2

Mumio w galerii sław

No proszę, Mumio którego reklamy… (no właśnie, czekam cały czas na nowy program) śledzę uważnie zawędrowało do Hall of Fame niezapomnianych chwil telewizji. Ten ranking, jak każdy, może być posądzany o brak obiektywności, ale co tam – w pierwszym odcinku autorzy wspominali Kasię Niekrasz i Annę Patrycy (z pewną taką nieśmiałością…). Reklamy Mumio otrzymały zaszczytne 54 miejsce, między Dudek Dance a Jarocinem – ok, słusznie czy niesłusznie – tam właśnie wg autorów programu znalazły się reklamy Plus&Mumio.

Fragment programu i wypowiedzi „znanych i lubianych”:

A tyle o samym programie można przeczytać na stronach TVN Style.

66 niezapomnianych chwil telewizji
Premiera: piątek 22.30
Program ma charakter listy przebojów, a jednocześnie jest kroniką wydarzeń, które zapadły polskim widzom głęboko w pamięć. Niezapomniane momenty wybrane z historii polskiej telewizji są komentowane przez gwiazdy, znanych dziennikarzy, publicystów i polityków.
„66 niezapomnianych chwil telewizji” to także unikalne materiały archiwalne, które nie tylko wzruszą, ale i rozbawią.

A jeśli już jesteśmy przy niezapomnianych momentach, to idealnie w temat wpasowała się najnowsza reklamówka amerykańskiego Jeepa. Od Elvisa, przez Godzillę i Teletubisie do serialu Lost. W archiwalne zdjęcia i autentyczne sceny wmontowano (lub dorysowano w przypadku Strusia Pędziwiatra) odpowiedniego na dane czasy Jeepa. Świetnie dobrana i montaż – 66 lat i cały czas fun :-).