16

Mikroblogi w biznesie według Virena Bhandari

Osobą, która podczas konferencji Ecommerce Standard 2009 rozruszała towarzystwo był niewątpliwie Viren Bhandari, prowadzący m.in Skarpetkowo.pl. Viren w swojej 30-minutowej prezentacji przedstawił swoje podejście na wykorzystywanie mikroblogów (głównie Flakera) do prowadzenia biznesu. Posłuchajcie sami jak wygląda maksyma „weź ePR w swoje ręce” w wykonaniu Virena 🙂

Pod tym linkiem można pobrać plik w formie mp3.

Siła rażenia Virena na żywo jest ogromna – jeszcze tego samego dnia zrobiłem pierwszy testowy zakup kilku par skarpet w Skarpetkowo.pl i czekam na przesyłkę.

Aktualizacja (19 września 2009)
Dorzucam jeszcze slajdy, które otrzymałem od Virena

Comments 16

    1. Post
      Author
    1. Post
      Author

      @Łukasz Kliś: nie wiem czy organizatorzy udostępnią nagrania – kamera na sali była
      @shpyo: no niestety, nie zawsze da się tego uniknąć, kwestia sprzętu nagrywającego…

  1. Pingback: lukaszon: Mikroblogi w biznesie według @Viren'a Bhandari blog.mediafun.pl/ audio z #ec2k9 otagowany ec2k9 | flaker.pl

  2. Pingback: lukaszon: Mikroblogi w biznesie według @Viren'a Bhandari blog.mediafun.pl/ | flaker.pl

  3. Pingback: AvantiGroup » Blog Archive » Wiedz, co sprzedajesz albo zgiń

  4. Pingback: Trenuję… : Blog.Mediafun.pl

  5. Pingback: mmyszka: Gratulacje @Viren za przedstawienie się na Ecommerce Standard 2009 blog.mediafun.pl/ otagowany skarpetkowo, flakmecz | flaker.pl

  6. Pingback: Czas Na E-Biznes - relacja z konferencji Piotra Majewskiego : Blog.Mediafun.pl

  7. #

    Witajcie.
    Korzystam od dłuższego czasu z blipa, może nie tyle w celach promowania mojej firmy, ale kontaktu ze znajomymi, uzyskiwaniu informacji. Blip to IMO świetne narzędzie, nie wyobrażam sobie życia bez niego 🙂

    Jakiś czas temu założyłem swoją firmę. Firma zajmuje się pozycjonowaniem i tworzeniem stron.
    Ponadto utworzyłem dwa portale tematyczne, całkowicie ze sobą nie powiązane.

    Jak mówicie: blip w biznesie z mojego starego konta prywatnego będzie lepszy? Czy lepiej założyć sobie dodatkowe 3 konta na blipie:
    – jedno konto do promocji firmy = seo+tworzenie stron, którym opiekowałbym sie nie tylko ja ale i ludzie z firmy, czyli jakieś ciekawe linki by wrzucali, pomagali innym

    – drugie konto – promocja portalu – tematyka filmowa. Więc wiadomo wpisy o filmach, linki do nowości itd

    – trzecie konto – promocja drugiego portalu, który związany jest z grami komputerowymi, oprogramowaniem itd

    Jak sądzicie: każdą gałąź firmy przypisać do oddzielnego konta? Czy lepiej z mojego prywatnego blipować i o sobie i o firmie i o dwóch portalach?

    Pozdrawiam 🙂

  8. Pingback: Twój pracownik w social media - WebFan

  9. Pingback: Trenuję… | Blog.Mediafun.pl

Skomentuj stoodi Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *