Marketing szeptany kontra szemrany – panel dyskusyjny (WOMM)

Kolejny z zaległych materiałów z Takiej konferencji rze muwie WOMM, tym razem panel dyskusyjny, poprzedzony krótkim wstępem Joanny Kocięby-Sobolewskiej (Streetcom) o idei Kodeksu Etyki Marketingu Szeptanego (KEMS). Potem rozpoczęła się dyskusja, całkiem interesująca i nic nie straciła na aktualności (konferencja odbyła się ponad dwa miesiące temu), zwłaszcza, że kodeks jeszcze powstaje… a ja wciąż trafiam na szemrane oferty.
W panelu udział wzięli:
– Mariusz Woźnicki (Harder&Harder);
– Michał Olszewski (Agora);
– Matylda Szymalska (Streetcom);
– Jarosław Sobolewski (IAB Polska);
– Michał Wolniak (Heureka);
– Justyna Dzieduszycka (121PR).

Nagranie trwa ponad godzinę… i niestety kończy się dosyć gwałtownie… o godzinie 22:30 szatniarz kończył wachtę i musieliśmy wszyscy rozejść się do domów 🙂

Podsumowanie więc przyniesie życie 🙂 a postępów w powstawaniu Kodeksu Etyki Marketingu Szeptanego możecie wypatrywać na stronie KEMS.

Tutaj możecie obejrzeć nagranie w innych formatach (avi, iphone, mp3) lub pobrać na dysk.