1

Nowinki


RAFi wspomina dzisiaj o nowej stronie Carlsberga – faktycznie, bardzo przyjemna produkcja (duży plus za utwór muzyczny). Zazwyczaj na tego typu stronach wyłączam od razu wszelkiego rodzaju zapętlone dźwięki i inne „uchowe” doznania. Ten kawałek naprawdę bardzo przyjemny. A fakt, że pętle muzyczne mogą być groźne potwierdza ten wpis na różowym blogu.

Ze świeżych rzeczy chciałem jeszcze zwrócić uwagę na nową stronę agencji TBWA\ – można w końcu normalnie obejrzeć kilkanaście ich realizacji – szkoda, że zabrakło filmów.
TBWA\ na długo pozostanie u mnie w pamięci za kartkę Wielkanocną „Chryste Panie!”. Do tej pory jak na nią patrzę mam banana na twarzy. Kartka dostała zresztą złoto w konkursie KTR 2006.

„Bóg się rodzi” na święta 2006 też przyjemnie się prezentowała.

  • lukas

    Obybdwie stronki super! Zarówno Carlsberg jak i TBWA\ pokazują w jaką stronę powinni iść projektanci witryn internetowych. To już nie tylko prezentacja firmy, czy produktu, ale również budowanie odpowiedniego klimatu wokół marki i tworzenie pozytywnych skojarzań między marką, a internautą. Dla kontrastu strona http://www.mediamarkt.pl, która często jest podawana jako symbol sieciowego średniowiecza (nie ma nawet pełnej prezentacji produktów). No, ale na szczęście takich stron jest coraz mniej, a i słuchy chodzą, że MediaMarkt ma ulepszyć swoją witrynę. Lepiej późno niż wcale:)