Osobą, która podczas konferencji Ecommerce Standard 2009 rozruszała towarzystwo był niewątpliwie Viren Bhandari, prowadzący m.in Skarpetkowo.pl. Viren w swojej 30-minutowej prezentacji przedstawił swoje podejście na wykorzystywanie mikroblogów (głównie Flakera) do prowadzenia biznesu. Posłuchajcie sami jak wygląda maksyma „weź ePR w swoje ręce” w wykonaniu Virena 🙂
Pod tym linkiem można pobrać plik w formie mp3.
Siła rażenia Virena na żywo jest ogromna – jeszcze tego samego dnia zrobiłem pierwszy testowy zakup kilku par skarpet w Skarpetkowo.pl i czekam na przesyłkę.
Aktualizacja (19 września 2009)
Dorzucam jeszcze slajdy, które otrzymałem od Virena
Comments 16
Było Virenowo:) Pozdrawiam mojego hinduskiego brata bliźniaka:)
Pytanie do autora, mogę użyczyć sobie banerek flakmecz ? chce wrzucić na flakerze w swoim profilu w adtaily.
Author
@stoodi: nie jestem autorem, ale jestem pewien, że w tej sytuacji wrzucanie banerka do siebie jest zalecane 🙂
@stoodi – łap: http://flakmecz.pl/_projects/flakmecz/wesprzyj_nas.html
Jest może gdzieś ta prezentacja w postaci video?
Author
@Łukasz Kliś: nie wiem czy organizatorzy udostępnią nagrania – kamera na sali była
@shpyo: no niestety, nie zawsze da się tego uniknąć, kwestia sprzętu nagrywającego…
trochę irytujące są te sygnały od telefonów komórkowe, które zakłócają głos ;/
Pingback: lukaszon: Mikroblogi w biznesie według @Viren'a Bhandari blog.mediafun.pl/ audio z #ec2k9 otagowany ec2k9 | flaker.pl
Pingback: lukaszon: Mikroblogi w biznesie według @Viren'a Bhandari blog.mediafun.pl/ | flaker.pl
Pingback: AvantiGroup » Blog Archive » Wiedz, co sprzedajesz albo zgiń
Pingback: Trenuję… : Blog.Mediafun.pl
Pingback: mmyszka: Gratulacje @Viren za przedstawienie się na Ecommerce Standard 2009 blog.mediafun.pl/ otagowany skarpetkowo, flakmecz | flaker.pl
Pingback: Czas Na E-Biznes - relacja z konferencji Piotra Majewskiego : Blog.Mediafun.pl
#
Witajcie.
Korzystam od dłuższego czasu z blipa, może nie tyle w celach promowania mojej firmy, ale kontaktu ze znajomymi, uzyskiwaniu informacji. Blip to IMO świetne narzędzie, nie wyobrażam sobie życia bez niego 🙂
Jakiś czas temu założyłem swoją firmę. Firma zajmuje się pozycjonowaniem i tworzeniem stron.
Ponadto utworzyłem dwa portale tematyczne, całkowicie ze sobą nie powiązane.
Jak mówicie: blip w biznesie z mojego starego konta prywatnego będzie lepszy? Czy lepiej założyć sobie dodatkowe 3 konta na blipie:
– jedno konto do promocji firmy = seo+tworzenie stron, którym opiekowałbym sie nie tylko ja ale i ludzie z firmy, czyli jakieś ciekawe linki by wrzucali, pomagali innym
– drugie konto – promocja portalu – tematyka filmowa. Więc wiadomo wpisy o filmach, linki do nowości itd
– trzecie konto – promocja drugiego portalu, który związany jest z grami komputerowymi, oprogramowaniem itd
Jak sądzicie: każdą gałąź firmy przypisać do oddzielnego konta? Czy lepiej z mojego prywatnego blipować i o sobie i o firmie i o dwóch portalach?
Pozdrawiam 🙂
Pingback: Twój pracownik w social media - WebFan
Pingback: Trenuję… | Blog.Mediafun.pl