7

Nowy spot ramówkowy TVN – hit czy kit?

Stało się już tradycją, że zawsze na konferencji programowej TVN prezentowany jest nowy spot ramówkowy. Wczoraj trafił oficjalnie do sieci i pewnie od dzisiaj będzie częstym gościem w wielu blokach reklamowych tej stacji.

TVN jako pierwsza stacja zaczęła wydawać sporo pieniędzy na przygotowanie takich spotów, pierwsza zaczęła poświęcać mnóstwo czasu na ich emisje w blokach reklamowych i jestem pewien, że za moment zobaczymy ramówkowe billboardy. Dopiero niedawno śladem TVN-u ruszył Polsat czy TVP – ale jakość ich produkcji była, delikatnie mówiąc, raczej marna – robione są tylko dlatego, że tak wypada, bo konkurencja też zrobiła. Tak na pewno będzie w tym roku, nie liczę na kreatywną eksplozję pomysłów od konkurencyjnych stacji.

TVN do swoich produkcji ramówkowych przynajmniej się przykładał, oglądało się je dobrze, a nawet udało się wypromować muzyczny hit – Imogen Heap – „Just For Now” (tutaj dla przypomnienia w wersji nieco odmiennej, od tej znanej z tv):

Zastrzeżenia do TVN-owskich ramówek można mieć jeśli chodzi o oryginalność (bo jakości programowej nie chcę tutaj poruszać) – prawie zawsze były to pomysłu, które już gdzieś kiedyś widziałem, które gdzieś już się sprawdziły. Podejrzewam, zresztą, że jest w tym jakaś niezamierzona, ukryta myśl – TVN jest mistrzem jeśli chodzi o adaptacje zagranicznych pomysłów (licencjonowane programy, seriale) – więc i ramówki są również taką świetną adaptacją sprawdzonych już pomysłów.
Jako zblazowany konsument ja to kupuję, ramówkowe spoty TVN podobają mi się i tyle.

A dla przypomnienia, kilka poprzednich spotów ramówkowych stacji TVN:

Jesień 2008

Wiosna 2009

Jesień 2009

Wiosna 2010

Wiosna 2011

Comments 7

  1. A aktualna ramówka nie za bardzo zajeżdża slangiem wypromowanym w Internecie? "qba", "tap madl". A może to tylko mi się tak wydaje?

    1. Zatem "qba" i "tap madl" to tylko wersja na internet… W ramówce na TV jest poprawnie.

  2. A o co chodzi z tym internetem, będą puszczać tam nadawać TVN, czy tylko tak stronę reklamują?

  3. Pingback: “Making of” spotu ramówkowego stacji TVN : Blog.Mediafun.pl

Skomentuj Łukasz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *