9

Minut mnogość

Tak jak podejrzewałem (i Wy również), dosyć szybko pojawiła się kolejna część Mumio w Taryfach Syberyjskich. Tym razem kurier przybywa z wieścią, że „darmowych minut mnogość”.

Nie wiem czy Syberia szykuje się dłuższy cykl (odskocznie takie jak Kosmos czy Prasłowianie też w końcu długie nie były), ale druga część zdecydowanie lepsza od pierwszej… czekam na dalsze…

  • Ładne to, bo Mumio, ale jakoś nie jestem przekonany do sprzedawania czegoś w Polsce za pomocą Syberii… Ale w sumie target młody, wiec powinno przejść.

  • Darski

    Konfitury z Morszczuka to już niestety nie to samo co „kopytko” ale da się oglądać.

  • @ futomaki: Target młody odpływa do marki, której symbolem na kaseciaku jest trójkąt (tak, aby reklamy im nie robić 🙂 ).

    Co do Plusa… Ciężka sprawa, dla mnie ta forma się wypaliła, a samo wymyślanie nowych spotów przez Mumio wyobrażam sobie jako drogę przez mękę. Wiadomo, kabarety mają z reguly podwyższony próg humoru, ale z drugiej strony – kasa się zgadza i chyba ona jest głównym magnesem do ciągnięcia serialu „Mumio w reklamie Plusa”.

  • Axelus

    Reklaman „symbolem na kaseciaku jest trójkąt ” rzeczywiście, zupełnie nie kumam tej firmy :)) MOże jakiś lepszy kalambur, spoko, tu są sami prosumenci na reklamę odporni :)!

  • @reklaMAN:
    „a samo wymyślanie nowych spotów przez Mumio wyobrażam sobie jako drogę przez mękę”
    o ile pamiętam do głównym autorem spotów z Mumio jest Iwo Zaniewski (PZL), chociaż nie wątpię że Mumio miało swój duży udział również w pracy kreatywnej. Nie wiem jak jest teraz.

  • Kiedy zaczęła się seria reklam z Mumio to była jedna z przesłanek w wyniku, których zrezygnowałem z posiadania telefonu w tej firmie. Może nie mam poczucia humoru…

  • orb

    @Aleksander Ślązak: no chyba nie masz ;]

  • mama jo

    No nie masz na pewno 🙁