Kruger9 marca, 2008 at 16:56 A dla mnie spoko… drugiego Kopytka nie bedzie, trzeba sie z tym pogodzic 🙂 Predzej czy pozniej Mumio zdejma. Ja bede tesknil tak czy siak 🙂
Amos10 marca, 2008 at 16:07 Mumio od zawsze było specyficzne. No, ale widać delikatne zmęczenie materiału.
Jacek Gadzinowski10 marca, 2008 at 19:10 Telefon/oferta – strasznie na siłe. Przegadane, okropny, mało zrozumiały słowotok. Moim zdaniem, jeden ze słabszych spotów z cyklu „mumio w krainie plusa”.
mamut10 marca, 2008 at 21:58 widzę, że mumio kariery na kolei nie zrobi. to już kolej nr 2 i znowu słabo. może niech przesiądą się na PKS i wrócą do salonu plusa. reklamy tam nagrywane są dużo lepsze.
Blogomotive17 marca, 2008 at 15:07 Mi pasi. Nawet bardzo. Ich styl, ich puenta, ich wykonanie. Czego chcieć więcej…
Comments 6
A dla mnie spoko…
drugiego Kopytka nie bedzie, trzeba sie z tym pogodzic 🙂
Predzej czy pozniej Mumio zdejma. Ja bede tesknil tak czy siak 🙂
Mumio od zawsze było specyficzne. No, ale widać delikatne zmęczenie materiału.
Telefon/oferta – strasznie na siłe. Przegadane, okropny, mało zrozumiały słowotok.
Moim zdaniem, jeden ze słabszych spotów z cyklu „mumio w krainie plusa”.
widzę, że mumio kariery na kolei nie zrobi. to już kolej nr 2 i znowu słabo. może niech przesiądą się na PKS i wrócą do salonu plusa. reklamy tam nagrywane są dużo lepsze.
Mi pasi. Nawet bardzo. Ich styl, ich puenta, ich wykonanie. Czego chcieć więcej…
tu pierwszy raz tę reklamę zobaczyłem i nawet spoko.