Dwa kontrakty potwora z Loch Ness

Fakt wykorzystywania celebrities w reklamach nie jest niczym nowym. Zazwyczaj gwiazda firmuje swoim nazwiskiem i twarzą jakiś produkt, jeżeli jest to megagwiazda kalibru Davida Beckhama to możemy ją zobaczyć w kilku reklamach produktów w tym samym czasie. Zazwyczaj jednak firmy dbają o to oraz podpisują umowy w ten sposób, aby mieć gwiazdę na wyłączność przez czas trwania kampanii. Ostatnio z takiej „wyłączności” reklamowej wyłamał się potwór z Loch Ness, który podpisał dwa kontrakty z firmami motoryzacyjnymi – jeden z Toyotą, drugi do spółki z innymi straszydłami – ze Smartem.
Ciekawe co na to szefowie tych firm? 🙂
Istnieje podejrzenie, że Nessie w reklamie Toyoty wyręczył się kolegą potworem znanym z Władcy Pierścieni – tym samym, który pilnował wejścia do Morii.
Zresztą zobaczcie sami – najpierw Nessie w kooperacji z Toyotą:

[gv data=”http://www.youtube.com/v/EZJKFQjFvQU”][/gv]

Smart poszedł trochę dalej, i zatrudnił kilka maszkar do swojej akcji – zrobił również prasówki oraz “amatorskie” filmy.


[gv data=”http://www.youtube.com/v/v_J3eURyKBk”][/gv] [gv data=”http://www.youtube.com/v/nY3Az8yzoaA”][/gv] [gv data=”http://www.youtube.com/v/AZbd1B5AuMc”][/gv]