9

Megaron

Coś firma Megaron nie ma szczęścia do reklam i kampanii reklamowych. Najpierw teasery i skandal (+ narażenie się organizacjom kobiecym) w kampanii „gładź, gładź, gładź”. Potem różnie przyjmowana kampania z tatuażami… a teraz to:

Nie wiem z jak głębokiej dziury odkopali to hasło… ale „robione przez ludzi dla ludzi”? Chyba tylko starsze jest „to więcej niż (tutaj dowolny produkt). Słabo.

Niezależnie od tego jak kiepskie są te reklamy i jak nie podobają mi się te kampanie, nie znam innej gładzi szpachlowej niż te z Megaronu. Być może nie jestem targetem, bo ani nie zajmuje się remontami, a w przypadku awarii domowego sprzętu czekam aż się sam naprawi :-). W „dobrej radzie” od fachowca dałbym sobie wcisnąć każdy kit… a jakby mi fachowiec powiedział „kup pan Megarona” to jeszcze bym przyklasnął i powiedział… „aaa tak, oczywiście znam. Przywiozę całą paletę… wózkiem widłowym, ze Zrembu zawsze na czasie”.

Comments 9

  1. Post
    Author

    Do puli „paździerzowych” reklam dorzuciłbym jeszcze Novocardie (tak, to współczesna reklama, właśnie emitowana w TV)

  2. Novocardi ;]
    ale jeśli wziąść pod uwagę target tego produktu, czyli ludzi starszych, którzy go potrzebują, to chyba nie jest tak źle.
    To jest właśnie reklama dla nich; aktorzy, muzyka i nawet te zdjęcia i typ narracji jak sprzed lat. Pewnie do nich to trafia

  3. …a i tak (jeśli ktoś nie zauważył) ta wersja novocardii ma inną wokalistkę – bodaj przez 2 pierwsze tygodnie chodziła lekko fałszująca i z mniej przyjemną barwą głosu

  4. Nie zapominajcie o pierwowzorze tego hasła czyli haśle jednej z firm produkującej cegły:
    „Cegły stworzone dla nas – ludzi” To musiał wymyślić jakiś znakomity marektingowiec w przypływie niebywałego wręcz natchnienia, za które powinien dostać… wypowiedzenie 😉 dostał i poszedł do Megaronu 🙂 W końcu expirjens w branży miał.. :))

  5. a mi się podobała reklama telewizyjna megaronu. bezpretensjonalna akcja, lekka muzyka; remont kojarzący się z brudem i znojem dzięki gładziom megaron może być przyjemny 🙂
    w temacie obciachowych reklam dzisiaj na samochodzie firmy zajmującej się wycinką drzew zobaczyłem hasło „rżniemy zawodowo” albo „rżniemy profesjonalnie”, nie jestem pewien. Przypomnialem sobie słynne ciągnięcie drutu ale doszedłem do wniosku, że to jednak trochę coś innego. Przede wszystkim w ciągnięciu drutu był rysunek dziewczęcia, przez co hasło było aż nadto oczywiste i jeszcze bardziej niesmaczne (choć technologicznie rzecz biorąc, druty faktycznie się ciągnie). W przypadku drwali doszedłem do wniosku, że takie hasło jest autentyczne – że to są drwale, mają proste poczucie humoru i może nie sa mistrzami marketingu, to są w reklamowaniu autentyczni.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *