Będzie na żywo, będą goście i będzie ciekawy temat. Sprawdzimy też czy taka formuła sprawdzi się i czy łącza internetowe wytrzymają. Udział w pilotażowym programie Mediafun Cafe zapowiedzieli Jakub Krzych z AdTaily.com, Michał Michalik z Blogvertising oraz Adam Zygadlewicz z Flakera. Lista gości od razu sugeruje o czym będziemy rozmawiać – o reklamie na blogach i mikroblogach – sprawdzę co słychać u poszczególnych ekip.
Również Wy możecie wziąć aktywny udział w programie, albo w formie czatu lub jako goście video. Potrzebne jest tylko konto na make.tv (prosta i szybka rejestracja, ale warto to zrobić wcześniej), kamera internetowa, mikrofon oraz słuchawki (bardzo ważne, bo w przeciwnym wypadku będzie sprzęgać dźwięk i sobie nie pogadamy). Jeśli będziecie chcieli zadać pytanie gościom na wizji, postaram się to Wam umożliwić i „wpuścić do studia” – dlatego lepiej niech nicki w make.tv nie będą zbyt tajemnicze. W reklamie robi się coraz ciekawiej, testy AdTaily dobiegają końca, Blogvertising rusza w kolejnymi kampaniami, Flaker z reklamą właśnie wystartował…
Startujemy dzisiaj o 14:30 w poniższym oknie (transmisja powinna ruszyć automatycznie), w razie kłopotów tutaj powinno wszystko działać. W razie czego będę komunikował również na Blipie o szczegółach.
Do zobaczenia i zapraszam do oglądania i udziału w programie.
Aktualizacja (11 maja 15:31)
Program już się odbył, nawet wszystko się udało, chociaż byłem trochę spięty, bo sam musiałem ogarniać prowadzenie, rozmowę i techniczne kwestie. Ale dało radę… pewnie będę kontynuował zabawę z make.tv zwłaszcza, że całkiem przyjemnie się rozmawiało.
Comments 23
A będzie możliwość obejrzenia odcinka potem? Bo jeśli nie, to jest to raczej krok w tył, w stronę telewizji. Wolę obejrzeć program w porze kiedy będzie mi pasować.
Author
Oczywiście będzie możliwość obejrzenia potem, dokładnie na tej samej zasadzie jak powyższa zajawka, wystarczy kliknąć.
+0,5 do lansu 🙂
Git, to sobie obejrzę wieczorkiem.
Tz na make.tv będzie potem nagranie online, czy na vineo czy na czym tam hostujesz materiały video
+5 pkt do lansu 😉 gratuluje pomyslu.
Obejrze wieczorem
Zapraszanie blogerów do TV jest już passe, teraz to blogerzy tworzą swoją TV i zapraszają do niej swoich gości…
WOW, kolejny szalony pomysł Mediafuna. Zobaczę na pewno.
Działa 😉
działa.. ło 🙁
Author
Wyszło chyba całkiem fajnie, to że nie widać Jakuba na ekranie na początku to moja wina i brak jeszcze dokładnego obeznania z systemem.
Było widać oraz słychać, gratulacje 🙂
Fajnie wyszło. Na przyszłość może wcześniej podawać pytania rozmówcom, żeby mogli się przygotować, bo pan z Blogvertisingu był jakby trochę niezorientowany.
druga rozmowa wypadła najgorzej, jakościowo i merytorycznie – najlepiej oglądało się rozmowę z Jakubem.
Fajny pomysł – jeszcze lepiej jak by się to udało połączyć w jedną całość tzn. wszyscy rozmówcy słyszą pytania i mogą zabierać głos (oczywiście nie jednocześnie).
Author
ach, i przepraszam Michała Michalika za literówkę w jego nazwisku, nie zauważyłem w „ogniu walki”, oczywiście Michał a nie MichaB.
Author
@Azazello: taka możliwość jest aby wszyscy słyszeli i mogli zabierać głos, spróbuję przy następnym wejściu.
Pingback: mediafun wrzucił link na Flakera otagowany mediafuncafe | flaker.pl
lol, @MediaFun to ja zarobilem 2x tyle 😀
@ reklama na flaku oczywiscie 🙂
Gratuluje przetarcia szlakow, piersze koty za płoty.
Maciek – zaczynasz wchodzic w kompetencje TV 😉
Super!! Zawsze chciałem coś takiego zrobić ale u mnie niestety w grę wchodzą tylko godziny późno nocne i nigdy nic z tego nie wyszło.
Tam w ogóle był kłopot z polskimi znakami np Poznań nie wyświetlał się poprawnie itp.
Co do umów z Blogvertising:
Co prawda wiem jak to jest rozwiązywane w przypadku osób niepełnoletnich, jednak ze mną Blogvertising podpisuje umowy o dzieło z przeniesieniem praw autorskich majątkowych. Umowa w treści jest raczej luźna.
Wreszcie w Polsce marketing docenia Adobe Flash Media Server. Szkoda tylko, że to taka droga zabawka. Jestem zaskoczony, że media.tv udostępnia go za darmo, ale z czasem pewnie wejdą drobne opłaty, Niemcy lubią każdego rodzaju długodystansowe strategie (przykład rapidshare).