4

Mumio z objawieniem

Po ponad tygodniowej przerwie związanej z wakacjami wracam z nowym Plus GSM (Mumio). Pierwszy to krótki spot, bez udziału kabaretu – Potrzeba Wyjaśnienia, nawiązujący do „jedynki”.

Drugi to już Mumio pełną parą (właściwie z połową pary/zespołu).

Zastanawiające jest to, że chyba w żadnej reklamie Plus GSM nigdy nie pojawił się czwarty członek kabaretu (a może się mylę?) Jarosław Januszewicz – to ten przebrany za królika i grający na basie w „Lutownica…”, chociaż jest pełnoprawnym członkiem zespołu i również pojawiał się na komercyjnych imprezach. Pierwsza gala wręczania nagród KTR (dłuuuga, trzygodzinna, ale bardzo śmieszna), chyba tuż przed startem reklam Plus GSM, była prowadzona przez całą czwórkę – współreżyserował ją wtedy Iwo Zaniewski (PZL), reżyser spotów Plusa z udziałem kabaretu. Może ktoś dysponuje archiwalnym nagraniem tej gali? Naprawdę działy się wtedy fajne rzeczy, a widziałem, że była rejestrowana.

A to najnowszy spot, druga część Zwizualizowanej Potrzeby Konsumenta:

Z innych, świeżych ciekawostek (chociaż nie wiem, czy słowo ciekawostka jest tutaj na miejscu), to pierwszy spot z serii wizualizacja konsumenta został oprotestowany przez jedną z organizacji katolickich, za to, że nawiązuje i wyśmiewa się z objawień fatimskich (?!) – wpadlibyście na to? Niestety nie udało mi się więcej wyciągnąć od autorów protestu (odmówili wypowiedzi), być może sprawa będzie miała swój dalszy ciąg w Radzie Reklamy.

Comments 4

  1. jesli chodzi o oprotestowanie przez jedna z organizacji katolickich, to wcale sie nie zdziwilem 😉

    taki mamy tu Creative Tension nad Wisla ;P

  2. Pewnie zaczął bym telewizję oglądać gdyby jakość wszystkich reklam była na takim poziomie.

    Cytując innych klasyków: „o mało sobie zbroi nie osrałem”… ze śmiechu 🙂

    „To jest nasza pani ukazująca się nam” 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *