5

Na eksperta?

Podczas rzeszowskiego kongresu PR, trochę obok głównych tematów imprezy, jednym z prelegentów był Norbert Kilen (On Board PR). Prezentował trochę eksperymentalną, interesującą według mnie inicjatywę – serwis ZapytajEkspertow.pl. W kilku słowach: serwis ma ułatwić dziennikarzom i blogerom (!) zdobycie opinii, wypowiedzi ekspertów z różnych dziedzin. Działa prosto i bez zbędnych fajerwerków… jeśli jesteś dziennikarzem lub blogerem, piszesz właśnie tekst i potrzebujesz sensownej wypowiedzi specjalisty (a nie dysponujesz bazą adresową jak dziennikarze dużych koncernów medialnych), możesz zadać pytanie. Eksperci zarejestrowani w serwisie otrzymają je (jeżeli pasuje do ich kategorii zainteresowań)… no i to wszystko…, czekasz na odpowiedź.

Pozostaje oczywiście kilka kwestii spornych, np. takich kto jest prawdziwym ekspertem, ile w tym autolansu? Praktyczne zastosowanie tego serwisu pewnie będzie można ocenić już wkrótce… bo baza ludzi czekających na pytania przekroczyła już setkę… teraz tylko trzeba spopularyzować ten serwis wśród tych, którzy szukają informacji. Dziennikarze, blogerzy – pytajcie…

O dwa słowa komentarza poprosiłem Norberta Kilena podczas krótkiej przerwy na Kongresie PR (czas: 3:30).

Tutaj możecie obejrzeć ten materiał w innych formatach (avi, iphone) lub pobrać na dysk.

A dokładnie wszystko ze szczegółami i przykładami znajdziecie w tym materiale – w pełnej prezentacji podczas Kongresu PR (19 minut).

Tutaj możecie obejrzeć ten materiał w innych formatach (avi, iphone) lub pobrać na dysk.

Comments 5

  1. Post
    Author
  2. Bardzo fajny artykulik … Budowanie tego typu serwisu wymaga zaangażowania masy ludzi, ale nie w tym tkwi problem. Moim zdaniem najważniejsi są „eksperci” a raczej ich kwalifikacje. Mam nadzieje że to nie będzie swoisty portal dla ludzi którym porostu nie chce się szukać w literaturze opisu danego problemu bądź definicji, a rola eksperta będzie się ograniczała do wyszukiwania i parafrazowania literatury.
    Pozdrawiam

  3. Będąc młodym lanserem założyłem tam konto. Pytań nie ma na razie wiele. Większość jest nie tyle o opinie, co o informacje, co jest chyba trochę niezrozumieniem tego serwisu przez pytających.

  4. Niestety doświadczenie z ZapytajEkspertow.pl pokazuje, że mimo wielu starań wciąż wielu użytkowników nie rozumie celu działania serwisu. Faktycznie trafiają do nas także pytania o konkretne porady. Jedynym rozwiązaniem wydaje się promocja wśród dziennikarzy, nad czym będziemy usilnie pracować:-)

Skomentuj MediaFun Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *