3

Marketing szeptany (konkurs)

W nawiązaniu do poprzedniego wpisu konferencyjnego, chciałem rozszerzyć trochę temat majowej konferencji Word of Mouth-The power of consumers organizowanej przez Streetcom.

Miałem przyjemność być na pierwszej konferencji, rok temu, i mogę z czystym sumieniem polecić takie wydarzenia. W zeszłym roku gościem był David Balter – współautor książki „Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego”. W tym roku obsada konferencji jest jeszcze bardziej międzynarodowa.

Wystąpią m.in:
Emanuel Rosen – jest autorem światowego bestselleru “The anatomy of Buzz”, który stał się jednym z najważniejszych podręczników w branży marketingu szeptanego. Jest członkiem zarządu WOMMA (Word of Mouth Marketing Assosiaton). Jego kariera rozpoczęła się w Izrealu, gdzie zajmował stanowisko copywritera w agencjach Ariely Advertising (obecnie część grupy Publicis) oraz Kesher-Barel (obecnie część McCann Erickson). W tym czasie zdobył wiele prestiżowych nagród, między innymi Brązowego Lwa- przyznanego na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Następnie w latach 90-tych pełnił stanowisko wice prezesa marketingu firmy Niles Software w Berkley, w stanie California. Był odpowiedzialny za działania marketingowe oraz promocyjne flagowgo produktu firmy, EdNote, który rozwinął się na szeroką skalę dzięki działaniom marketingu szeptanego. Od roku 1998, kiedy sprzedał swoje udziały w firmie, poświęcił czas pracy naukowej oraz badaniom na polu marketingu szeptanego.

Emmanuel Vivier – jest dyrektorem zarządzającym oraz współzałożycielem Vanksen Group. W ostatnich latach zajmował się opracowywaniem strategii marketingu i komunikacji dla największych międzynarodowych brandów takich jak: Sony, Warner Bros, Nokia, Ubisoft, BenQ, LG oraz 20th Century Fox. Jest CEO w agencji marketingowej Culture-Buzz. Stworzył biznesowy blog Culture-buzz.com na którym opublikował ponad pół tysiąca artykułów. Dzięki temu blog stał się największą francuskojęzyczną platformą informacyjną o marketingu szeptanym oraz innych alternatywnych metodach marketingowych. Emmanuel Vivier jest współzałożycielem BuzzParadise, międzynarodowej platformy łączącej branże oraz wpływowych konsumentów (Blogerów, expertów itp.). BuzzParadise jest ponadto agencją marketingu szeptanego.

John Hlinko – Prezes i CEO przedsiębiorstwa Grassroots w Washingtonie. Grassroots jest firmą consultingową w zakresie nowatorskich rozwiązań internetowych oraz najbardziej skutecznych metod komunikacji z konsumentami. John Hlinko otrzymał liczne nagrody za swoją pracę oraz ukazał się w wielu mediach, włączając najważniejsze transmisje stacji telewizyjnych, CNN, Fox, the New York Times, The Washington Post i innych. Wypowiedział się w wielu publikacjach, w tym między innymi w “Power Public Relations” oraz w “Getting You 15 Minutes of Fame and More”. W ostatnich latach Hlinko jest jednym z najbardziej poszukiwanych prelegentów na konferencjach o tematyce aktywności internetowych oraz kreatywnego „buzz building”. Specjalizuje się w bardzo widowiskowych wystąpieniach, które angażują, informują oraz motywują do działania.

Willem Sodderland – Założyciel, CEO agencji marketingu szeptanego Buzzer w Holandii. Wprowadził firmę na rynek w 2004 roku z założeniem umożliwienia konsumentom aktywnego uczestnictwa w działaniach marketingowych. Agencja Buzzer posiada imponującą liczbę klientów, zarówno lokalnych jak i międzynarodowych firm. Buzzer jest ponadto uznanym autorytetem w dziedzinie dialogu konsumenckiego WOM. Willem Sodderland pracował wcześniej dla Michael E. Porter’s Monitor Group – globalnej grupy consultingowej. Aktualnie planuje rozszerzyć działalność agencji Buzzer na rynku europejskim.

Jolanta Tkaczyk – Jolanta Tkaczyk jest wykładowcą Katedry Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie oraz opiekunem Naukowego Koła Marketingu. Prowadzi wykłady między innymi z marketingu strategicznego i zachowań nabywców. Prowadzi szkolenia dla firm. Jest autorką artykułów zamieszczanych w renomowanych czasopismach branżowych, między innymi o nowych narzędziach komunikacji, reklamie porównawczej, product placement czy celebrity endorsment.

Pełny program konferencji znajduje się tutaj.

Konkurs
Bardzo miło mi poinformować, że dla czytelników mojego bloga mam nie lada gratkę – jedno bezpłatne zaproszenie (warte 2100 zł), które ufundowała firma Streetcom. Jak zwykle przy tej okazji jest prosty konkurs, wystarczy wysłać do mnie maila. Aby wprowadzić porządek i wyrównać szansę dla wszystkich wprowadzam małe zaostrzenia.

Bilety fizycznie nie istnieją, więc zwycięzca dopisany zostanie do listy uczestników, dlatego proszę, aby w mailu podać imię i nazwisko (prawdziwe! – żeby nie było kłopotów z wejściem). To również rozwiąże problem zgłoszeń z kilku skrzynek pocztowych, jedna osoba może zgłosić się tylko raz – więc szanse są równe dla wszystkich.

Ponieważ wszelkie odsprzedaże, czy zmiany nazwisk mogą spowodować tylko kłopoty i zamieszanie przy wejściu (a nawet uniemożliwienie udziału), proszę, aby do konkursu zgłaszały się osoby, które faktycznie będą mogły być w tym dniu (8 maja) na konferencji.

Na maile ze słowem „streetcom” w temacie (maciekMAUPAmediafun.pl) czekam do czwartku (17 kwietnia) do godz. 12 – powodzenia w losowaniu i do zobaczenia na Word of Mouth-The power of consumers.

Tradycyjnie przy okazji konkursów formułka:
Szanuję Waszą i swoją prywatność i sam nie lubię spamu. Żadne adresy ani dane, które nadsyłacie na konkurs, nie są nikomu udostępniane ani przekazywanie (sam również nie mam potrzeby ich gromadzenia). Jedynie dane zwycięzcy przekazywane są organizatorowi konferencji. Po zakończeniu konkursu usuwam adresy z komputera.