5

Marketing szemrany – rozwiązanie konkursu

Przepraszam za mały poślizg w czasie i jednocześnie ogłaszam wyniki konkursu „marketing szermany” związanego z fejkowymi postami. Mam nadzieję, że tak jak sugerowała Marta, nikt się jednak za konkurs nie obraził, a igirl okazała się prawdziwym człowiekiem (a przez wielu była podejrzana:). Mimo wielu prób, tylko trzem osobom udało się poprawnie wskazać (bo tutaj kombinacja szczęścia i wyczucia była potrzebna), które komentarze chwaliły serial Citylajf.pl i były pisane z jednego IP.

Prawidłowo obstawiali GooZe, Fanatyk, Śmigło, niezależny generator liczb losowych wskazał… Fanatyka. Obydwie książki (Mark Hughes „Marketing szeptany (buzzmarketing)” – MT Biznes, oraz David Balter, John Butman „Poczta panflowa. Sztuka marketingu szeptanego” – One Press) trafiają do Pawła Lipca (Fanatyka). Gratuluję.

Zapewniam wszystkich czytelników – nie było żadnych układów (mimo, że znam się z Fanatykiem) – generator był bezstronny. Dziękuję za udział w konkursie, nawalającym z jednego IP dziękuję za podsunięcie pomysłu na konkurs, wydawnictwom za książki, czytelnikom za udział w zabawie.

PS. Nie odnotowałem, aby IP z 4 typowanych komentarzy brało udział w konkursie 🙂

Comments 5

  1. Post
    Author
  2. To był konkurs z losowaniem! Powinieneś mieć notariusza i zgłosić go do Urzędu Kontroli Gier i Zakładów Dziwnych – czy jakoś tak!
    A jeśli tego nie zrobiłeś to jesteś PRZESTEMCONEM! 😉

Skomentuj Fanatyk Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *