferty, jest wykorzystanie wizerunku znanej osoby, jest social proof, jest budowanie wizji: "Maciej Budzich zabierze przedsiębiorców w inspirującą podróż do świata nowoczesnych technologii.", jest też konkret (program) i wizualizacja wykorzystująca niby przypadkiem wizerunek Briana Tracy.

    Jest konkurs, ale zabrakło na końcu zrozumiałego call to action – bo na końcu nie jest wprost wytłumaczone o co chodzi z konkursem.

    1. Post
      Author

      dzięki Piotr za komentarz, to tylko uzupełniając odpowiedź jaką dałem Bartkowi przekażę Twoje uwagi organizatorom szkolenia – vidnetowi. Mój wkład promocyjny w to szkolenie to jedynie to co widzisz w tekście powyżej…aha, i przy okazji załatwienie telefonu – pomyślałem, że taki społecznościowy bajer będzie fajnym uzupełnieniem szkolenia…

  3. Nie spodziewałem sie Maćku (czy Macieju?) ze sam pisales oferte – ale fajnie ze sie na nia zgodziles.

    Rozumiem Twoje obiekcje wizerunkowe i tez takie mam, ale nie byloby dobrze dla mojej rodziny, gdybym sie nimi kierowal 🙂

    Pomijajac jednak te obiekcje chcialbym odniesc sie jeszcze do „niesmiertelej gw satysfakcji”. Dlaczego „normalni” marketerzy jej nie stosuja i patrza na nio podejrzanie? Ja nie boje sie zwrotow i coraz wiecej korporacji jak np braun, ktory pozwala zwracaac uzywany sprzet, czy markety budowlane, tez sie nie boi a jednak jest to duzy krok w strone Klienta.

    ja wybralem maszynke el brauna wlasnie ze wzgledu na gw satysfakcji bo nie bylem przekonany, ze maszynka el daje zadowalajacy efekt w porownaniu do zyletkowej. I nie zwrocilem.

  4. Co do telefonu to bardzo dobry pomysl, ktory powinien byc wykorzystany wczesniej w ofercie – sek w tym ze nie zostalo jasne napisane ze tel rozlosujecie wsrod uczestnikow i nue bylo janego call to action mowiacego „zarejestruj sie na to szkolenie przed data aby wziac udzial w losowaniu tego telefonu”. Pisanie ofert na zasadzie „mam inteligentnych Klientow, domysla sie” jest bledem. Czytelnik bloga zwykle mysli wiecej (chociaz po niektorych komentach widac ze nie czyta ze zrozumieniem) niz ten sam czytrlnik oferty. To inny stan mentalny, inna motywacja, inny poziom zaangazowania, ten sam czlowiek.

    Nawet znani mi, inteligentni Klienci, potrafia pytac sie o rzeczy kore niby sa jasno opisane w ofercie.

    Sie rozpisalem 🙂

  5. Porzygałem sie – od nadmiaru wazeliny…. 🙁

    Piotrze, ja nie chcę tu, na blogu Maćka wyciagac Ci wszystkie żenujace rozmowy jakie nawet na Twoich portalach mialy miejsce – zatem powstrzymam sie. Wybacz, ale na ile pamietam to o byciu bogatym dzieki nim opowiadales tak z 8 lat temu – mineło 8 lat i …? Dalej ludziom wciskasz przedruki z lat 80'tych jak niegdys za grosze? To jest droga do tego niesamowitego bogactwa? Wlasnie ze skrzynki darmowej usunalem kolejny spam od Ciebie zatytulowany o tym jak nie zostac spamerem, cos o mailingach,. heh… 🙁

    Moi Drodzy, w wazelinie przeszkadzać nie śmiem – raczcie sie.

    ps. Zamiast "sie rozpisywac" polecam poczytac ustawe o grach losowych a nie gadać pierdół.

Skomentuj Piotr Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *