2

Media Trendy – w poszukiwaniu innowacji

Dużo się dzieje – wokół bloga i w marketingowej rzeczywistości – katastrofa i żałoba narodowa trochę utrudniają mówienie o święcie polskiej reklamy, czyli Polskim Festiwalu Reklamy (część wydarzeń została przełożona). Jeszcze w czwartek i piątek, 8-9 kwietnia, odbywały się obrady jury Media Trendów (Media Trendy to konkurs, który w tym roku odbywa się „pod parasolem” Polskiego Festiwalu Reklamy). Jury Media Trendów wśród zgłoszonych prac musi wskazać te, które podnoszą atrakcyjność medium, w zaskakujący sposób wykorzystują istniejące kanały marketingowe i odkrywają nowe.
Same obrady trudno mi oceniać o komentować jeszcze przed ogłoszeniem wyników – to musi zaczekać (wkrótce konferencja i gala Media Trendy). O samym konkursie oraz problemach w poszukiwaniu innowacji mówią Anna Zimecka i Paweł Tyszkiewicz (materiał dzięki uprzejmości festiwalowej telewizji).

Na marginesie: jako Jednoosobowy Kombajn Multimedialny – JKM (!) myślałem kiedyś o takiej formie video, zmontowanej, udające przekaz na żywo. Do ogarnięcia przez jedną osobę. Jak Wam się podoba taka formuła rozmowy? Bo tak sobie myślę, czy aby jej nie zgapić od F25.

Comments 2

  1. "To jest prywatny film wideo. Jeśli został on wysłany do Ciebie, upewnij się, że akceptujesz prośbę przyjaciela nadawcy."

    O co chodzi? po naciśnięciu Play…

    1. Post
      Author

Skomentuj matipl Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *